CaRsTvO MiToVa
gothic chic

MiRuJ! U SmRTi Se SnIVa
savršen...krvav...blog...


CoLd DaY iN tHe SuN
hpp prica by: Rie and Bee


BLoOD WaLLs In thE BaT
..when leaves had fallen....and skyes turned to grey....


My LoVe My CuRSE
Cassandra Lilianna Dawnstep...

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by TECHNO DESIGN

kostur by TECHNO DESIGN

Opis bloga

PRICA:

Harry Potter Prica :::...**x** hpp**x**...:::

AUTORICA:
moe ime nije važno...
za ovaj blog sam Vampiruša....LoOoL
ja sam jedna jako emotivna osoba
iako se trudim to ne pokazivati ispred drugih...
imam mnogo prijatelja i samo par prijateljica...
slušam sve...
ali najviše volim rock_pop....npr.Avril,Pink...
a jako mi se sviđaju i Miley,Evanescence....
moj život je jako zakompliciran...
i mislim da nebiste shvatili da vam pokušam obajsnit...

LIKOVI

DARIA
glazba je njen zivot
dolazi uz Francuske...
također vampirica
dijeli Lanino proklestvo
Lanina jednina obitelj
i ujedno najbolja prijateljica

Image and video hosting by TinyPic

BELLA
mrtva vampiraica
zivjela je u riznici jedno vrijeme
mrtva je s vjecnih 19
Lana na neki nacin osjeca
postovanje i strah prema njoj

Image and video hosting by TinyPic

Robert Ridlle
iako ga Lana nije zeljela upoznati
jer je Slytherin ipak su se na neki nacin sprijateljili
njemu je jako stalo do nje
i boji se da ne nastrada
sin je Onoga- vije-ime-ne-izgovaramo

Image and video hosting by TinyPic

VANESSA
vampirica koja ih je na neki nacin udomila
Lana je dozivljava kao prijateljicu
i po monogocemu je podsjeca na LiLy
vanessa joj pomaze da preboli probrazbu
i pripremi se za bitku

Image and video hosting by TinyPic








subota, 29.08.2009.

XxX::::...YoU ArE aLL tHeT I HaVe...::::XxX

oke..znam da je post kratak...
i da ne nalikuje bas na mene ( barem meni)
oke...nezz sta jos da kazem...uskoro bitka...
nekako sam zapizdila da ovu pricu zavrsim do
pocetka sk...valjda cu uspjet...xdd...LoOoL
ugl....ugodno citanje...kiSs






***
Soba je bila malena. U sobi nalazila su se jos dva kreveta. Na jednom krevetu bila je crna macka…poprilicno slicna mojoj. Zapeklo me, kada sam je se sjetila. Cure ce se sigurno dobro skrbiti za nju.
Sve je izgledalo kao Iz srednjeg vijeka….hmmm…mozda ove djevojke I jesu iz srednjeg vijeka. Sjela sam na krevet za koji sam pretpostavila da je moj.
Dok sam lezala I buljila u strop, ucinilo mi se da cujem glazbu. Dolazila je sa malog balkona ove sobe.
Djevojka duge crvene kose u ljubicastoj leprsavoj haljini svirala je violinu…. Povjetarac joj je odmicao kosu s lica. Stajala sam iza nje I slusala glazbu.
Tako tuznu, kao da je ta vampirica svirala upravo meni.
“ I ja se ako osjecam….nisi jedina…” rekla je I ne okrecuci se. Pomalo zbunjena rekla sam samo “ to je bilo prekrasno”
Ona se nasmijala I okrenula. Njeno blijedo lice krasile su tri tocke ispod smedih ociju.
“ moja glazba nije prekrasna, ni sretna..ona opisuje mene…a ja nisam prekrasna. “ rekla je I dalje nasmijana.
“ Lana…” rekla sam I pruzila joj ruku
“ Daria…” prihvatila je ruku I zatim dodala “ Darklify ?? “
Kimnula sam glavom. “ Rodakinje smo…u tom slucaju. “
“ mi?? “ bila sam iznenadena
“ Ray I moa majka ..bile su sestre…”
“ aha….” Tupo sam zurila u pod
“ Volis li caj od koprive? “ upitala je
“ To mi je najdrazi…” nasmijala sam se.
U sobi na malenom stolicu stajao je cajnik sa tri salice. Iz dzepa sam izvadila cigarete
“ pusis? “ upitala sam Dariu
“ ne…ali samo ti daj…Ray je isto bila ovisnica…” rekla je
“ Tvoja majka??...jel ona…” upitala sam
“ mrtva da…” rekla je a zatim dodala “ ali u potpunosti mrtva “
“ zar vampiri opce mogu umrijeti? “ upitala sam
“ Pa…postoje mnoge vrste vampira…zivi vampire su oni ciji su roditeji takoder bili vampiri…zivi vampiri su po obiteljskoj crti, kuzis? “
Kimnula sam glavom
“ a mrtvi Vampiri a samo su ti vampire I bezsmrtin…to su oni koje je vampire ugrizao…ali ne I ubio …”
“ a ti si?? “
“ zivi vampire…u preobrazbi…kao I ti….”
“ aha…a nama su svi u obitelji bili vampire ili sta???”
“ da…pocelo je od bake…? “
Neko smo vrijeme sutile, a onda sam upitala
“Jesmo ili mi jedine?? Mislim.nemamo vise…”
“….nikog…” nadopunila me
“ Inace ja sam iz francuske…doputovala sam sinoc…na Vanov poziv. “

