Madonna: New York više nikada neće biti isti!

Peti dio intervjua za The Sunday Times...

Britanski novinar Dan nastavlja intervju o Madonninom životu u New Yorku prije mnogo godina, te njeno trenutno razmišljanje o Velikoj Jabuci. Dan piše, Madonna je fizički napustila New York, ali u umjetničkom smislu, još uvijek je prisutna. Od surađivanja i snimanja albuma do njujorških paparazza, sve je prisutno u njenom odlasku u New York. "New York više nikada neće biti isti. Bilo je to fenomenalno vrijeme, nevjerojatna usklađenost pop kulture i umjetnosti. Redovito sam odlazila na večere s Andy Warholom, Jean Michel Basquait i Keith Haringom. To je bilo nešto što smo svaki dan radili. To je za mene više poučniji dio života od onog na koji ljudi obraćaju pažnju. Imala sam gaže na mjestima poput CBGB gdje sam stavila gaćiće na mikrofon i to je bilo korisno za mene kao umjetnicu i pomoglo mi je da stignem samopouzdanje u sebe - bez obzira na posljedice koje sam morala trpjeti."


Naposljetku, NY je skovao taj nagon u snagu koja je nezaustavljiva do danas. "Tada sam znala, to je ono što želim raditi - postati pjevačica, spisateljica i zabavljačica i nije me briga ako trebam gladovati, živjeti u sobi s dečkima ili kupati se u sudoperu. Ako živite sumoran život i nije vas briga ali uživate u tome, onda je to sigurno dokaz da ste privrženi nečemu."

22.09.2009. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #