utorak, 06.03.2007.

Evo i mene nakon čitave vječnosti. Moram priznati da mi blog više uopće ne predstavlja ono šta je predstavljao nekad. Sada je javno eksponiran, reklamiran u svim mogućim i nemogućim medijima, svi su veliki blogeri, koji pohode blogerske partije inače čine svetogrđe, neka kvazimondena imena su se uflokila u cool liste.... Ma sve je postalo onak.... hrvatsko!!!! A meni je to onak.... bljakasto.
I to je jedan od vodećih razloga što me nema. Inače nisam ljubitelj neke pretjerane komercijale pa čak ni u ovom slučaju.

A drugi razlog je ekološka akcija koju smo pokrenuli i koja je u istoj toj javnosti zarežala kao neko veliko čudovište. I sada nema natrag. Ganjaju se političari, prozivaju se odgovorni. Nekada mi se čini da se nismo s mjesta pomakli ali.... Ne mogu puno ni očekivati kada nas desetak intenzivno radi a svi ostali.....
Hm... ovdje bi morala naglasiti da su sisčani većinom jedna najobičnija ljena, bahata, glupa, priglupa, polupismena i kretenska stoka. Jesam li zaboravila štogod? Hm... ako jesam budem se nadovezala.

Jer kada treba laprdati u prazno, sisčani su tu vodeći, kada treba cviliti kako je teško, sisčani se ne daju s prvog mjesta, kada treba pljuvati po drugima, tu sisčanima nema konkurencije.
A kada treba napraviti nešto da istim tim kretenima bude bolje..... nema ih. Nestaju sa planete zemlje!

Nas desetak je u dva tjedna uspjelo;
-registrirati udrugu
-napisati statut
-skupiti potrebnu papirologiju
-organizirati prosvjed
-dobiti sve potrebne dozvole
-dobiti besplatan razglas
-binu
-štandove
-sve to postaviti
-obavijestiti ljude putem plakata i flajera
-dobiti podršku svih eko udruga u hr pa čak i green peace-a
-boriti se protiv politike i političara koji su nas sabotirali gdje su god mogli
-izaći sa akcijom i van granica hr-a
-postaviti točne ciljeve

A jedna stvar koji nismo uspjeli;
- dovući jebene seljačine od građana na sam prosvjed.

Bila je subota. Njima se nije dalo ujutro u 10 izvuć iz kreveta. Oni su radije pili kavu i razglabali kako ih jedna rafinerija truje sram ju može biti!!!!!

Splitska eko udruga je došla autobusom, eko kvarner je došao dati podršku, masa ljudi iz drugih gradova. Nikome od njih nije bilo ljeno preći i po 500km, ali sisčani.... Možda da smo im platili.

Iako svi govore da je ovo bio najmasovniji eko prosvjed u hrvatskoj, ja osobno i nisam baš zadovoljna. Smatram da je moglo puno bolje da su nas građani podržali. Samo se to tražilo od njih; da dođu na pola sata i svojom pojavom podrže nečiji rad i trud.

Moja vjera u ljude je ionako stajala na nogicama od paučine, a sada ću se praviti fina i neću vam reći gdje je sada moja vjera u ljude.

Iako mi je sada stav da tu praznoglavu ljenu stoku treba podaviti i potamaniti jer nisu sposobni za ništa i samo kradu i to malo čistog zraka, nastavljam se boriti. Za šta? Nemam blage veze. Ali znam da mi ide.

- 10:59 - reci! (12) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>