MADemoiselle

04.06.2005., subota


Obješnjenje mademoiselle.blog.hr
odkud moj blog na sms listi i to sa dva glasa? čisto sumnjam da je netko od mojih dragih čitača odlučio baciti novac u vjetar dakle 3,66 kuna da bi se našla na toj listi. Možda je netko od prijatelja iz mog «normalnog» života mislio da će mi to nešto značiti. Ali se prevario. Zaista ne znam tko je to napravio i molim da se to više ne događa.

egoizam mi nikada nije bio jača strana iako smatram da su svi ljudi ponajprije samoljubivi pa onda druželjubivi ali su me ova dva glasa ozbiljno naljutila.
Kao prvo nemam ništa protiv tih sms-a jer kako se kaže»tko voli neka izvoli» pa tako i ovo. Smatram da je to porez za budale jer se za taj novac moglo poslati cca 17 poruka na Ht i neznatno više na VIP-u.

za koga su te sms liste? vjerovatno za one koji žele uloviti komentar više?ili? Što meni znači almost cool ili cool lista? Ama baš ništa. Imam svoj krug čitača i meni je to dosta. Nikakve titule mom blogu neće pomoći da bi se ja osjećala bolje. Kao prvo ako neko loše i nezanimljivo piše tada ga ljudi neće ni čitati. Postoje ljudi na cool listi koji nemaju ni 1/13 komentara koje dobiva Jazzie (oprosti što te koristim kao primjer ) koja je na «zamalo kul» listi zato što dotična djevojka na pametan način obrađuje zanimljive teme za razliku od nekih «kulera» koji su apsolutni bezveznjaci po mom laičkom mišljenju.

blog pišem zato što mi je to zanimljiv način kako biti kreativan,virtualno upoznavati ljude i imati svoj vlastiti kutak. Isto tako ne mislim da ako meni netko ostavi (ili ja nekome) komentar da moram i ja njemu. Zašto bi? obično posjetim stranicu novog posjetitelja mog bloga ,ali ako mi se blog ne sviđa komentar neću ostaviti i amen.

Blog je prostor slobode, gdje ćete biti svoji ako ne tu? gdje ćete imati muda reći sve što poželite ako ne tu? vjerovatno nigdje ! Barem ne ja.


- 21:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>