Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 15.10.2006.

MaJiN rOdEnDaN.... =)

napokon je dosao i taj dan 14.10.2006.....maja slavi rodendan.....
sredivanje je pocelo u 5 a onda nas 5 je otislo u taj park gdje se slavilo....ostatak je dosao oko 9.....bilo je zakon stavit ce neke slikice......ahhahahahaaaa.....

naravno prvo sranje je bilo sta je dosla murija u park al nis se nije posebno desilo......za razliku od nekih murjaka ovi su bili jako pristojni....samo su rekli da se pokupimo negdje drugdje jer da se susjedi zale......mi smo pobrali sve boce i odleprsali na obliznji zid.....

tamo smo se jos malo zajebavali i odlucili mi da idemo do grada u palah.....pola ekipe je ostalo a pola otislo......kada smo dosli u palaha nije bilo puno ljudi...svi su valjda osli u mariscinu.....bilo je oko 11:30....pa valjda zato.......
tamo je ekipa jos cugala malo tequile...i bambusa sa soli.....mljac.....hahahahhaa.....nisam htjela probat.....fuj.....

dok smo bile na wcu ekipa je isla do meka jest.....ja, ana, armina i asja smo isle po njih....napokon smo ih nasli......KADA SMO SE VRACALI TAMO JE STAJALO 10-tak JEBENIH TEHNO VJEVERICA.....ja sam jedina tamo bila obucena skroz u crno, marte, suknja.....i oni su se za nama poceli derat šišmiši i take neke gluposti....i meni je prekipilo i ja sam se okrenula i pokazala im srednjaka.....oni su sta ja znam valjda bili nabombonirani....i poceli se tamo mlatit.....nasred korza......MISLIM DA IH BAS I NISAM TREBALA IZAZIVAT.....A I JUCER SAM CULA DA ONI VEC MLATE METALCE PO RIJECI......nismo mi prvi kojih su napali......

MOJA SEKA JE DOBILA NOGOM U ZUBE....bilo je krvi al je sve goood proslo.....MENI JE DOSLA NEKA GLUPACA I POCELA SRAT.....ja se nisam mogla suzdrzat i copila sam je za vrat.....doslo mi je da je uguslim...kravetina jedna......joooooj......sada sam nabrijana......

ANA SE ISLA OPRAT ISPRED RJECKE U FONTANE.....i tamo smo sreli luciju-frendica.....i ona je bila jako pijana.....i naravno agresivno nabrijana.....kada smo joj rekli staje bilo ona je isla medu njih i srala im a oni naravno su je istukli.....iscipelarili i tako......AKO IH VIDIM JOS JEDNOM U ZIVOTU NAJEBAT CE.....mani je jedino u tome svemu bilo smjesno kada sam medu njima vidjela nekog pederka sam rozom kosuljicom i frizurom ko sto ima ovaj iz tokio hotela....hahahahahahaaaa.....

eto tako je proso rodendan.....dosla sam mado oko 2......MA BILO JE ZAKON.....

KISSSSSAM VAS......
p.s. stavit cu slike sa rodendana.....predobre su.....hahahahaa.....

BY: LUDA DODA.....lud.......

- 12:49 - Komentari (34) - Isprintaj - #