CaRsTvO MiToVa
gothic chic

MiRuJ! U SmRTi Se SnIVa
savršen...krvav...blog...


CoLd DaY iN tHe SuN
hpp prica by: Rie and Bee


BLoOD WaLLs In thE BaT
..when leaves had fallen....and skyes turned to grey....


My LoVe My CuRSE
Cassandra Lilianna Dawnstep...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by TECHNO DESIGN

kostur by TECHNO DESIGN

Opis bloga

PRICA:

Harry Potter Prica :::...**x** hpp**x**...:::

AUTORICA:
moe ime nije važno...
za ovaj blog sam Vampiruša....LoOoL
ja sam jedna jako emotivna osoba
iako se trudim to ne pokazivati ispred drugih...
imam mnogo prijatelja i samo par prijateljica...
slušam sve...
ali najviše volim rock_pop....npr.Avril,Pink...
a jako mi se sviđaju i Miley,Evanescence....
moj život je jako zakompliciran...
i mislim da nebiste shvatili da vam pokušam obajsnit...

LIKOVI

DARIA
glazba je njen zivot
dolazi uz Francuske...
također vampirica
dijeli Lanino proklestvo
Lanina jednina obitelj
i ujedno najbolja prijateljica

Image and video hosting by TinyPic

BELLA
mrtva vampiraica
zivjela je u riznici jedno vrijeme
mrtva je s vjecnih 19
Lana na neki nacin osjeca
postovanje i strah prema njoj

Image and video hosting by TinyPic

Robert Ridlle
iako ga Lana nije zeljela upoznati
jer je Slytherin ipak su se na neki nacin sprijateljili
njemu je jako stalo do nje
i boji se da ne nastrada
sin je Onoga- vije-ime-ne-izgovaramo

Image and video hosting by TinyPic

VANESSA
vampirica koja ih je na neki nacin udomila
Lana je dozivljava kao prijateljicu
i po monogocemu je podsjeca na LiLy
vanessa joj pomaze da preboli probrazbu
i pripremi se za bitku

Image and video hosting by TinyPic








ponedjeljak, 27.07.2009.

X:::::...ThE tRuTh...::::x

hay hay...meni ovaj nastavak nije bas nesto...
al eto...jedan je od vaznijih na blogu...
pa...citajte...i KooOmajte...awaw...=))








Na njegovim ramenima,poletjeli smo kroz prozor. Letio je. Bez ikakve čarolije. Letio je u smjer,prekrasnom mjesecu. Jezero pod nama ljeskalo se na mjesecini. Dok smo velikom brzinom letjeti,vjetar mi je šibao lice. Nakon sto smo izašli iz okolice Hogwartsa letjeli smo još neko vrijeme. A onda stigli do proplanka na kojem se nalazilo malo jezero. Kuca koja je doslovno stajala na crnom jezercu,izgledala je jezivo. Stali smo na prag kuce. Bilo je velicine malnje terase. Tu se nalazila i jedna ljulacka. ' Sjedni' rekao mi Van pokazujuci na ljuljacku. ' o cemu je rijec?' upitala sam i ogledala oko sebe ' i gdje smo'..
'Ovo je kuca moih predaka. Kuca u kojoj danas ja živim...riznica smrti...ako ti ikad ista zatreba..svrati..' rekao je i nasmijao se. Pritom pokazujuci svoje oštre ocjnjake. ' što hoces od mene??' ponovno sam upitala. 'Znaš li?' upitao je. Zbunjeno sam ga pogledala. ' Znam da sam vampir.' Odgovor mi je došao sam od sebe. Kimnuo je glavom zadovoljno,a onda se namrštio ' a tko ti je rekao? '
'Dumbledore'... ' on?' na tren je izgledao zaprepašteno,no u sti cas se ponovno smirio ' Valjda mu je rekla Ray rekla...bili su dobri..' pormrmljao je ' Ray? Moja majka,i Dumbledore...bili su dobri..' sve mi se pomješalo. ' Van!! Ništa više na razumjem!!! Daj prestani pizdit i reci bar jednu jebenu činjenicu koja objašnjava cjelu ovu dramu!!! ' glas mi je odzvonio. Pogledao me pogledom kojeg nisam mogla definirat ' dobro..' rekao je ' Sve je pocelo. Još u Hogwartsu. Još dok je Znaš-vec-tko bio na vlasti. Poceo je rat između Vampira,Vukodlaka i ljudi. Neki su bili na starni Onoga-cije-se-ime-ne-smije-izgovarati,neki ne.' Udahnuo je. Nisam shvacala kakve to veze ima,ali sam se trudila ostati smirena ' Ja i tvoja majka bili smo jedini vampiri u Hogwartsu. A pošto su svi smatrali da su vampiri, vukodlaci i ostali smetnja i da ugrožavaju čarobnjake..bilu su izgnani. Tvoja majka Ray je bila izvanredna vamprica.A tvoj otac bezjak...Nisam znao kako su se uopzaniali,ali postali su nerazdvoji....Dvoje zaljubljenih.' Mrzila sam romantične prica pa sam odjesceno rekla
' skrati' ponovno me pogledao onim pogledom bez znacenja i nestavio 'Bezjak i Vampirica koja je bila izgnana te nije bila na strani Gospodara tame, svakako nisu mogli dobro proci. Gospodar tame poslao je Gorgea da nađe i ubije tvoje roditelje. Oni su bili prijtenja i za Gospodara tame i za cijelu čarobnjačku zajednicu. Tvoj otac je umro samo nekoliko dana prije nego sto si ti rođena. A majka ti je uspjela pobjec. Došla je ovamo,u moju kucu. A samo nekoliko dana nakon sto te rodila,nastavila je bijeg. Uhvatili su je. I odveli k Gospodaru Tame. On je nije htio ubiti. Cak ni ozljediti. Bila je vec poprilicno izranjavana. Nažalost, tvoja majka' progutao je slinu i rukavom plašta obrisao suzne oci ' tvoja majka je preminula. Bila je iscrpljena. Govori se...da Gospodar tame nije izlazio tjednima nakon njena smrti. Ubio je Gorgea koji joj je nanio teške ozljede one veceri kad je ubio tvoj oca,bezjaka. Tebe je poštedio.Poslao te k bezjacima,roditeljima tvog oca.' Završio je. Razmislila sam o svemu ' crna ruza?' rekla sam. ' Sto s njom?'
' kada je moja majka umrla,netko je na nju položio crnu ružu...' ispricala sam Vanu cijeli prizor. Pomno je slušao i na kraju rekao ' Crna ruza...da ona je bila najdraži cvijet tvoje mame. Ali neshvacam kako je Znaš-Vec-Tko to znao. Cudno...' rekao je zamišljeno. Sjedili smo u tisi vjerovatno nekih dorih sat vremena. Nisam nista osjecala. Ni srecu ni tugu...nisam cak bila na potresena. Kao da mi je netko upravo ispricao pricu u kojoj se neradi o mojim roditeljima. ' Znaci ja sam vampir zbog majke...ali zasto sam to postala tek sad. Zasto nisam vampir od rođenja?'
' kada si se tek rodila, u ovoj kuci bila si na samrti. Jedini nacin da te spasimo bio je taj ugriz. No pošto ti je majka vec bila vampririca preobrazba u pravog vampira pocela ti je na petnaesti rođenadan. Tada smo se dogovorili da ti pružimo sve odgovore.' Zatim je ponovno nastala šutnja ' a moa mlađa sestra? ' tada mi je palo na pamet.
' neznam mnogo o tome. On mislim da je ona kci tvog bezjackog strica koji je umro zajedno s suprugom u nekakvoj nesraci,nevezanoj za magiju.'
' bitka još traje,znaš?' rekao je
' kakva bitka...bitka između vampira i vukodlaka. Mrzio se oduvjek...Misnistarstvo je odlucilo da ce jedna od vrsta moci nastaviti živjeti u skladu s ostatko carobnjackog svijeta. Nastala je pomutnja i sada je došlo da rata između nasše vrste i vrse prokletih smrdljivih vukodlaka.' Pomislila sam na Tonya...borba između Vukodlaka i vampira...
Pošto sam primjetila je vec zora rekla sam ' Vane vrati me u dvorac!'



| ~ Komm ~ imam samo(18) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.