madamvalentina

nedjelja, 05.07.2009.

Zlatarev sin VIII

Tad sam se sagnula prema Leu koji je opet klečao i promatrao me sa poda.
Uhvatila sam ga za glavu, poljubila sam ga ravno na njegova mlada usta, koja su me
nespretno dočekala sa neiskusnim poljupcem. Zato sam ja zavukla svoj jezik
duboko u Leova usta i slasno ga oblizala po cijelim usnama.
Zatim sam mu zapovijedila:
Sad kad sam ja gola, svuci se i ti...

Leo je sa nevjericom čekao dok nisam još jednom ponovila i tek tad se
nespretno i sramežljivo svukao.
- Legni na pod !

On me kao da je svjestan svega što mu govorim poslušao tek nakon druge
zapovijedi. Nježnik mu je stršio visko u zrak prema stropu, a on je
smiješno ležao na podu.

-Sad ćemo isprobati funkcionalnost tvog umjetničkog djela, jer se svaki
novi uređaj mora probati u stvarnim radnim uvijetima.
Leo me sa nevjericom slušao, a ja sam zamišljala kao da probam neki novi bolnički uređaj i to
mi je davalo neku posebnu snagu i besramnost.
Otkopčala sam gaćice sa prednje strane i spustila zlatnu zaštitu mog pubisa
da se u obliku lančića objesi među mojim nogama.
Tad sam prišla raširenih nogu okrenuta prema Leovom licu i sjela na njegove
grudi, točno tako da mi maca bude ispred njegovog lica, usta i jezika.

- Možeš početi, daj joj za početak jedan mali poljubac, tako.... sad jedan malo
veći, još malo gore, i sa strane, tako ....sad malo počni sa jezikom, tako....
sad se usredotoći na klitoris.
Da baš tu je on, samo pazi zubi ....nikako ne smiju dodirnuti ni jedan dio moje intime.
Sad sasvim nježno jezikom lickaj tu izbočinu i opet okolo okruži malo jače sa jezikom.
Tako, sad opet nježno po njemu, fino... postat ćeš pravi expert za kunilingus.
Bravo... sad samo nastavi, jer meni već dolazi slast.

Kad je Leo obuhvatio ustima moju cijelu vulvu, kao da je želi progutati,
sa jezikom je nastavio dodirivati moj klitoris, a ja sam plovila prema sedmom nebu.
Posebno me uzbuđivao mladi student među mojim nogama koji mi pruža
zadovoljstvo po mojim preciznim uputama, to je bio ključni moment koji je
vrtoglavo ubrzao moj nadolazeći orgazam.

Ne sjećam se kad sam dosegnula strasni grč tako brzo i jako.
Cijelo tijelo mi je preplavila slast koja se razlila u obliku znoja po mojoj koži.
U trenutku mislim da sam izgubila svijest, jer sam osjetila kako me Leove ruke pridržavaju za grudi i ramena.
Jedva sam se smirila i samo sam legla na leđa preko Leovog tijela .
Glava mu je ostala među mojim guzma, a ja sam još neko vrijeme tako ležala i
gledala u luster na stropu, koji je bio ukrašen sa sličnim lančićima kao i
moje tijelo.
Kad sam došla sebi, uspjela sam se uspraviti, ali nisam se digla na noge,
već se samo premjestila i nataknula na Leov ud koji je kao držalo od
nekog alata stajalo uspravno.

Maca mi je bila mokra od sokova i tako glatko sam ga uvukla cijelog u sebe,
osjećaj prodiranja je bio čaroban, snažan i istovremeno ugodan. Najprije
sam sjela na njega skroz do kraja, da mu osjetim dužinu, koja je bila
točno po mojoj mjeri i tad sam počela plesati moj jahački ples.

Upravljala sam se i spustala, nekad više, nekad manje, pa onda polako,
da bi opet ubrzla.
Prije nego sam doživjela ugodu, osjetila sam da Leo šprica po mojoj nutrini
Ali umjesto da prestanem i dopustim mu da njegov
ud splasne, ja sam nastavila moj ples na nježniku kao da nije ništa bilo
i imala sam pravo, ud mu nije splasnuo, nego je ostao napet, a to se
dešava samo mladim i jakim dečkima, svakako uz stručnu potporu iskusne
dame.

Nastavila sam jahati sve dok nisam postigla svoj drugi orgazam te večeri.
Leo je odmah nakon toga našpricao moju macu sa još jednom dozom sperme,
koja se već sljevala i šljpkala među našim tijelim od njegovog prvog
svršavanja, mene su ti zvukovi samo jos više rajcali i pridonosili mojem
uzbuđenju.

Napokon smo se obje umirili, polako ali slasno sam nalegla na njegovo već
muško tijelo. Kad sam mu prišla licem blizu, počeo me ljubiti po licu,
vratu, obrazima ustima. Zahvaljivao mi je na posebnim daru koji sam mu
priredila i govorio kako me voli.
Znala sam da je to samo mladenčki žar ljubavnog zanosa
i da je to samo avantura koja nam je oboma nedostajala u
tom tenutku.

Kad smo skupili snage, najprije sam se ja dignula i otišla u mali tolalet da
se malo dotjeram i obrišem te puste sokove koji curili iz mene. Cijele noge
i trbuh su mi bili mokri, jedva sam se oprala i obrisala .
Onako polugola sa lancima koji su visjeli između mojih nogu sam izašla u radni dio zlatarne.

Leo je još uvijek polugol nešto petljao oko svojih hlača i odjurio u
tolalet. U međuvremenu sam zakopčala svoje lančane gaćice, tako da više ne
vise među mojim nogama i obukla haljinu .
Leo se sav crven pojavio na vratima.

-Bravo Leo, jako sam zadovoljna sa tvojim radom, a sad je vrijeme da napravimo račun.
- Reci mi koliko sam dužna za tvoj rad?
Leo je nešto mrmljao i na kraju rekao neku smiješno malu cifru za skoro pola
kila zlata koje je bilo na meni.

-Jesi li siguran da je to dovoljno?

-Da gospođo, samo materijal, moje ruke su poklon za vas, jer ste mi
priredili nešto što nisam mogao ni sanjati da ću ikad doživjeti.
Platila sam mu i dala još i napojnicu, kako sam to uvijek i radila.
Bilo je već 23 h. Leo je ponudio da će me odvesi do kuće sa autom, iako je kuća bila
relativno blizu.
Prihvatila sam, jer ipak sam na sebi nosila pola kila zlata i bila skoro polu gola u tako kasne sate.

Na rastanku sam mu dala još jedan poljubac sa malim ugrizom za usne, neka
me zapamti kao Dominu koja je otvorila puteve njegovog spolnog života.

Leo je ciuknuo, a ja sam mu rekla:
-Vidimo se, bilo mi je zadovoljstvo, laku noć !

Osmjeh na mom licu je bio veliki. a na Leovom licu je bila mješavina svih
osječaja ovog svijeta koji su ga preplavljivali.
Ostao je sa autom pred ulaznim vratima moje kuće dugo nakon mog ulaska.
Ja sam već došla u svoju sobu na katu i pogledala kroz prozor, Leo je još uvijek stajao pred ulazom.

05.07.2009. u 20:37 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina