Madonna o neostvarenoj suradnji s kraljem popa

Treći dio intervjua za The Sunday Times...

Na 36 pjesama u kompilaciji 'Celebration' stoje suradnje s mnogim producentima i kompozitorima - John “Jellybean” Benitez, Steve Bray, Pat Leonard, William Orbit, Mirwais, Stuart Price. Druge suradnje - Prince i Micael Jackson, su prošle nezapaženo ili nikada nisu ugledale svjetlo dana. "Proveli smo dosta vremena zajedno i postali prijatelji, ali suradnja se nikada nije desila. Napisala sam mnogo stihova za našu pjesmu i pokazala mu, ali on nije prihvatio. Nije želio biti provokativan, a rekla sam mu: "Zašto si me onda tražio za duet?" To je kao da kažete Quentinu Tarantinu da ne prikazuje nasilje u svojim filmovima. Bio je jako sramežljiv. Ja sam također sramežljiva ali kada radite zajedno na pjesmi, istog trenutka postanete takvi. Ako ste prijatelji, ne možeš biti iskren i reći - to je najveće sranje koje sam čula. Bojiš se da ne kažeš nešto što bi moglo povrijediti osjećaje drugih ili se bojiš da su tvoje ideje sranje. Ako mu otkriješ te stvari, neće raditi s tobom" - Madonna o neuspjeloj suradnji s kraljem popa.


"Prva stvar koja mi je proletjela kroz glavu jeste riječ 'ostavljen'. Osjećam kao da smo ga napustili i stavili ga u kutiju i označili ga čudnjakom. Povrijedile su me užasne stvari koje su ljudi pisali o njemu, optužujući ga za seksualno zlostavljanje djece i za ostale stvari za koje nema dokaza. Razumijem kako je to proživjeti, jer su i mene optuživali. Kada sam posvojila Davida, bila sam okrivljena za otmicu. Za ime boga, to me je pogodilo i ljudi podržavaju te negativne reakcije. Društvo koje samo linčuje je poprilično zastrašujuće" - odgovor na pitanje o smrti Michaela Jacksona.

20.09.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #