MADemoiselle

08.06.2005., srijeda


ANNALYSE
Ovo je moj blog pa sam odlučila malo analizirati samu sebe.

Kao prvo shvatila sam da sam preozbiljna za svoje godine. Ne znam da li je to zbog toga što moje društvo čine mahom osobe 2-3 godine starije od mene ili je to čisto neznatna razlika. Počela sam sve gledati iz neka «mama perspektive». Nisam sigurna da li je to faza ili sam jednostavno prerasla djetinjarije,

Ljudi misle da sam hladna osoba jer me ne podađaju nezgode ljudi iz crne kronike i sl. Mislim da to nema veze. Gdje bi mi svi došli kada bi se uzrujavali za sve loše što se događa oko nas. Pa poludjela bi kada bi mi upropastila smrt novorođenčadi u Austriji čitav dan. Tako bi mogla svaki dan jadikovati nad tuđom sudbom.

Među svoje velike nedostatke smatram da često znam reči nešto loše što uopče nemislim, pa se poslije moram ispričavati.

Mislim da sam previše politična i jako volim raspravljati o tuđim političkim stajalištima ali sam po tom pitanju ipak demokratična pa dopuštam komunistima da izraze svoje POGREŠNE stavove ;))

Vrlo je glupo pričati o svojim vrlinama,ali ipak mislim da je moja najveća vrlina tolerancija. Nje imam na pretek i spremna sam gotovo sve iztolerirati i ponovno i ponovno nešto započeti što možda i nema smisla.

I koje su vaše vrline i mane?

- 22:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>