***
Sa Dariom sam mogla pricati o svemu…nisam je dozivljavala kao rodakinju…vec kao prijateljicu… S nama u sobi je bila I Bella
Sto mi je savrseno odgovaralo,jer svaki put kad bi ja ili Daria dobile napadaj preobrazbe…bila bi uz nas
Posto je ovdje sve bio prilicno staromodnije. I ja sam se iz traperica I majce pesvukla u crnu haljinu do koljena.
Nisam se htjela isticat., po nicem. Kuca je bila neopisivo mala. Imali su blagovaonicu u kojoj je sada bio postavljen veliki stol
Na kojem su bili planovi za bitku. Imali smo I veoma malu kuhinju po kojoj je ordinirala Vanova starija sestra.
Tu je jos bila I malena dnevna prostorija. Sa samo dvije fotelje. A na gornjem katu bile su samo tri sobice.
Za vampirice,za ljude I jos jedna za vampire. Sve je bilo pretrpano, I vrlo bucno. Pripreme za bitku su bile u tjeku,
Dok sam po kuci trazila Robiya. Nasla sam ga u boravku. Sjedio je I tupo citao u novine.
Sjela sam do njega I bez rijeci mi je dobacio novine.

MINISTARSVO SE ZALAZE ZA VUKODLAKE

Dalje me uopce nije zanimalo. “ Sto cemo Lana…” upitao je
“ kako to mislis sto cemo…pa ne ovisi to o nama. “ rekla sam glavom pokazujuci na dnevni prorok
“ Ali na nama je nasa odluka. Bitka ce biti opasna…Lana…znas da postoji mogucnos da….”
“ o tome smo vec raspravili…necu sad podvuci rep…ja sam Vampirica…kao I Daria koja je jedina obitelj koju imam…borit cu se
Uz nju….za nase majke…mislis da bi Ray bila sretna da joj se kcer ipsadne pickica…”
“ mislim da tvoja mjaka nebi bila nista sretnija ni da joj kci pogine. “ rekao je sebi u bradu
“ Ti se nemas obavezu boriti…Tvoj otac je, istina, vise cijenio vampire…I oni su bili na njegovoj strani….
Zato se ministarstvo I zalaze za vukodlake. Tvoj otac je bio prijatelj Vanu…ali ti se nemoras boriti…shvati to!!!” rekla sam I ustala
Pickica kukava….

***
Tjedan dana poslje

Nisam imala mnogo vremena na razmisljanje, ili uopce za sebe. U riznici je bila ludnica. Svakim danom dolazio je sve vise ljudi. Tako su u nasoj
Maloj sobici postavljena jos tri nova lezaja. Preko dana bi se iscrpila. Stalno sam trebala pomagati. Sto oko kuhinje…sto oko najmladih vampira.
A cesto se dogadalo da me napadaj preobrazbe potpuno izmor. Kada bi navecer legla u krevet bila bi toliko umorna da bi zaspala iste sekunde.
Ja I Robert nismo imali prilike razgovarati od proslog tjedna. Rijetko bih ga I vidjela. Mozda samo u prolazu. Svakim danom u mom tijelu bilo je sve manje krvi.
Daria I ja postale smo uistinu dobre prijateljce. Mrznja prema vukodlacima sve je vse rasla. Sretna sam sto sam na vrijeme napustila Hogwarts.
Ministarstvo zatvara sve vampire. A stvari ne stoje najbolje ni sa Vampire Kinghtom….slabiji smo.
No ja se nisam pretjerano mjesala u planove za bitku. Samo me zanimalo kada ce se to dogoditi I gdje. Ljeto je bilo sve blize I blize.
Vec se dugo vremena uopce ne osjecam. Kada sam posljednji put razmisljala…moram srediti misli…ali kako...
Bellu su jutros poslali k nekim ljudima..kuca je uistinu pretrpana. Znala sam da ce I nekog od nas takoder premjestiti…nekog od nas mladih…
“ Lana…” tiho je prosaptala Daria.
“ hmm? “ odazvala sam se
“ spavas? “ upita
“ ocito ne…a sta ti je? “ rekoh saptom
“ Cula sam danas Vana…rekao je…” pocela je, Okrenila sam se prema njoj I vidjela da su joj oci pune suza
“ rekao je…da ce neka od nas dvije morati umrijeit…ili ja…ili ti…” nacin na koji mi je ovo saopcila nije bio senzacjonalan kao sto sam ocekivala…
“ znam” rekla sam “ cula sam od Belle prije nego je otisla…Znas li zasto je to tako? “ upitala sam je
Odmahnula je glavom
“ Jer ja I ti smo….mi smo jednie na svijetu koje su ujedno I mrtve I zive vampirice…” rekla sam “ to sam shvatila onaj dan kada si mi objasnila razliku izmedu mrtvih I zivih vampira”
“ne…nerazumijem…” promucala je
“ gle….ja kada sam rodena bila sam na samrti… da bi me spasili morali su me ugristi..tako mi je Van ispricao…isto je I s tobom…I zajedno..neznan ni ja sta…ali jednistavno je…jedna od nas ce morat umrijet…”
“ ovo je sve…samo ne jednostavno…necu dopustiti da umres…volim te…” rekla je I okrenula se na drugu stranu
Nisam htjela ovo izgovorit ,ali ipak“ I ja tebe Daria….” Suze su mi navrle na oci…da…imala je pravo….ovo je sve samo ne jednostavno….

***
“ mozemo pobjeci…!!” rekao je . Povlaceci me za ruku
“ o cemu ti? “ upitala sam ga
“ Lana…bjezmo sad…dok jos ima vremena…!! “ rekao je unoseci mi se u lice. Njegove neispavane oci prodrle su mi u dusu
A to me plasilo. Odgurnula sam ga od sebe
“ sinko moj…nije tebi lako….sta ti buncas??” upitala sam ga bijesno
“ Lana…nemogu…nemogu samo sjedit I cekat da vidim koja ce od vas dvije…” nesto u glasu mu je puklo “ sto ako …sto ako ti? “ oci su mu se napunile suzama
Gledala sam ga s nevjericom. On place…?..on place zbog mene..?
“ nemogu…ovo je sve…punkit cu…” jecao je
Cvrsti sam ga zagrlila I drzala tako nekih pet minuta...
“ oprostite sto vas prekidam…ali spakirajte stvari…iselit ce te….” Rekao je Van…
“ Covjece…mogao si bar pokucat….” Rekao je Robert



| ~ Komm ~ imam samo(24) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.