Što fanovi misle o albumu 'Celebration'?

Obožavatelj Al je poslao svoje mišljenje o kompilaciji 'Celebration'.

Na email madonna_blog_hr@hotmail.com pošaljite svoje recenzije albuma 'Celebration'.

AL
Prvo da krenem s financijskog aspekta... Gotovo 80 eura je bilo na računu kada sam došao na blagajnu u dućanu u Italiji, gdje sam kupio oba izdanja albuma, 3 različita singla i picture disc. Srećom, DVD tada još nije došao, inače bi odmah cifra bila oko 100 eura! Draga Madonna, za sve one koji poput mene vole kolekcionirati sve što izlazi i što se nabaviti može, ipak je 80 eura previše!
Sviđa mi se grafičko oblikovanje, podsjetilo me na jedan album hitova grupe 'Tears For Fears' - 'Tears Roll Down - Greatest Hits', s time da preferiram boje s jednostrukog CD-a.

Na zvuku se moglo bolje raditi, ali što je tu je. Ako imate dobar glazbeni uređaj, ugođaj je svejedno dobar. Što se tiče izbora pjesama, nikada nećemo biti zadovoljni, jer ja bi volio da je stavila taj singl, a ne onaj i tako u nedogled. Mislim da će ovaj album većinom kupiti oni koji nisu veliki fanovi Madonni, sada imaju sve te pjesme koje su slušali na radiju, sve na jednom mjestu. Mi fanovi imamo te sve albume, singlove i slično. Dakle, na sve to gledam kao što jest, skup hitova. Ja ipak s nestrpljenjem čekam nove stvari koje će Madonna ponuditi - neki novi film kao režiserka...i tko zna kad novi album.

26.09.2009. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #