Image Hosted by ImageShack.us
BLOGOVI
oboje69
umorni konj
helix
supersale
bit će ih još...

Magareća i ostala posla

petak, 14.07.2006.

Hoće li itko ovo pročitati...??

Pa eto, duugo duugo nisam ovdje bio, iako bih tu i tamo virnuo na blogove nekih dragih osoba (Jasna, Konj, Helix..), a moram priznati da sam se jedva sjetio user name-a i passworda. Inače, dosta toga se promijenilo u cca 10 mjeseci koliko me nije bilo. U biti ono najbitnije koje me i udaljilo od svega još uvijek stoji i stalno se nešto čeka. Inače sam promijenio dva posla, a i bio nezaposlen cca 3 mjeseca. Neke dobre poslove greškom odbio. loše prihvatio, vrhunske ispušio u zadnjem krugu i sad sam se smirio u "državnoj" (ustvari gradskoj i županijskoj - dijelom) firmi i osjećam se kao u vremeplovu. Nakon cca 4 godine rada u trgovini, jurcanja po terenu, ispunjavanja planova, računanja provizija, rada po brdo sati dnevno, ne imanja godišnjeg - došao sam u nešto sasvim drugačije. Ovdje sam sa punih 36 godina "mali" (a u nekim su mi firmama otvoreno rekli da sam prestar - kakav apsurd), radim 8 sati i ni minute duže, imam pravo na godišnji, sve silne Božićnice i slične izmišljotine (btw. to u životu nisam vidio) i nemam čak ni komp, a o internetu da ni ne govorim. Jedino je loše što i primanja prate sve navedeno no za razliku od drugih bajnih firmi ovdje su sigurna i redovna.
Osim posla sam se i preselio i adaptirao stan i stuk'o svu siću koju smo godinama štedjeli, a nismo napravili ne znam što...ali sad smo bar u svojem stanu tj. bit će naš za cca 29 godina...
Dijete raste uz sve ono što njegovo odrastanje i nama nosi. Non stop smo ili na moru ili na bicikli, a sad spavamo. Mama je išla na Sardinasa pa sam se sjetio da i ovaj blog postoji. Ukoliko uskoro u firmi (a trebao bih) dobijem komp i net imat ću fakat vremena za piskaranje i traženje magaraca pa ćemo se čuti. Naravno, ako budem osjetio potrebu... Za sad veliki pozdrav..
Skoro sam zaboravio... prestao sam pušiti...traje već tri mjeseca...nakon 22 godine... očekujem pohvale (Just kidding)

- 23:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
?????
DRAGI PRIJATELJI
detektiv
informator
pljačkaš
sizif