MAD

utorak, 14.09.2004.

TRAGEDIJA

U prošlom postu sam obečal da bum Vam objasnil kaj se zdesilo u ponedelak i da bum to napisal sutra. Pa sad i pišem sutra, mislim ovaj u odnosu na jučer, doduše kasnim 14 dana ali ne kasnim 15 dana i
nemam pojma kaj sam štel reči najte me zeti za ozbilno.


Vidite ovak- tu nedelju je sve bilo super. Cjeli dan smo pričali kak bumo uredili bicikle, pa jesu li ispravni, očemo li morati kupovati kakve djelove i slično, na kraju smo došli do zaključka da bumo ziher morali kupiti barem gume, brzo smo proračunali mogući trošak i zaključili da bu se to moglo izvleči od staraca.Tu nedelju smo cjelo popodne bili u oblacima i maštali kam se sve može doći na biciklu i bili smo onak kak bi vam rekel, nekak sretno našpanani i jedva smo čekali pondelek da odemo po bajseve. Bili smo tolko u oblacima da uopće nismo skužili dve kurve kaj su se potukle radi štajge i mušterija tak dugo dok nisu došli panduri. Na plavu pandursku boju smo već podsvjesno reagirali i brže bolje zapalili iz parka van, malo smo pogledali kurve koje se svade s murjom jer je to uvjek doživljaj ali bez onog žara ili volje da malo podkurimo vatricu.Jedva smo čekali noć, da prespavamo, da konačno dođe sutra i da si zememo bicikle!

Ujutro sam bil budan već prije 6 vur!! Starci su kapnuli kad su vidli da se izvlačim iz sobe u to gluho doba "noći" i niš im nije bilo jasno, po sam im moral sve ispripovedati i to zakaj je danas važan dan, ali me stara odmah ohladila - Po bicikl možeš ak ti ga stvarno buju dali ali kad dođeš iz škole!!

Jebemti sveca pa ja sam zaboravil da danas imam školu. No sve je dobro ovaj tjedan sam vjutro.
Prešel sam ja u školu i vratil sam se iz škole i idem po Bajsa da idemo k popima.Zvonim niko ne otvara, lupam opet niko ne otvara, čujem nekaj iz podruma idem dole a dole njegov buraz.
Osmjeh od uha do uha,sretan,vesel, kralj sveta!!! Ja si mislim koji je sad kurac njemu došel? Pitam ja njega - Malji di ti je buraz?
Odgovara - Vozi se!
-kaj se vozi? na kojem kurcu se vozi, ne balavi tu nego ga odmah zovi moramo obaviti nekaj kaj nije ovakve slindravce ko ti!!!
- lepo sam ti rekel da se vozi, išel je sprobati jesmo li dobro složili bicikle!
Meni još uvjek nije jasno kaj to mali priča i naivno pitam koje to bicikle? Tu me mali srezal do korjena, valjda je takvu priliku čekal još od prije rođenja,valjda da mi se osveti za sve ono kaj je kraj nas moral pretrpeti i proći,i lepo on meni salutira i referira :

-Bajs nije danas išel u školu,(sad mi je tek sinulo da ga nije bilo u školi) nego smo odmah ujutro išli po te bicikle i lepo smo ih doneli doma i oprali i pošarafili kaj je trebalo i sad bu jedan imal on a jedan ja!!
Da me neko opizdil mokrom krpom prek gubice ,mislim da bi imal ljepši izraz na faci!!!!! Jednostavno nisam mogel zgruntati kaj me više pogodilo to kaj nema bica ili to kaj mi je Bajs moj bivši kompa naredil!!!
Otišel, bolje reči odvlekel sam se doma ko pokisla kokoš. Dok sam prelazil cestu prošel je kraj mene na crvenoj specijalki koja je trebala biti moja.Nemrem reči jesm li bil više tužan i razočaran radi bicikla ili radi toga kaj je naše prijateljstvo prodal zbog glupe specijalke.

Drugi put bum malo više napisal o tome kak sam se osječal sad više nemam vremena a i kad se toga setim padnem u neki čudan bed bez obzira kaj je prošlo tolko vremena.


Servus i najte kaj zameriti!

- 19:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #