CaRsTvO MiToVa
gothic chic

MiRuJ! U SmRTi Se SnIVa
savršen...krvav...blog...


CoLd DaY iN tHe SuN
hpp prica by: Rie and Bee


BLoOD WaLLs In thE BaT
..when leaves had fallen....and skyes turned to grey....


My LoVe My CuRSE
Cassandra Lilianna Dawnstep...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by TECHNO DESIGN

kostur by TECHNO DESIGN

Opis bloga

PRICA:

Harry Potter Prica :::...**x** hpp**x**...:::

AUTORICA:
moe ime nije važno...
za ovaj blog sam Vampiruša....LoOoL
ja sam jedna jako emotivna osoba
iako se trudim to ne pokazivati ispred drugih...
imam mnogo prijatelja i samo par prijateljica...
slušam sve...
ali najviše volim rock_pop....npr.Avril,Pink...
a jako mi se sviđaju i Miley,Evanescence....
moj život je jako zakompliciran...
i mislim da nebiste shvatili da vam pokušam obajsnit...

LIKOVI

DARIA
glazba je njen zivot
dolazi uz Francuske...
također vampirica
dijeli Lanino proklestvo
Lanina jednina obitelj
i ujedno najbolja prijateljica

Image and video hosting by TinyPic

BELLA
mrtva vampiraica
zivjela je u riznici jedno vrijeme
mrtva je s vjecnih 19
Lana na neki nacin osjeca
postovanje i strah prema njoj

Image and video hosting by TinyPic

Robert Ridlle
iako ga Lana nije zeljela upoznati
jer je Slytherin ipak su se na neki nacin sprijateljili
njemu je jako stalo do nje
i boji se da ne nastrada
sin je Onoga- vije-ime-ne-izgovaramo

Image and video hosting by TinyPic

VANESSA
vampirica koja ih je na neki nacin udomila
Lana je dozivljava kao prijateljicu
i po monogocemu je podsjeca na LiLy
vanessa joj pomaze da preboli probrazbu
i pripremi se za bitku

Image and video hosting by TinyPic








srijeda, 01.07.2009.

HaPpy BirThDaY tO mE...

hay....samo bih htjela zahvalit svima koji me citaju...faja ljudi....nemam više ništaza dodat...
Dodala sam neke od vas u linkove...svratite obavezno svi do tih blogova...super pišu...
A sta se tice Lane...u ovom postu vete otkriti neke stvari koje ni ona do sad nije znala...xPP
koOoOomAjte....



Probudilo me kucanje na prozoru. Ugledala sam crnu,velicanstvenu sovu. U kljunu je nosila bijeli paket sa ljubičastom mašnom. A na nozi malo manji crveni paketic.
Otvorila sam prozor. Bilo je ugodno. Barem meni. Uživla sam dok mi je vjetar šibao lice i mrsio pramenove moe duge smeđe kose. Ponovno sam sjela na krevet na kojem je bilo tisuće razbacanih stvari. Odjece,omota od slatkiša,srebrena četka za kosu i papira koji su zbog naglog naleta vjetra završili na podu. Na bjeloj kutijici stajalo je malo ljubicasto pisance.
Draga Lana!
Sretan ti 15 rođendan. Znamo koliko volš glazbu pa smo ti kupili jedan poklon s kojim ces moci i dalje živjeti muziku.
Vole te Adrijana i Nikola

Adrijana i Nikola su bili Lilyni roditelji. Lily im je bila jedno djete pa su i mene voljeli koliko i nju. Uvjek su govorili da sam im poput kćeri. Otvorila sam bijelu kutijicu. U njoj je stajalo malo plavo radio. No nije to bilo radio kakvo je u spavaonici imala Antonija,vec maleno. Tako malo da mi je moglo stati u džep. Upalila sam ga. I stavila velike crne slušalice. Savršeno...Nabrzinu sam našvrljala pismo zahvale. U drugoj manjoj kutijici bile su crvene tangice,mrežaste hulahopke i crveno crni grudnjak. A tu je i stajla malena porukica.

