MAD

nedjelja, 02.10.2005.

E DA, TO SAM OPET JA



Evo mene, opet bum nekaj nadrobil, al ni sam ne znam kak bu to ispalo.
U prošlom postu sam napisal da sam se naglo odlučil ošišat i svoju dotad dugu kosu, koja je usput budi rečeno, bila skoro do pola leđa skratil skroz na kratko.
Vidite, to je bilo doba hipija, hard rocka, studentskog centra petkom, svađe sa profesorima oko kose, trapez levisica koje smo velkom mukom švercali iz Trsta, čekalo se da u kinima zaigra Kosa i svaki fakinček koji je malo držal do sebe je jednostavno moral imati duge lasi, ak ne baš tak duge ko moje, onda bar tolke da padaju ispod kragne od traper jakne.
Od duge kose je bilo i drugih koristi, osim kaj si se istical na cesti i pokazival neki svoj bunt, za koji praf za praf i nije bilo nekih prevelikih razloga, a ni sami nismo znali protiv čega bi se bunili. Jedan čisto praktičan primjer uporabe duge kose je bil kod školovanja, tj. učenja. Kad mi se baš i nije dalo učiti lepo bi si zel knjigu podbočil se z rukom na čelo pustil da mi kosa padne na lice i mirno začoril dok su moji starci lepo mislili kak ja učim. Mogu Vam reči da su se pri svim susedima hvalili kak je njihov sinek dobar i kak svako popodne vredno vuči barem vuru-dve i kak bum sigurno, ak tak nastavim nekakav doktor ili barem fiškal. Druga korist koju je pružala kosa je bila čist ekonomskog karaktera, jer kak su mislili da vredno učim postali su izdašniji sa đeparcom, a i svaki put kad bi trebalo nekaj više love odglumil sam igru velike zabrinutosti za higijenu i urednost pa sam bez velke muke užical lovu za frizera. Tu se dala povuć dobra pinka jer je trebalo podrezati vrhove pod izgovorom da su spucali pa ti nijedan frizer koji drži do sebe neče dirati takve lasi a da ih prije ne opere itd.. Kad bi starci pljunuli lovu za frizera ja bi prešel k curi pri njoj si opral lasi i lova bi ostala v žepu.

To je tak lepo klapalo sve dok jedno popodne moja stara nije skužila da ja lepo čorim, i umjesto da digne dreku ko svaka normalna mama koju sin jedinac vleče za nos, ona se lepo okrenula prešla u kuhinju zela škare i u savršenoj tišini pazeči da me slučajno ne probudi odrezala mi pol lasi, točnije rečeno sve ono kaj mi je palo na lice!! Sad kaj je bil najveći štos, kad sam se zbudil u prvi tren nisam ni skužil kaj mi je naredila nego tek kad sam se spremal ići van i kad sam stal pred špigel i videl na kaj ličim. Da stvar dodatno zakomplicira kategorički mi je odbila dati za bricu da bar probam spasiti kaj se spasiti da. Nije bilo druge nego kapu na glavu i k mojoj dragoj da vidimo jel bu morti ona kaj pametno smislila. I smislila je!! Lepo bum te ja ošašala na ježeka, ovak i onak je sad već tih kosatih frajera pun grad. Na tu njenu ideju sam se ja nadovezal s idejom da ostavimo jedan rep, a na to opet ona da možemo na kraj repa deti perlice. Toje bilo to! Dogovor i njegovo izvršenje su bili gotovi do večeri kad smo se ponosno pokazali pred Zvečkom i Kavkazom.



SERVUS I NAJTE KAJ ZAMERITI

- 21:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #