MADemoiselle

24.01.2007., srijeda


Tužan kraj
U utorak mi je umro bratić. Imao je samo 23 godine. Znate ono kada netko umre svi počnu o njemu samo lijepo pričati u superlativima. Ko bio je dobar kako ovo ono...ali ovaj moj je stvarno bio duša od čovjeka. Škola mu nije bila jača strana, ali je bio jako dobre naravi i jako radišan. Kako oni žive na selu u Hercegovini ,pokraj Međugorja svakodnevno je radio na polju uz svoj posao.

Vežu me za njega uspomene iz djetinjstva kada bi došla kod babe na ljeto pa bi se mi vozili u njegovom Tamiću kako ga je on zvao, kupali se na slapovima Trebižeta, jeli 12 kugla sladoleda dnevno,babinu pogaču iz saća sa pršutom i kravljim sirom. Lovili magarca po selu kada je otišao u kurvarluke, pili vino i rakiju do pet ujutro i tako cijele dane.Tu i tamo bi se zaletili do Mostara kod rodbine, kod druge rodbine,kod treće,malo u Sarajevo na ćevape i burek sa sirom( burek je sa mesom a burek sa sirom je burek na koji se stavi gore kajmak ili sir) na Bašćaršiji,pili pravu kaHvu sa rajom...
Jednom smo se toliko napili da je on mrtav pijan babi legao u krevet misleći da mu je to cura.
Bio je on pravi narodni čovjek, kojemu nije ništa bilo teško za raju.
Prošle godine se nenadanp razbolio, u 11 mj. Dobio je akutnu mijeloičnu leukemiju sa šansama za preživljenje 10 %....
U tih više od godinu dana živio je u mojoj sobi,ja sam se odselila u stan iznad i pokušavali smo mu nadomjestiti roditelje i sestre koji su povremeno znali doći iz Hercegovine kod njega.
Bio je pun života u tu godinu dana, planova za život sa curom,kupnja novog auta,gradnja kuće.. Nikada se nije žalio i bio ljut i bezobrazan. Kada bi ga čovjek pitao kako si ,rekao bi ;"Bogati,dobro sam ,šta ću". Sve se činilo da će to biti dobro, no kako imamo liječnika u kući znali smo da je to vjerovatno privremeno stanje. I bio je dobro do jednom kada ga je zaboljela glava. Otišao je u bolnicu.,na dan kada sam imala kolokviji(jedino nešto što sam pala na fakultetu)pao je u komu. Borio se 5,5 tjedana i nije uspio. Baš kao ni svoi sa njegova odjela. Ana Rukavina,novinarka, 28 godina, Dečko iz Sinja 18, Dečko iz Zadra 20, Mali Dino 6 godina....ovo je opaka bolest koja ne bira. Kaže se da kada ti umre netko blizak, s njim umre i dio tebe. Ja sam svod rođu voljela i zauvijek ću se morati u četvrtak na sprovodu oprostiti od njega.
Pokoj vječni daruj mu Gospodine i svjetlost vječna svjetlila mu. Počivao u miru Božijem! Amen

- 12:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>