Unutar Mračne Šume...


Čula sam nečije povike koji su me slijedili tako dugo dok sam brzim korakom išla prema šumi…ali, nekako, nije bilo smisla da se obazirem. Znala sam da me žele spriječiti da odem i da saznam. Ne toliko da saznam nego jednostavno, bilo ih je strah za mene… Iako nisam znala zašto. Bože, kao da imam 2 godine i ne znam se brinuti sama za sebe. U daljini se gubio Lanin glas…

Možda je bilo smiješno ali nisam se željela okrenuti i pogledati tko me to slijedi. Šuštanje lišća i trave postajalo je sve glasnije dok me u jednom trenutku nije zaustavio nečiji dodir. „Dobro, gdje ti misliš da si krenula? I to sama?“ Zbilja je imao smisla za vrijeme.
„Čuj Lucase… Mislim da te se to ne tiče baš previše. Možda bi bolje bilo da se jednostavno vratiš nazad, ha?“ Gledala sam u njega. Presijecala sam ga pogledom. U tom trenu mogla sam zamisliti kako izgledam – točno onako kako je moj otac izgledao tisuće godina prije sada. Superiorno, arogantno, bahato i samodopadno. Nije to bio baš najbolji stav večeras ali nisam mogla odoljeti. Željela sam da ode… ovo sam morala riješiti sama.
„Ne idem ja nigdje.. I nemoj me tako gledati. Mene te tvoje -slytherin- fore uopće ne plaše…!“ Znao je što sam pokušavala; predugo smo se družili. „Onda, zašto ideš tamo?“ Rukom je pokazao prema Mračnoj Šumi. Napravio je zabrinuti izraz lica i čekao moj odgovor.
„Imam sastanak…sa jednom osobom.“ Podignuo je svoje plave obrve.
„Nisam znao da se spojevi na slijepo održavaju u Mračnoj Šumi. To je neko poznato odredište, ha?“ Bio je sarkastičan a to mi je užasno išlo na živce.
„Ako baš želiš znati…radi se o mojoj majci. A sada me ispričaj.“ Zamahnula sam rubom smaragdne pelerine i ponovno krenula. Uhvatio je zglob moje ruke.
„Pa dobro. Onda idem s tobom.“ Vidjela sam da je to želio, da je znao kakvu glupost izvodim ali ovo je bila moja glupost i morala sam je učiniti sama…
„Ne, ne ideš.“ Istrgnula sam ruku iz njegovog stiska i krenula dublje a njega sam ostavila samoga.

Što sam dublje išla, hladnije je postajalo. Mrtve grane odavno suhih stabala pružale su se po zemlji koja je i sada, poslije prvih proljetnih kiša, bila potpuno suha. Ovdje sunce, a izgleda, ni voda, nikada nisu dolazili. Pitala sam se koliko ću duboko morati ići da dobijem barem jedan odgovor. Odgovor na pitanje: „Tko?“ Nisam previše tražila, ili sam barem tako mislila. Možda i jesam…imala sam osjećaj sumnje, negdje duboko. Skriveno ispod svog tog slytherinskog ponosa i mržnje prema osobi koja se mogla tako ponijeti. Već sam satima hodala u krug, već sam se satima gubila u besmislenom smjeru što su ga činile sjene i neusiljeni pokreti tamnih ptica u prolazu iznad mene kada začuh šuštanje. Ne glasno ali dovoljno upečatljivo kako bih izvukla svoj štapić na vidjelo. Nisam znala prema čemu bih ga uperila pa sam ga samo čvršće stisnula u sada već znojnoj ruci.
„Oh Dante… Kako si ti samo naivna…!“ nečiji glas gubio se u svim mogućim smjerovima. Nisam mogla odrediti odakle bi dolazio. I ponovno tišina…
„No, pa da te vidim!“ rekoh samouvjereno napeto osluškujući svaki pokret.
„Zanima te tko sam ja, ha?“ reče netko i izgubi se u sjeni drveta pokraj mene. Odjednom osjetih nečiji tako hladan dodir na rebrima, dodir koji je tako bolno prolazio kroz mene. „Ja sam tvoj strah…“ Čvršće me zagrlila ta…sjena… i počela šaptati na moje uho. Polako, usiljeno i neprimjetno izvlačeći iz mene sve moguće lijepe stvari. „Vidiš, ja sam dio tebe.“ Osjetila sam da pritisak popušta…da se odvaja od mene i sada sam koliko toliko jasno vidjela tko je to. Uistinu, bila je ta osoba poput sjene. Mijenjala je oblike; počevši od Anith i Lane a završivši na Danielu i Marcu. U jednom trenu, učinilo mi se da sam vidjela njen stvarni izgled – tanke bijele prste koji su se pomicali prema mome lice klizeći po mome tijelu i njeno lice na kojemu su bile primjetne velike upadljive crne oči… Djelomično mi je ostala tajna; ona i što želi od mene. „Koliko god se trudila bježati, jednostavno ne možeš jer ću te uvijek slijediti… Što je tvoj strah veći i ja sam veća. Sada sam tu, a ti moraš nestati jer…tvoj strah te ubija.“ Blagi osmijeh se našao na njenim usnama a nakon toga…sjećam se samo nečijih toplih smeđih očiju i to je to. Ničega više.

