21

petak

ožujak

2014

Ustani beno, Hrvatska te zove!

KORAK BLIŽE PSIHIJATRIJI

Lobotomislav ima plan! Podmorskim tunelim će spojiti Ugljan s kopnom i tako približiti Psihijatrijsku bolnicu Ugljan svim građanima Hrvatske.

HDZ - za psihijatriju dostupnu svima!

OTKRIVAMO Tri ključna projekta kojima Karamarkov HDZ misli spasiti Hrvatsku


To je to. Neka psihijatrija bude dostupna svima. Priuštimo građanima liječenja na odjelu s najljepšim pogledom. Sunce, more, košulja.

Naravno, svaki tunel uz benefite ima i svoje opasnosti. Svi znamo da u tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka. A za borbu protiv zvijezda petokrakih Lobotomislav će oformiti poseban "Stožer za obranu od zvijezda petokrakih" s odjela pet ugljanske bolnice.

Podmorski tuneli i direktno povezivanje psihijatrije s ostatkom Hrvatske osloboditi će ogromne ljudske potencijale s psihijatrije. Svi znamo da se u bolnici uvijek nalaze barem tri Isusa, Napoleon, Einstein iz Rodaljica i Milton Friedman od Kistanja, a sad će se tome think-thanku lakše moći pridružiti i drugi veliki vizionari, ljudi kao što su Karamarko, Kalmeta, Jovanović, Hajdaš-Pajdaš Nešto, Nikica Gabrić i mnogi drugi. Konačno će i oni moći popričati s nekim svoje razine inteligencije i razuma.

Mogli bi osnovati i odjel za razvoj manije proganjanja od crvenih utvara iz prošlosti.
Mogli bi razvijati teorije o padovima boeinga.
Gabrić bi sigurno predložio i da se sagradi jedno novo krilo bolnice za bogate pacijente iz Njemačke kojima bi još mogli i prodavati jabuke i jogurt.
Nema sumnje da na Jadranu treba više kreveta, više smještajnih jedinica.

Ovo bi bio i svijetli primjer Svehrvatske domovine Europi i Svijetu, jer bi im pokazali da se kod nas ne diskriminiraju bolesnici s psihičkim problemima. Dapačem, oni su dobro integrirani u društvo, mnogi od njih su ugledni građani, političari, predsjednici stranaka, gospodarstvenici...


ONO BRATE...

Ono brate, tko o čemu HDZ o tunelima. i to samo ovaj kopno- Ugljan košta 1,35 mlrd kuna, a pitanje je je li u cijenu uključeno i bojanje tunela ili to ide naknadno.
a tunele treba i održavati i to je veliki trošak, treba ispupmati sve te ispušne plinove iz tunela osvijetliti to, čuvati...

što ako se stvarno sve to napravi pa npr. napravi tunel Vis-Brač-Šolta-kopno i onda na dijelu Šolta kopno se usred sezone dogodi nesreća i zatvori tunel, kako će se napraviti smejna gostiju, kao će poći ća ljudi kako će doći novi? kako će opskrba funkcionirati, jer podsjećam, Jadrolinije vjerojatno više biti neće.
kad u gradu zatvore cestu onda ideš obilaznim cestama, ali ne postoje obilazni tuneli.

ne treba govoriti no o ogromnoj cijeni svega toga i koliko je to isplativo. jedno je kad se grade tuneli pod morem u gradovima od par milijuna stanovnika da se dođe do mjesta gdje se može grad dalje štitiri i razvijati, ali čemu to kod nas?

i to s tunelima će ko puno pomoći otocima i dati posla i sve. ali ako se i naprave tuneli onda prestaje potreba za Jadrolinijom. što će svi ti trajekti i brodi raditi? zašto se obnavlja flota? gdje će sa zaposlenicima Jadrolinije? dosta zaposlenij i jesu otočani, bilo da rade na brodovima ili u agenciji prodaju karte.
pa onda trajekti idu na remont u otočka remontna brodogradiličšta, i tu će nestati posla.

A onda nitko ne govori ni tko bi to platio i plaćao održavanje (osim naravno priče da će nam "mrska" EU dati pare), hoće li biti korištenje besplatno ili će se naplaćivati. Hoće li biti u državnom vlasništvu ili dati u koncesiju privatniku. Moglo bi biti na kraju skuplje nego kako sad imamo, poremetiti i ono privrede što na otoku ima, a cijelom društvu naprtiti još par milijardi duga.

E Lobotomislave, Lobotomislave drži se ti crvene opasnosti jer za drugo nisi.

04

utorak

ožujak

2014

Oglas

evo samo da jevim da sam krenuo u ostvarivanje profita od čitanja poezije, oglas objavih na blogu tržište poezije.

stavio sam i tjednu ponudu pjesama i zbirki poezije, a uskoro će bit i drugih novosti i proizvoda u ponudi.

01

subota

ožujak

2014

Odoh u poduzetnike

Eto, odlučih otići u poduzetničke vode. istražio sam tržište i vidio da kod nas nema profesionalnih čitatelja, ljudi koji bi zarađivali samo od čitanja.

U tu svrhu sam i pokrenuo novi blog tržište poezije koji će biti alat za promociju mog potuzetničkog pothvata i zarađivanje velike količine profita.

U prvom postu na novom blogu opisujem neke razloge zašto sam se odlučio na ovaj korak i što je potrebno da unaprijedimo položaj poezije u našem društvu.

"Rješenje je da poezija postane TRŽIŠNA KATEGORIJA, da se oko nje počmu vrtiti ozbiljni novci. Kad pogledamo druge umjetnosti one su važne jer je tržište reklo da su važne, da donose vellik novac pojedincima.
A kakve novce donosi poezija? Ne možeš je kao slike izlagati u muzejima ili u držati u sefu dok joj ne poraste vrijednost. Teško ćeš naplatiti ZAMP za slušanje poezije, slabo se nju da prodati za uglazbljivanje. Po pjesmama se ne rade predlošci za igrane filmove, ne prerađuje ih se za kazalište ili film. Ne isplati se recitirati poeziju na stadionima. Kako napuniti arenu ljubiteljima slobodnog stiha i koliko bi se piva prodalo slušačima Puškinovih stihova?
Pjesma nije muzej ili neki spomenik pa da političari na nju mogu potrošiti milijune, uzeti provizije i tvrditi da su napravili nešto važno za kulturu. Bogati snobovi slabo skupljaju zbirke poezije, poezija nije opera pa da dolaziš na nju pokazati svoju novu i mlađu ženu u njenoj novoj i skupjoj bundi."


Još radim na rješenjima kako profitabilno čitati poeziju, a neke od rješenja ću ovih dana predložiti na mom novom blogu pa ga posjetite.


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.