MAD

subota, 11.12.2004.

I AM BACK



Ponukan raznim "insinuaciama" da sam odustao od bloga moram napisati jedan kratki post,
mislim tek tolko da vidite da sam još živ.




Nakon nemile epizode sa biciklima ja i moj kompa smo se izbjegavali par metri (mjeseci), ja zato kaj sam bil uvređen a on zato kaj ga je bilo sram. Počel sam sam lutati okolo ali to nekak nije bilo to. Kam god bi došel uvjek bi se pojavio negdi iznutra neka žica ili nekaj i počel bi misliti tu smo bili skup, ovde smo radili ovo, tu smo zajebavali ono dvoje. Na kraju sam skužil da ak hoću biti normalan moram mjenjati mjesta kam idem i ići nekam gdi nismo išli skup. Sreća u nesreći je bila kaj je upravo počinjala zima. Te zime počinje novo poglavlje u mom zajebanom životu! Naime počel sam malo češće ići na Šalatu na klizanje. Ejjjjjjjjjj ljudovi koji je to bil potez!!!!!!!!!!! Vrlo brzo sam se skompal sa društvom gore i postal REDAR. Za one malo mlađe treba opisati Šalatu prije preuređenja kad je na ledu u jednom turnusu bilo po 1200- 1500 ljudi kad je Šalata bila in i kultno mjesto. A u toj masi nas 5 redara sa crvenim trakama na rukavima smo glavni gazde!!! Stvarno nemam više vremena jer već vrište sa svih strana gdi sam. Svećano obečavam da na nastavak nebu trebalo čekati ko na ovaj.



Servus i najte kaj zameriti

- 18:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #