Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 07.11.2006.

I AM BACK!!!

Eto napokon i ja sletila za komp...NIS NISAM STIGLA OVIH DANA.....ma nislim nemam pojma.....
prvo sam bila u depri pa me to toliko slomolo da nisam imala snage za nis...a kamoli za pisanje mojih dosadnih postova.....

eto pa kada sam se oporavila od tih svojih gluposti.....sam otisla u basku...tako sam bila ovih 5 dana praznika.....bilo je okay.....MISLIM VESE NEGO OKAY ALI....
sta prvo me stara terala da idem na groblje....to mi je bilo boring al jebiga ipak mogu bar jednom na godinu posjetit svoje bliznje....

bilo je i nekih smjesnih situacija...ko sto to uvijek bude....frend mi slavio rodendan....pa.....
sta dalje pricat....a i neda mi se pisat.....predugo bi bilo.....pa jos bi i moj dragi komp zasteko pa nebi htio objavit i tako to.....

KREPAVAM....u skoli je borring kao i uvijek...bez brige to se nikad nece promjenit....i sve mi naravo vrti oko ucenja....sada u 7 idem na njemaci....koma.....

ETO MISLIM DA BI TO BILO TO....HTJELA DSAM SE SAMO JAVIT DA ZNATE DA SAM ZIVA....heheheee....

da..da.. skoro sam pozabila....
htjela sam stavit neke slikice....pa.....ako ocete mozete si pogledat.....

MOJA MALENA SEKA: bas je fora ispala...jer je onako zamucena...coool.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ETO TO SAM JA: OVA JE SLIKA ZA ODREDENU OSOBU....hehehe....sada je mozes skinut...jer ti je nisam imala na sta poslat.....KiSs....wt....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DA ZABORAVIH REC DA SU SVE OVE SLIKE SA MAJINOG RODENDANA....hehe...bilo je coool....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to je vesela slikica u palahu na koncertu jednu od subota....nesjecam se tocno koja....boooo...nije ni bitno....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ova mi je slika takoder jebena...hehe....ko da reklamiraju ZUJU....hehe...
da da....nisam ih ni prestavila....hehe....TO SU ANTONIJA AC/DC & SILVIA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

my sister....slika mi je bas nekako luda...onako ogledalo...ma kaj ja znam...ludilo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto jos jedna slikica iz palaha....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sve je to bilo za danas....PA VAS POZDRAVLJAM....hehehe....
kissss....

BY: LUDA DODA....lud.....

- 18:24 - Komentari (50) - Isprintaj - #