Lana evo ti...imam sve besplatnot u ducanu donjeg rublja jer tamo radim. Sretan rođendan i molim te da se ni ovo ljeto ne vracas kuci jer nam ne fališ.
Tvoja sestra koja je ponosna na to što je (kako ti kažeš) bezjakinja


Nasmijala sam se sestrinom pismu. Kako jadno...haha...nisam uopce htjela trošit tintu na nju pa sam sovu pustila samo s jednim pisancem. Tek tada sam primjetila da je tek sedam sati. A pošto je subota,spavamo duže. No nisam marila. Obukla sam crnu majcu sa crvenim natpisom. Iznenadila sam se vidjeviši kako mi dobro stoji. Grudi su mi se savršeno isticale. Navukla sam i sive trikvarte. Smeđu kosu sam nabrzinu raščešljala i stavila u nju crni tanki obruč kao bi istaknula bijelo mramorno lice i velike crne oči.
Izašla sam iz spavaonice. U društvenoj još uvjek nije bilo nikoga. Smjestila sam se u najudobniju fotelju i nastavila citati knjigu odmagljivanje kroz buducnost .
Stigla sam negdje do 14 str. Kada je u društvenu stigla neka djevojka sa trece godine. Ljeno sam pogdigla glavu i uocila njene crvene oci,a zatim sam opazila i bijelu maramicu koju je stezala oko ljeve ruke. Zakolutala sam očima. Ja nikada nisam plakala. Osim kada je Tony otišao. Nikad nisam plakala zbog fizičkih ozljeda. Ponovno sam se vratila knjizi,ali djevojka je cviljela. 'dolazi ovamo!'naredila sam joj,glavom pokazujuci fotelju nasuprot mene. Djevojka me i dalje suznih očiju poslušala. Kada je sjela primjetila sam kako joj je bijelu maramicu natopila vrlo velika kolicina crvene krvi. 'Kako??...' upitala sam pomalo šokirano 'Slucajno sam razbila staklo u spavaonici!' rekla je odmotavajuci bijelu maramicu,ispod koje se nalazila vrlo velika,otvorena rana.
Do nosnica mi je prodrio jaki miris svježe krvi. Um mi se jednostavno pomutio. Nisam znala ni gdje sam...ni tko sam...Osjecala sam samo miris. Nevjerovatno,prekrasan miris krvi. Pružila sam ruke...
No u tom trenutku osjetila sam jaki udarac na zatiljku. To me vratilo u stvarnost. 'helOoOOooOo bitch!!!!!' zaurlikala je Chika. ' Sretan rođkasssss!!!' rekla je i zagrlila me tako snažno da sam zamalo ostala bez zraka. 'Oke Oke...!' jedva sam izustila. 'Chika kujo!!!' cuo se ženstveni glas iza mene. Chika je poustila sisak i na krilo mi bacila zelenkasti paket. Tada je do mene stigla i Sasha. Nježno me zagrlila. Osjetila sam njen miris od ljiljana kojeg sam joj poslala za imendan. 'Ewo ti pikice moa!! ' rekla je i dala mi uredno zamotan ružicasti paketic s crnom vrpcom. 'Hvala vam cureeee!!!' rekla sam i o dlucila odmotat pakete dok je Sasha zapovjedala onoj djevojci da ode u bolnicko krilo. U Chikinom paketu bilo je veliki mega poster na Ramonu Bleeding, parfem od Ramone 'gold hart' i savrsene crne patike ukrašene treptavim zvjezdicama i cvijetovima,to su bile 'night star' patike koje sam jako dugo htjela. 'Chikaaaaaaa ljubaviiiiii!!!!!!!!!' zaurlala sam i skocila na Chiku....izljubila sam je i izgrlila....vikajuci ' VolimteVolimteVolimte!!!!!!!!!!'...Nakon sto me nekoliko put odgurnila od sebe,bacila sam se na Sashin poklon. Kada sam otvorila kutijicu zasvirala je moja omiljena pjesma od grupe Wird Sisters 'In my arms'. Bile su tu i velike naočale s bijelim okvirom sa strane ukrašene srebrnim ružama. A tu bijaše i parfem od ruže te najnoviji lak za notke koji mjenja boje po tvom raspoloženju. Nakon sto sam i nju izgrlila i izljubila vratila sam se u spavaonicu da bi ostavila sve te stvari. Enna mi je kupila knjigu snovi u dugi. No mislim da je to nekad cak bila i njena knjiga. Uskoro je stigla i Mely koja mi je donjela bombonjeru od bijele i smeđe čokolade. I tako smo se častile preslušavajući pjesme sa plavog radia. Upravo dok je svrilala pjesma od Ramone Bleeding koju je Chika obožavla,netko je PONOVNO pokucao na vrata. Enna je živcano otvorila. Bili su to Brian i James. 'Sretan rođendan Lanusha!!!!!!' rekao je Brian i dolebdio do mene te me poljubio u kut usana. Dao mi je veliku,ogromnu cokoladu iz Medičarnice. Bila je od crne čokolade punjena divljim trešnjama. Očito je bilo da je naručio upravo za mene jer su na kockicama bile nacrtane zvijezde i u zvjezdama moe cne oci. To je bilo preljepo. Nisam je željela ni pojesti. 'Hvala ti!!!' zahvalila sam se i i primila ga u cvrst zagrljaj. Tada mi je prišao James. 'Alo maco!!' rekao je...'alo jebacu!!!' nasmijala sam se. 'Okreni se.' Rekao je. Poslušala sam ga. Osjetila sam nešto hladno oko vrata. Pogledala sam u ogrlicu koju mi je upravo zakopčavao. Nježnim pokretima odmicuci mi kosu s leđa. Bila je na Srce. Na kojem je bilo urezano ukrašene preljepo slovo L. Pogledala sam Jamesa. I on je gledao mene. ' Otvori ga.'rekao je tajanstveno. Otvorila sam medaljon. U njemu je bila latica crne ruže. Očima punih suza zahvalno sam pogledala Jamesa. No brzo sam se sredila i rekla. 'Nemoj se nadat nekoj posebnoj zahvali za ovo!! Iako je stvarno prekrasno.!' Dodala sam kako se nebi naljutio. A zatim sam mu dok nitko drugi nije gledao lagano namignula. A on mi se vragolasto nasmješio. Nisam mogla vjerovat da sjecao...a spomenula sam to samo jednom. Crna ruža...To je jedino sto sa sjecam //...Samo tama...Latice crne ruže oko dostojanstvenog predivnog tjela mrtve žene. Na kraju pada crna ruža...Koja je tako tajanstvena i dragocjena...Nakon toga...cujem jaki dugi krik...vrištalo je neko djete...vrištala sam ja...
Jednom,kada me se Chika udostojila pitati,rekala sam im,da se od roditelja sjecam samo
crne ruže. To je jedino sto sam upamntila. Ali poštedjela sam ih cijelog prizora. Mislim
da je to bilo kada su ih ubili. Cak sam imala uvenulu crnu ružu,u sobi.Neznam ni sama odakle mi. To je bilo
mnogo prije nego sam došla u Hogwarts. No djed mi je uništio. Rekao je kako crne ruze ne postoje. I da je to obična uvenula ruža. On nebi ni znao za ruzu,da glupa sestra

nije rekla. Iako je to bilo tako davno...zapekla me ta neprevda. A meni je samoj previše sumljivo zasto i ona (moa sestra) nije vještica...sigurno je hrkanica...ili je stvarno bezjakinja???....
'Lana???????????? Lana!!!!!!!!!!!!!' Chika me protresla...'Što?' upitala sam
' ništa...na trenutak nisi bila na zemlji.Ludice mala' rekla je s osmjehom. 'Idemo na dorucak?? ' upita James dok su se on i Brian vec pomalo vukli prema vratima. 'Ne
i ja...Imam drugog posla,a i nisam baš gladna.' Rekla je Chika sa tajanstvenim osmjehom na licu. Sasha je samo prezirno frknula nosom. Vjerovatno je bila ljubomorna sto Chika ima nekog,a ona ne. Između Chike i Sashe uvjek je bio nekakav tracak ljubomore. Sasvim mali, gotovo nevidljiv ali ipak je postojao. Ponekad kao da su se natjecale koja ce mi biti bolja prijateljica. A,ja sam ih obje jednako voljela. 'Oke...mi cemo bit dolje ako nas zatrebaš. I nezaboravi...oko dva idemo u Hosmead.'rekla sam ustajuci s kraveta. 'dobro...Ja cu dotad vec bit gotova s poslom. !!' nasmijala se i pricekala dok svi mi ne izađemo iz sobe.
***
'ffffuuujjj Jaaameees!!!!!' zavijala je Sasha nakon sto je James podrignuo. 'Stvarno ste odvratni vi dečki!' dodala je pogledavajuci ostale decke. Ali oni se naravno nisu obazirali na nju. Dok su decki izvodili budale od sebe,i dok su djevojke prezirno puhale i zanovjetale,ja sam pogledaom prešla preko Slitherynskog stola. Uocila sam Roberta. Nasmijao mi se. Bio je tako ljep...ali Slitheryn...a to znaci da je zabranjen. Cudno je kako sam mrzila i prezirala sve Slitheryine osim njega. Odisao je nakakvom smirenosti,nekakvom zrelosti. U tom sam trenutku primjetila kako do uciteljskog stola dotrcava Flitch. Nakon sto je rekao nešo sto moje usi nisu uspjele cuti. Dumbledore je ustao 'Molim sve ucenike da polako i smireno u pratnji svog predsotjnika odu u spavaonice.' Za stolovima je nastalo komešanje i šaptanje,no nitko nije ustajao. 'Mislio sa odmah! Svi! ' rekao je nešto glasnije Dumbledore. Sada su svi poceli odlaziti. No,Dumbledore je dodao 'Svi...osim Lane Darklify i Roberta Ridlle. ' Na spomen mog imena stresla sam se. Sasha me pogledala pogledom punim zbunjenosti i straha. No ja sam joj također samo pogledom dala do znanja da otiđe i da se nebrine. Kada je pokraj mene prošao Franky šapnula sam mu ' Nađite Chiku...bilo tko od vas!!' on je samo kimnuo glavom i nastvio hodati prema izlazu. Okrenula sam se prema Robertu. On je izgledao tako opušteno. 'Šta si sad napravila đava te odnija ludu tako!!?? ' upitala me Lily do kje sa prijateljima sa sedme godine išla prema izlazu. ' Nemam pojma!! ' rekla sam, no Lily nije izgledala kao da mi baš vjeruje.
***
Cekala sam ispred vrata od ravnateljevog kabineta. Robert je bio unutra.Narvano,pokušala sam prisluškivati...ali jednostavno se cini kao da je prostorija začarana čarolijom bezšumno . Uskoro su se otvorila vrata. Robert je izgledao bjesno. ' Što se...?? ' nisam stigla završiti recenicu jer je Dumbledore rekao ' uđite gospođice Darklify' pogledala sam Roberta i bez rijeci ušla u kabinet. 'Dobar dan!!' rekao je Dumbledor svojim vjecno smirenim i promišljenim glasom.' Bilo je i boljih dana! ' odvratila sam ' Niste jedini koji tako misle. Usput sretan rođendan! ' iznenadio me,ali sam se pribrala i rekla 'bilo je i sretnijih rođendana.' Dumbedor se na to nasmijao. Ponudio mi je mjesto nasuprt sebi i paprene kekse,koje sam odbila. 'Danas je jako ljep dan!' rekao je pogledavajuci kroz prozor. Moja je agresivna strana sve više dolazila do izražaja jer sam histerično rekla 'Što hočete od mene?' Dumbledor me pogledao smireno. Kao da nisam upravo podigla glas na ravnatelja škole. ' Culi ste za nedavne događaje u Hosmeadu!?' upitao me. Tek sada sam bila potpuno zbunjena 'Da...kakve to veze ima? '
'Vi znate da je nažalos preminulu žrtvu napao vampir.?' Upitao je.
'Znam sve sto su reki u Dnevnom Proroku,gospodine.' Uzeo je jedan papreni keks i nastavio 'dobro. Pohađate nastavu iz Obrane od mračnih sila ako se navaram? ' kimnula sam glavom ' u tom slucaju sigurno znate mnogo o Vampirima. Naprimjer...što ih hrani i ujedno ih privaliči više od svega drugog. ' kao iz topa sam rekla ' krv..ljudska krv.' Dumbelore je kimnuo glavom i ponovno upitao ' a kada Vampiri najcesce love? ' pogledala sam ga neznajuci koja je svrha svega ovoga ' Po noci poslje ponoci. Gospodine..zasto sve ovo pitate? ' upitala sam ' polako,polako...sad mi recite koja je definicija vampira i koje su posljedice vampirizma? ' bila sam zbunjena ali sam rekla ' hladna koža,nemaju krvi u tjelu,neopisivo su brzi i dobro cuju,mrze toplinu. A Vampirizam je bolest...bolest od koje pate ljudi koje je vampir ugrizao kada nije bilo preobražen i kada nije bio pun mjesec.' Dumbledore ponvno uzme keks i rece 'Vi ste nedavno zavrsili u bolnici zbog naglog i neobjašnjivog gubitka krvi??' upitao je ' da.'
' bas je ugodno ovih dana zar ne?? Nije ni hladno...' rekao je i zatim me zancajno pogledao ' a nije ni prevruce'
nisam nikako reagirala pa je nastavio. ' Kada sam bio vaših godina prijatelji su mi uvjek govrorili da imam vrucicu...imao sam jako tplu kožu znate...' rekao je bezbrižno...'Zapravo jako je malo ljudi na svijetu koji su popuno hladni...jer krvi u tjelu stvara toplinu'
' Osim ako si vampir jer...vampiri nemaju krv. ' rekla sam...tada sam shvatila...' Gospodine...mogu li pitati nešto? ' kimnuo je pa sam upitala ' Sto se dogododilo,pa ste prekinuli dorucak?? ' znao je na što mislim ' Sumljamo da je ubojica ublizini dvorca.' Rekao je. Na trenutk bila sam zbunjena a onda sam shvatila ' Vampir koji je bilo Landver Brown?? '
'tako je...'





| ~ Komm ~ imam samo(8) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.