MAD

utorak, 29.06.2004.

dio drugi

Danas ću napisati kak smo se moj kompa Bajs i ja zasrali od straha!!
U doba naše mladosti bilo je jako in zgledati jako (čitaj nabildano), a pošto nije bilo raznih
dodataka hrani i piću, da bi te komadi gledali, moral si se fizički pomučiti.
Nakon dizanja betonskih utega, razvlačenja ko zna od kuda demontiranih federa
trebalo je i malo bežati(čitaj trčati). Mi smo za to odabrali svako veće i relaciju
Tkalča-Zvjezda-Mirogoj-Šalata-Tkalča.
E, sad mi smo tak trčkarali i bilo je odlično, sve do jedne večeri.
Neznam koliki se od vas sječaju one godine (80 ili 81)kad se u cjeloj Jugi srušil elekto sistem?
Sve od Ljubljane do Zemuna je ostalo vu kmici.
Naravno mi moramo bežati i to kaj je mračno ko v guzici nama nema kaj smetati. Tak smo si bar mi mislili.Krenemo mi, trčkaramo i sve pet, dojdemo do Zvezde, pa krenemo uzbrdo prema Mirogoju i dalje sve OK ali laganica se već okrečemo, gledamo jel neko ide za nama, čujemo neku buku i prvi put osjetimo nelagodu,mislim kmica ti na groblju a nekaj brenči! Najemput svetla a kad ono rasklimani ZET-ov bus. Dobro je, koji smo mi bedaki kaj nas bu jebal jedan obični bus? I odmah smo napravili pauzu da si kod mrtvaca popijemo jednoga himpera(za ove nove zagrepčane himper=malinovac).
Ipak mi "treniramo" nismo došli sim lokati(postoji opasnost da počnemo sa škropecima) pa shodno tome krenemo dalje.Bežimo mi tak dalje, sve veča kmica, kad najemput nekaj škripi, zveče lanci!
-Stari moj ovo nije bus da ga jebeš- velim ja mom kompi i pogledan ga, a kad ono imam kaj i za videti!!!!!!!
Moj Bajs stoji na mestu zelenosvjetložutoljubičast u licu ima prst u zraku i cvili!
-Bajs koji ti je kurac kaj ti se zmešalo? pitam ja al ovaj ne reagira već su počele i sline lagano curit.
-Jjjjeeeebbboooottteeeee,daaaajjjj pppoooogggllleeeććć jedva je nekak procjedil
Ja se okrenem i imam kaj zavideti!!
Jedno dva - tri metra od zemlje lebdi u zraku crni mramorni spomenik i još k tome svetli, a kad malo bolje osluhneš ona silna buka dolazi od njega!!!!
-Kompa paljevina!!!!!!! je jedino kaj sam uspel reči i zapalili smo obadva tak da smo se sve znogama v rit tukli!
Došli smo do Zvezde i dalje više nismo mogli.Seli smo na klupu i sam se gledamo. Pomalo smo počeli dolaziti do zraka a samim tim nam se i hrabrost počela vračati.
Gledamo se i čekamo koji bu prvi rekel ono kaj obadva hočemo pitati:KOJI JE TO KURAC BIL??
Tu smo malo vječali kaj napraviti i u tom trenutku dolazi struja! Pali se javna rasvjeta i odmah smo hrabri! Došli smo do zaključka ajmo videti kaj je to bilo.
Idemo prema gore i stanemo kod mrtvaca da si maznemo nekaj za kuraž kad tam pol birtije u smehu a druga polovica nemre doći do zraka od smeha. Stanemo za šank i kenjamo da čujemo o čem sa tu dela. Čučimo cugamo i slušamo
- ste vidli ona dva heroja kak su pobegli dok smo tovarili odaj spomenik na kamion
- frajeri su tak bežali da su i bus prestigli HAHAHAHAHAHAA
Fino, fini dečki, zagrebački frajeri, domači fakini,gazde u firtlu,a tak smo glupi da se nemremo setiti da postoje agregati da su klesari obrtnici koji mlate masnu pinku i da njih nekakva glupost kakva je nestanak struje nemre baš tak zajebati da bi oni svoje radnike sam tak pustili doma!
Moj kompa i ja smo se lukavo povukli i dobro smo pazili da o tome nikome niš ne velimo pa vam shodno tome mogu reči da ste među prvima koji su saznali za tu našu sramotnu epizodu


Osječajte se pozdravleno i do sljedečeg čitanja!!

- 17:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 26.06.2004.

povjest purgera

Danas sam nekak sentimentalno sjeban pa vam bum malo pisal o jednoj lokaciji
u Zagabriji gdi sam odrasel,to jest o jednom firtlu u samom centru grada.
Ljudi moji kak je nekad bilo lepo u Tkalči!!!!!!!!!
Nije bilo tih silnih kafića nije bilo gužvi, i bilo je baš dobro. Preteča svih današnjih kafića
i sličnih mjesta gdje se zalazi je bil caffe MOST. E sad bute svi rekli koji ti je taj Most nikad čuli i slično.
Ne bi verovali ali taj Most i danas radi samo pod drugim imenom. Danas vam je to Tomato svojevremeno jedan jedam od zagrebačkih najpopularnijih kafića(dok ga je još držal Suki).
No dobro, malo sam odjahal od teme, o birtijama bum probal pisati neki drugi put.
Vidite u doba mog djetinjstva nije bilo kompova, video igrica i sličnih inih stvari pa smo morali iti van.
Tu vam je bil Veliki park(onaj na Opatovini), pa je bil Ribnjak i bil je naravno Dolac.
Dolac je jedini imal 24-satnu upotrebu jednostavno zato kaj si po danu kumicama mažnjaval voće i slično, popodne si uvjek mogel naći neku kintu jer je uvjek neko izgubil šetoflin(novčanik u prevodu)
ili neki komadić zlata koji se mogel u Rubini nabrzinu utopit i sl.a navečer i ponoči e tad je bil pravi raj!
Vidite nas klinaca baš i njie bilo preveč (mislim na one koji su mogli zapaliti od doma a da starci sa prozora ne urlaju svakih 10 minuta) i to je bilo dobro jer smo imali zaštitu starijih frajera - naravno u zamjenu za sitne usluge.E, pa sad, naš posel je bil da dečki imaju dosta cuge dok dugaju(kartaju)
a i nekaj za prigristi.Uglavnom dali bi nam deset dinara (rudara) da dofuramo 5 piva kilu kruha i pol kile parizera ,naravno i kusur. Jedini problem je bil u tome kaj je to koštalo 15dinara!!
Znači da smo se ja i moj kompa Bajs morali snači za još love .
To vam se je delalo ovak:
-prvo nađeš ciglu
-onda ju zamotaš vu novine
-i na kraju čekaš da naleti neki kit sa mačkom
Kad si usnajpal pogodnu žrtvu nonšarlantno se dogegaš do frajera i počneš spiku:
- Dobar dan,gospodična vam je jako hercig. Nego čujte bi morti šteli kupiti jednu ciglu
glete nije jako zrunirana(oštečena)bude vam izvrsno poslužila ko kamen temeljac zajedničkog
života.
Tu bi frajer puknul kaj buju njega jebala dva klinca a on je s komadom i nada se ubodu .
- Mali zgini dok te nisam raskeljil po cjelom parku!!!!! (frajer misli da je velika faca)

Tu sad dolazi na djelo kompa sa starijim dečkima.Na nama je samo zazvati:
- Štef, Piljo,Gospon neće kupiti ciglu i veli da bu nam sčupal noge z riti ak ne zginemo!!

Kak se radilo o njihovoj cugi i klopi dečki bi odmah poustajali i kitu lepo objasnili da mu je pametnije da kupi ciglu.
Naravno tu je moralo biti nekaj i za nas pa je dečec ciglu platil 30 dinara .
dečki su dobili cugu i klopu, a mi smo imali za kino.

To bi bila jedna epizoda ,ak bude volje bum napisal još.

- 07:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 15.06.2004.

vrijeme

Vidite li Vi ovo munjeno vrjeme?

Ja niš ne kužim kaj se to događa sa atmosferom i jesmo si sami krivi,(pardon, jesu li nam oni krivi)
ili se to gospon Bog igra Boga pa nas oće kaznit.Samo ak već hoće nekog kazniti zakaj kažnjava mene
skupa sa njima? Jućer mi je bilo šljiva, danas se kuham sutra me bu bolila bulja zbog pritiska,pa će svi oko mene nadrapati jer bum režal čim nekog vidim, a ako mi se neko usudi nekaj reči oped bu bilo:on nije normalan i sl.
Ali, očito ta to vrjeme djeluje i na druge.Fala bogu nisam sam! Rulja se po gradu fura ko bez glave.
Evo, baš danas idem na arbajt i mačka ispred mene ide, a na semaforu crveno.Frajer iz kontra smjera
slučajno ju skuži, stane na žlajfu, i zamislite si ne napuca ju.Čovek je fer :videl je komada, zabrenzal,
i nije ju napucal.Samo si nije mislil da ima neko iza njega i da se bu taj neko se zapucal u njega. Komad, kao neoštećena strana,nonšarlantno i začuđeno ih pogleda kak se izvlače iz auti i jednim jako začuđenim izrazom lica napustila mjesto događaja.
Frajeru moj, kaj sad imaš od gledanja komada ?Skršil si si novi auto (zaboravil sam reći da ima probe) kaj buš ženi rekel zakaj si kočil?
Vidite to vrjeme utječe na ljude! Da nije ovak glupo vrijeme dečko vjerojatno nebi napravil grešku
nego bi žensku napucal pa nek ona plača popravke kad se već šminka i vozi.

Znate kaj je najgore? Vele da bu cjelo ljeto ovakvo. Mislim da od ovakve meteorologije jedino budu koristi imali auto limari i lakireri.


Znate kaj? Za prvi pokušaj bu dosta mojih gluposti i najte kaj zameriti.

- 19:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #