Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 03.09.2006.

eto napokon i mene u rijeci....

ja sam dosla u rijeku danas oko 9 sati......

fakat sam heppy.....pogotovo kada sam vidla komp......malo puno je spor al nesmeta......napokon sam se udostojila napisat post......

mislim post ce bit sranje jewr fakat nemogu raznisljat......spava mi se i jedva gledam......pocela sam se klanjat tu jebenoj tipkovnici.....svako malo zaspem i onda se probudim.......

strasno......moram priznat da mi ekipa iz baske vec fali......prejebeno nam je bilo......ah a u ovoj rijeci sve me nes veze uz skolu i ta stanja koja mrzim......eto da se neki ne naljute......naravno da mi je ekipa iz ri isto jako falila i jedva sam cekala da ih vidim.....

eto nadam se da su sada svi sretni.....a ovi u baski sigurno tuguju sto sam ha otisla......je je je ziher.....zajebavam se......oni danas festaju.....zvali me.....i svi pijani tamo......

eto jedino mi je zao sto mi skola pocinje popdne i tako sam u suprotnoj smjeni sa cijelim drustvom.....popizdit cu.....

aj sada fakat pocinjem pisat toliko gluposti pa bolje da ja prestanem......

eto to bi bilo tooo......uzivajte.....

kisssssam vas......

by: LUDA DODA......lud.....

- 02:07 - Komentari (31) - Isprintaj - #