Love me if you dare and let me run...

02.11.2009., ponedjeljak

Ljubav? Ili bi nam se još mogla desiti... Ne znam da li je želim ili ne želim.



Ja bih htjela da me netko voli i želi ne zato što ja to želim, nego zbog mene. Ja bih htjela da mi to netko kaže, bez da ja iniciram takav odgovor.
Ja bih htjela da netko nešto učini sam, bez da se moram žestoko izboriti za to.

Ja bih da budem bezbrižna.

Ja bih da budem voljena.

NE!!! Lažem!!!

Ja bih da me ti voliš! Ja bih da me želiš! Onako kako je to bilo kad si me osvajao...

Ja bih da mi se otvoriš, da osjetim što osjećaš...

Da kad hodamo, da mi primiš ruku...
Da zastaneš samo da me poljubiš...
Da me poljubiš onako kako znaš da mi oduzima dah...
Da ti budem sve na svijetu...
Da mi budeš sve na svijetu...
Da me ne pitaš jesam li sretna
Da mi kažeš sjajnih očiju da si sretan...
Da opet, kao nekad, u svojoj budućnosti vidiš mene...

Da me nazoveš samo da mi čuješ glas
Da kad ti je teško, da mi kažeš da sam ti potrebna
Da mi nikad više ne kažeš da se non stop viđamo
Da mi ne govoriš da sam osjetljiva
nego da budeš osjetljiv na moju osjetljivost

Da mi opet pokazuješ da ti je stalo

Da me probudiš i da mi kažeš da me voliš; po prvi put na takav način

I da ti, po prvi put kažem da

volim i ja tebe.
- 00:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

Potraga, lutanja, ljubav.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


design by Ruby Nelle