Image Hosted by ImageShack.us
BLOGOVI
oboje69
umorni konj
helix
supersale
bit će ih još...

Magareća i ostala posla

petak, 12.08.2005.

Blago zadovoljni magarac

Pozdrav,
Eto, jučer me nije bilo stisla gužva opako...
U prvom redu još jedna isprika, ukoliko su one barijere s Lungomare, u stvari pomagala za slijepe. Ni danas nemam puno vremena pa samo ukratko. Naime već u startu ovog mog bloga bilo je govora o moom poslodavci i godišnjem,a i samom poslu. E, pa jučer je bilo vatreno. Nakon opasnih razgovora i obostranih prijetnji otkazom, ponosno objavljujem svekolikom pučanstvu da se vraćam samo na moj dio posla, tj. Terenski rad, da više neću čamiti u uredu (manje vremena za ovakve stvari), da sam dobio čak i povišicu ( ne preveliku, ali ne ni beznačajnu)... Dobar je to osjećaj, samo ono što je žalosno u cijeloj priči, jest način na koji se čovjek mora izboriti za neke stvari. U biti, još nemam ništa crno na bijelom, stoga živi bili pa vidjeli, ali i ovako samo deklarativno čovjeka veseli. No još da se samo vratim na način...
Čini mi su da su u biti svi poslodavci isti i da stvarno čovjek s njima treba biti bezobrazan. Nema fair playa, nema lojalnosti, nema kolegijalnosti, pobrini se sam za sebe, na bilo koji način (viva Machiavelli) ilki toneš. Zgaze te, iskoriste do krajnjih granica boli i još očekuju od tebe zahvalnost jer uopće imaš radno mjesto. Ma, bogati. Pa, u svom normalnom svijetu se uvijek teži i većoj plaći i lakšem poslu. To je u čovjekovoj prirodi, zar ne? Ali kod nas mi se nekako čini da je sramota tražiti bilo kakva poboljšanja uvjeta rada. Ma, mislim da je u biti to konstantni problem nekakve, nazovimo je, "hrvatske šutnje". Svi šute i gutaju, a nitko nije zadovoljan. Katastrofa. Ja sam eto, ovaj puta pričao i donekle se isplatilo. Nadam se da i drugi imaju sličnih iskustava. Molim komentare...Hvala

- 13:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
?????
DRAGI PRIJATELJI
detektiv
informator
pljačkaš
sizif