Ekskluzivni intervju - Jull Weber

Nakon intervjua s Donnom De Lory i Mihranom Kirakosyanom, donosim vam svoj treći intervju s osobom koja je također bila u dodiru s Madonninim svijetom.

Ovog puta se radi o intervjuu s poznatom facom sa turneje 'Drowned World', karizmatični plesač - Jull Weber. Glumac, plesač, TV voditelj, ovaj talentirani mladić iz Puerto Rica je čak sa 6 godina nastupio u sitcomu 'El Cuartel de la Risa' i od tada se nižu njegovi uspjesi. Nastupio je u mnogim reklamama poput Diet Coke, McDonalds, Dr. Pepper. Okušao se i u glumi, jedna od zapaženih uloga jeste u filmu 'Honey', a ostali su 'Dreamgirls', 'Chuck and Larry' i '500 days of Summer'. Trenutno snima film 'Honey 2', te je vlasnik produkcijske kuće 'I Make Movies'.

- http://www.jullweber.com/

- http://www.facebook.com/pages/Jull-Weber/112176875867

- http://lulaandmilo.com/


- Dobro došao na moj web site, kako se osjećaš?
Jull Weber: Odlično, ne mogu se žaliti. :)

- Što imaš u planu narednih nekoliko mjeseci?
Jull Weber: Zapravo, upravo sada sam snimio jednu scenu za film 'Honey 2', isto i osmislio koreografiju za video Juana Luis Guerrae - http://www.youtube.com/watch?v=5E87B3t9cnY. Također sam producent i glumim u cool znanstveno fantastičnoj webseriji o posrnulim anđelima. Trenutno smo počeli s produkcijom, a prva epizoda je trenutno u izradi. Postavili smo website, kao jedna najava i time pokušavamo dobiti donacije da ostvarimo ovu produkciju iz naših snova. Nadam se da će nam tvoji čitetelji pomoći u realizaciji ovog projekta, posjetite nas na: http://lulaandmilo.com/, http://www.facebook.com/pages/lula-milo/125457294138165?ref=ts, http://twitter.com/lulaandmilo.

- Koja glazba je imala utjecaja na tebe dok si odrastao, kakvu glazbu si tada slušao?
Jull Weber: Volim alternativnu glazbu i techno. Trenutno su mi omiljeni 'Florence and the Machine', volim slušati bubnjeve i house.

- Kada se desio tvoj prvi proboj u svijetu showbizza?
Jull Weber: Kada sam plesao s Madonnom za video 'Don't Tell Me'. Tada sam stigao iz Los Angelesa i to je bio moj prvi posao. Jedno predivno iskustvo.

- Baviš se glumom, modelingom, izvođač si i plesač, u čemu najviše uživaš?
Jull Weber: Volim glumiti i plesati, što mogu reći, to mi je u genima.

- Misliš li da bi jednog dana mogao snimiti album?
Jull Weber: Da snimim album...hmm, možda jedan odličan techno, alternativni, umjetičko avangarda dijelo, gdje ću jedva pjevati haha.

- Poznat si Madonninim fanovima kao plesač s turneje 'Drowned World' i iz videa 'Dont' Tell Me', ali kada si počeo plesačku karijeru?
Jull Weber: Pa, moji roditelji imaju plesni studio u Puerto Ricu više od 25 godina, stoga sam počeo plesati čim sam izašao iz majčine utrobe...lol.

- Sjećaš li se prvog upoznavanja s Madonnom?
Jull Weber: Na audiciji za 'Don't Tell Me' tijekom prozivanja.

- Kako se razlikuje suradnja s Madonnom od ostalih izvođača s kojima si radio?
Jull Weber: Jako je stroga i efikasna. Sve se dešava jako brzo i na vrijeme.


- Je li Madonna tip izvođača s kojim si želio raditi?
Jull Weber: Naravno, ona je najbolja!

- Tvoja prva suradnja s Madonnom se desila za video 'Don't Tell Me'. Kojeg iskustva se sjećaš s tog snimanja?
Jull Weber: Sada je to kao san, pogledam unazad i ne mogu vjerovati da se to desilo tako brzo. Sjećam se da sam bio na pijesku u sredini pustinje i tada sam pomislio da bi se mogao baviti s tim poslom.

- Poslije turneje 'Drowned World', jesi li išao na Madonnine druge turneje? Kako bi usporedio turneju 'Drowned World' i ostale?
Jull Weber: Volim sve što Madonna radi, postaje sve bolja i bolja.

- Koji koncert ti je ostao u sjećanju s turneje 'Drowned World' i zašto?
Jull Weber: Koncert u Los Angelesu, odmah poslije 11.9. terorističkog napada u New Yorku, nezaboravan i dirljiv koncert.

- Kako se tvoja karijera promijenila nakon suradnje s Madonnom?
Jull Weber: Pa, otvorilo je svijet mogućnosti sa nepoznatog plesača iz Puerto Rica. :)

- Koji ti je trenutak ostao u sjećanju s Madonnom?
Jull Weber: Jednom sam povrijedio prst i rekla mi je da zadržavam vodu i da trebam smanjiti unos soli. Ima vrlo majčinski pristup.

- Koje su ti najdraže Madonnine pjesme
Jull Weber: 'Nothing Really Matters', obožavam tekst, poruku i video!



Prošli intervjui:
- Mihran Kirakosyan

- Donna De Lory

04.07.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #