MADemoiselle

10.06.2005., petak


Ako je lijenost umjetnost, onda sam ja remek djelo
Meni se uopče neda učiti, a gotovo cijeli dan učim.
Nikada,ali baš nikada mi se neda spremati po stanu, ali je kod mene uvijek sve čisto i uredno. Sve relativno na svome mjestu, uredno složeno.

Neda mi se kupati i lickati, a opet sam uvijek oprana i mirišljava. Nit mi se da sređivati nokte, ali su oni uvijek relativno sređeni.

Obožavam spavati i mislim da smo tada najsretniji, al svejedno i nakon najveće tulumarke spavam do pola devet.

Ja sam jedna hodajuća prikrivena lijenost. Moj idealan život bi bio TV i ležanje sa knjigom ( najprije Marques) po cijele dane. Koliko got bila zapravo lijena mrzim lijenost i trome ljude. Shvatila sam do pored te svoje lijenosti uz koju sve poslove zaista kvalitetno obavljam mene zapravo izvlači moja pretjerana ambicioznost. Ona me tjera dalje i dalje. Nisam bolesno ambiciozna da bih srušila zbog svojih interesa sve pred sobom, ali sam dovoljno takva da bi prikrila svoju urođenu lijenost. Ona me tjera,ona je moj spas sa dna.
Ako možeš, uradi to sutra. Oni koji slijede ovu filozofiju, došli su na svoje. Sad imaju i znanstveni dokaz kao ispriku za svoju lijenost. Šalu na stranu, ljudi bi se zaista trebali odmoriti kad za tim osjete potrebu.
Doktori medicine kažu kako umor skraćuje život te kako odmor u pravo vrijeme liječi moždane stanice, čime produljuje tijek našeg života.
Puno ljudi koje znam vlastita lijenost je nadvladala prirodnu inteligenciju i uništila im puno toga što su mogli postići da su uspjeli nadvladati taj poriv lijenost koji smatram da je u svima nama. Moja filozofija je da se svi rađamo lijeni, ali da uspjevaju oni koji nadvladaju taj svoj iskonski poriv.

- 23:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>