Ležala sam na kamenom tlu okružena tisućama svijeća. U pozadini je lagano svirala violina. Pokušala sam se osloniti na ruke ali bila sam vezana. Nikakvim lancima, nikakvim užetom – nego čarolijom. A ako sam mogla dobro procijeniti ( a znala sam da mi to ide), nekom prilično jakom čarolijom koja me prilično sputavala. Nečije pjevušenje uz zvuke violine i nečiji koraci odzvanjali su prostorijom. „Kako se osjećaš?“ upitala je ta osoba (ženska, ako se ne varam) nimalo skrivajući svoje zadovoljstvo. Učinilo mi se u jednom trenu da je to…ali nije mogla biti… nikako nije mogla biti. „Zašto? Kao da je bitno…“ rekoh hladnokrvno gledajući u strop. Prigušeni smijeh me pomalo bolio jer sam ovog puta znala da sam ja razlog toga smijeha, i iza toga skrivenoga, sažalijevanja. „Pa istina…ali ipak. Zar to nije lijepo čuti?“ Oh, Bože, ovo je zvučalo kao veoma loša šala. Šutjela sam. Vidjela sam pokraj sebe tamnoplavu pelerinu ali nisam se dovoljno mogla podignuti kako bi vidjela lice…ne osim ako bi ta osoba stala ravno ispred mene. „Što želiš?“ rekoh prekidajući mukotrpnu šutnju. „Što želim? Da ti iskreno kažem, jednu jednostavnu stvar. Želim… tebe mrtvu.“ Trznula sam se na tu riječ. „Oh, mala moja Dante… Ništa se ti ne brini… Bit će sve u redu!“ Ironija života valjda… Sad bi me odjednom svi mrtvu… „A tko me to tako silno želi mrtvu?“ Sada, kada je stala ispred mene, sličnost je bila više nego očigledna.


p.s. štafeta idući put...a nastavak odaje će se razriješiti s vremenom... pusa cerek i wave svima....


03.03.2007. u 17:13 | K | 4 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...indexi...


...opise ću kasnije dodati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dante Slytherin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anith Eleniel


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amanda Harrison


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Carmilla Bloody Mist


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daniel Roberts


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oliver Wood


Image Hosted by ImageShack.us
Lloyd


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marco Riddle


Image Hosted by ImageShack.us
Jim Smithers


Image Hosted by ImageShack.us
Stella Gilmore


cerek

Sascha
Anira
Marco
Lucas
Lana
Amanda
Lena
Carmilla Bloody Mist
Luna
Cady