MADemoiselle

01.04.2007., nedjelja


malo o njima...
Sve se češće iznenadim kako ima čudnih ljudi,naročito žena. Kako je moguće jedno pričati,a drugo delati. I sve kako taj život odmiče manje me briga. Ja sam sretna sa svojom Kacigom,Češkom kurvom i Kobasom tako ih zovem od milja. Nas četri smo ko muška ekipa...isamijavamo jedna drugu ,spuštamo se,većinom se o sexu priča, alkoholizira se,trača se afkors..ali kad je frka onda smo svi zajedno. Kada je meni umro bratić i sve moje razdoblje prije toga kada mi je bilo stvarno teško bile su tu. Nisu htjele ić bez mene u Paris iako smo sve platile i sl. Kada jedna ima od nas ima problema u vezi,kada jedna misli da ima sidu,kad druga hoda sa seljakom koji je mutav
Ovo je prvi put da sam u nekoj ženskoj ekipi u kojoj nisam došla u situaciju da se međusobno otrača netko neku...možda smo se našle samo,možda jer smo ostale udaljile od sebe.ko zna. Znam da si ne šaljemo poruke u stilu" Hvala što postojiš" i slično,većinom je to u stilu"debela kad se vidimo" i slično.Umrem od smijeha kad pijana Kobasa počne me ljubiti...Imamo iza sebe ljetovanja,Paris, još neka sitna 3 putovanja i nikada nije došlo do ekscesa nego su mi to bili najljepši trenutci u životu. Smijeh i zabava....Jedva čekam ove godine Makarsku,crikvu i sve kaj nas drugo čeka ,jer ako će nam biti upola ko zadnje ljeto i zima onda se s pravom nadam. Kad se samo sjetim tih gafova ala Minhen je glavn grad Austrije, i kad je Kobasa rekla profesoru na ispitu"pravno sranje",kad joj se na drugom ispitu otkopčala naramenica usred usmenog, Kako sam ja išla na usmeni sa bocom štoka i kako me delegacija čekala ispred faxa na gornjem gradu,pa se ta delegacija kotrljala dole..ma ima tu svega..

Mislim da me ponukao na ovaj post zapravo kad vidim koliko cura nema uopče pravu prijateljicu. Kad si zabrijavaju da su sa svima oke..ali to je samo maska kad dođeš doma ,zatvoriš se u svoja 4 zida shvatiš koliko si sam i kako su ti mama i tata jedini prijatelji....
- 21:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>