Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 21.08.2006.

eto napokon i nesto od mene......

eto ko sto znate ja sam jos uvijek u baski......TRUNEM.....NEMOGU VISE......cijela ekipa polagano odlazi a ja tu ostajem do 2.9.....jooooooooj..dead....

fali mi rijeka vec.....posla mi je vec pun kufer.........aj dosta o tome...bang..

eto zadnjih dana u mom zivotu nis se pametno ne desava.....ana i ja cesto se zajebavamo.....neki dan smo se vozile sa biciklom nekom u kurcu....i skoro se polomile.....ja sam stajala negdje na zadnjem kotacu ko majmun a ana je vozila.....smjesno mi je bilo to kad je ana vozila imala je neku kapu i cijelo bi joj vrjeme padala na glavu.....samo bi se pocela derat kapa kapa.....a mi ono po cesti malo lijevo malo desno.....to je bio smjeh....cak nas je frendica uspjela uslikat......MA STAVIT CU JA TO SVE VAMA DA VIDITE KADA DODEM U RIJEKU....thumbup...

U ZADNJE VRJEME PUNO PRICAM NA TELEFON.....stara ce me ukokat...bang..doso mi je telefonski 1100 kuna....sada cu joj morat dat 800 kun od place.....strasno...zujo..

stara me pocela zajebavat za to.....koma....neki dan je cak rekla da ce mi nabarit onu jebenu telefonsku govornicu sta englezi imaju...ma one neke crvene..rofl...ja sam se skoro upisala.....ma luda je ona.....a danas je srala da ako se zaposlim u nekoj posti da ce cijeli ht propast zbog mene....bolest...hahahahaha.....blabla....

al nisam ni ja dugo izdrzala da ju ne pocnem zajebavat.....danas ona pricala na telefon i ja pocela njoj na uho neke pizdarije pricat....zena je bila luda.....onda sam uzela njenu violinu ( ONA INACE PROFI U KAZALISTU SVIRA PA JE ZATO IMA DA NEBISTE NES POMISLILI DRUGO ).....i pocela ja svirat neke pjesmice na njoj.....pa okay mi islo al moja stara to nije mogla slusat.....joooooj jadna sta joj radim.....mogla je ostat gluha.....hahahahaha.........

a jebote al sam se ja raspisala..blabla..aj dosta je bilo za danas...smijeh...

UZIVAJTE LJUDI MOJI..smokin....party...KISSSSSSSSSSSSSSAM VAS SVE...kiss...

BY: LUDA DODA....lud........


- 19:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #