Madonna nema vremena za Debi

Američka glumica Debi Mazar je spomenula Madonnu u intervjuu za TVGuide o nastupu na Dancing with The Stars. Madonna i Debi su dugogodišnje prijateljice, Debi je čak glumila u nekoliko njenih spotova.

TVGuide: Hoće li Madonna doći na jednu od emisija Dancing with The Stars i podržati tvoj nastup?

Mazar: Definitivno neće! Nikada! Kao prvo, završila je svoju turneju i nije nikada pogledala show Dancing with The Stars. Mediji su pisali da me je pozvala na turneju, ali to nije istina. Madonna nikoga ne poziva na svoje koncerte. Napisala sam joj email o pozivu za Dancing with The Stars, poruka je glasila - o moj bože, prihvatila sam poziv na Dancing with The Stars! Moja stopala me ubijaju, trebam li vježbati u papučama? Odgovorila mi je - ja uvijek vježbam u štiklama, jako sam dobra u plesnim dvoranama! (Smijeh) To je jedini savjet od nje! Madonna sigurno neće doći da prati moj nastup, zauzeta je. U ovo vrijeme je toliko pažnje i kamera usmjereno na njezin život, mislim da ne želi još više medija oko sebe. Natjerat ću je da glasa za mene iako ne gleda TV.

Jedna simpatična fotka... Madonna & Debi

19.09.2009. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #