madamvalentina

petak, 05.09.2008.

46 Puz u kavezu

Dok smo setali plazom jednog ljeta vidjeli smo grupu djevojaka u toplesu , točnije bez gornjeg dijela kostima , kasnije dok smo se presvlacili drzala sam Pieru onu nasu haljinu za presvlacenje na plazi i vidijela da Pier ima erekciju.
Kako to da ti je njeznik spreman?

-Pa ....

Pitala sam Piera:

-Dali te uzbudjuju zene koje vidjas po plazi?

-Priznajem uzbude me i ponekad dobijem erekciju na pomisao na njih .

-A na poslu ?

-Ponekad , ali rijetko , kad neka zena zadigne haljinu , pa joj se vide bedra ili grudi , ili u slicnim prelaznim situacijama , recimo na stepenicama , kad sam iza njih , onda im ponekad ugledam carape i rublje .

-I jeli tad dobijes erekciju. ? Odgovori mi iskreno.

-Da ponekad, pa ponekad prodje , a nekad ostane dugo.

Kad smo dosli kuci , i legli u krevet za nasu vecernju seansu sexa nastavila sam onaj nezavrseni razgovor.

-A kako se rijesis erekcije Pier , kad si na poslu?

-Pa , kako da ti kazem , ....

-Pier odgovori , ili nista od sexa.

-Neces se ljutiti na mene?

-Ne Pier , kad mi kazes istinu , nikad se ne naljutim na tebe , ali ako mi nesto pokusas sakriti , znas da bi mogao dobiti kaznu , recimo tjedan dana zadovoljstvo meni , ali ne i tebi.

-Pa dogodilo mi se da sam morao ici u WC i tamo ga opustiti .

-Kako , mislis samozadovoljavao bi se iako imas lokot ?

-Da ....

-Oh Pier , ljepo od tebe da si mi to rekao , za to cu te sad odma nagraditi , hoces jedno dudanje?

-Moze... znas da to jako volim....

Podudala sam Piera tako da je bio na sedmom nebu.
Razlikovali smo nacine na koje bi ga dovela do vrhunca , rucno je samo sa rukom .
Dudanje je kad mu ga povremeno stavim usta i masiram ga sa rukom , a svrsi po svom ili mom tijelu.
Oralno 100% je kad ga ne ispustam iz usta , i svrsi u mojim ustima i ja sve progutam.

Inace mu nisam davala dudanje cesto , to bi dobijao kako povremneo jedno vrijeme jedan put mjesecno recimo , a svrsavanje u usta bi dobio samo jedanput ili dvaput godisnje , kad bi mu bio rodjendan ili za neki veliki poslovni uspjeh.

-Ja : Tvoja gospodja ce se pobrinuti da ti se vise takve neugodne erekcije ne dogadjaju na poslu ili kad nisi kod kuce.

Nisam znala kako to rijesiti , tad sam to rekla vise onako kao patrona koja sve rjesava , pa cu i to .
Nekoliko tjedana poslije , dok sam bila u garazi i nesto trazila ugledala sam punu kutiju raznih vijaka, cijevcica i slicnih stvari.
Sve te stvari koje bi Pier donosio kuci nakon montaza, kad su bili na terenu , nije nikad dozvolio da se stvari bacaju, uvijek bi svakom i najmanjem komadicu kad bi bilo potrebno pronasao namjenu i svrhu , rijesio bi svaki problem u nasoj kuci uz pomoc tog metalnog i nemetalnog otpada.

Malo sam pogledala i vidijela da ima ljepih komada inox cijevi , koje su koristili kad bi montirali razne laboratorijske uredjaje , ti bi komadici ostali kao visak.
Pronasla sam jednu krivu i jednu ravnu cijev , bila su lijepo ispolirane, stavila sam prst u jednu , pa u drugu i ucinile su mi se prave mjere .
Stavila sam ih u dzep .

Popodne dok smo pricali , pitala sam Piera bili mi mogao sutra na poslu na ovim cijevima probusiti po dvije rupe ovako tu i tu i nacrtala sam , a da bude rupa recimo 6 mm .

-Moze, to nije nikakav problem .

-I voljela bi da ispoliras cijev i iznutra , ne smije imati nista ostro.

-Svakako gospodjo.

Pier mozda nije ni bio svjestan cemu ce ta mala stvar sluziti.
Sutradan je Pier donio cijevi, dao mi ih , bile su jos lijepse , jer su se sjajile i iznutra i izvana i bile su fino zaobljene sa svih strana.

U kupaoni sam cijevi oprala i nesto probala , da savrseno je bilo za ono sto sam smjerala.




-Pier veceras je posebna vecer za tebe , jer od sutra imam novo iznenadjenje.
Rekla sam mu prije sexa , i nastavili smo sa nasim sex igricama , s tim da sam mu pruzila nezaboravno svrsavanje po mojom grudima , a spermu sam razmazala po cijelom tijelu, koliko sam mogla .

Ujutro je Pier dosao sam u kupaonu da mu stavim lokot , kao sto je to bilo uobicajeno. Nije mu se nikad dogodilo da zaboravi , jer sam mu zaprijetila da ako zaboravi nema od sexa nista tog dana , a mozda i cijeli tjedan.

Najprije sam nataknula cijev na Pierov njeznik a onda sam provukla lokot kroz jednu rupu pa onda kroz rupu na frenulumu i opet kroz drugu rupu na cijevi.
Ovo za prvi put nije bilo nimalo lako i trebalo mi je skoro 10 minuta , kasnije smo se izvjezbali i ja i Pier , pa je bilo moguce staviti u par sekundi, kao i bilo sto drugo sto radis svaki dan.

Sad je Pierov njeznik bio u sigurnosnoj cijevi i nije ga mogao skoro ni dodirnuti , osim malo po glavicu i malo po korijenu.
Vidis Pier kako vodim racuna o tebi , nece ti se vise dogoditi da dobijes erekciju , a ni da prosipas spermu bez veze okolo , sve ide meni.
Ponosna sam na tebe i poljubila sam ga u celo.
Pier je ostao malo zbunjen i sa nevijericom je gledao dole prema svom medjunozju.

-Samo mi nemoj reci da ti se ne svidja ....

-Pogledaj kako je lijep i siguran , bas ti lijepo stoji.

-Veceras ces za nagradu dobiti nesto posebno , slazes se ?

-Da ...

Popodne je Pier jedva docekao da dodje kuci, cijeli ud mu je bio pomalo crven , ne znam tocno od cega.
Odmah sam mu skinula krletku i on se otisao oprati , ja sam isla za njim i namazala sam mu ud sa nekom kremom. , za par sati sve je proslo.

Navecer mi je pricao kako je bilo i da je cijelo vrijeme osijecao kako mu ta stvar zvoni medju nogama i bojao se da to neko ne primijeti .

-A moze li i sutra u kavezu, ako moze, dobit ces nesto posebno , ako ne nista neces dobiti. , pitala sam ga ,

Moze li nesto veceras opdma ? , osjecam se jako uzbudjeno posle ovog kaveza.

Nakon sto me lijepo polizao i nakon sto sam svrsila , tocno po narudzbi , kako sam ja to ponekad zvala , jer sam Pierovu glavu namjestala da me njegov jezik dira tocno gdje i kako sam zeljela.

Pieru sam pruzila najprije malo masaze , pa onda dudanje, a spermu sam razmazala po njemu i onda se i sama na njega naslonila i sve smo skupa razmazali nasim tijelima.

Pier je nosio svoju napravu koja mu je onemogucavala bilo odnos sa nekom zenom ili cak i da se sam zadovolji , zato je bio jos vatreniji kad je trebalo meni ugoditi u bilo kom pogledu , bilo sexualnom ili onom obicnom svakodnevnom zivotu.

Problem je nastao kad je jednom prilikom otisao na aerodrom i kad su se po prvi put uveli metal detektori na ulascima u avione . Kako mi je kasnije pricao , kad je prosao kroz ona vrata , pocelo je zvoniti , pa su ga vratili , onda je jos jednom izvadio sve stvari iz zepova , pa je opet zvonilo , onda im je rekao da ima protezu na jednom mjestu , ali mu nisu vjerovali pa su ga odveli u kabinu i morao im je pokazati, ali je lokot koji je virio ispod stavio medju prste i pokazao samo metalni dio njeznika i rekao da su jako bezobrazni prema invalidima

Navodno nisu vidjeli njegove cipkaste gacice..
Potom su ga pustili. , kaze da mu je bilo jako neugodno.
Ja sam ga pohvalila da se dobro snasao i da cu ja vec nesto smisliti , a do tad na put nece nositi nista metalnog u gacicama.

Pier je po gradu nosio svoj kavez , a ja sam non stop mislila sto bi mogla napraviti da moze stalno nositi zastitu od preljuba.
Setajuci kroz bolnicu , jer kad se posao ustalio , nisam imala nekih posebnih obaveza, ugledala sam hrpu cjevcica od plastike koje su sluzile kod raznih operacija i nekih ispumpavanja zeluca i slicno.

Odmah mi je pala na pamet ideja .
Uzela sam par komada kao uzorak , na sto nije nitko ni obracao paznju, jer se to onda trosilo u tonama .
Dosla sam u svoju kancelariju i uzela skalpel , imala sam ih nekoliko kako uzorke, pocela sam rezuckati cijevcice sa svih strana , dok nisam dosla do konacnog oblika.

Postigla sam ist i oblik cijevi od prozirne plastike kao onaj od Pierovog kaveza od inoxa. Jedino je jos trebalo probusiti rupicu, a to cu ostaviti Pieru.
Spremila sam to u torbicu i kad sam dosla doma dala sam cjevcicu Pieru da probusi, Pier je odmah znao cemu ce sluziti i nasmijesio se .

Nismo imali vremena cekati do veceri , Pier me pozvao u kupaonu i odmah probao novu krletku, bila je savrsena , sve se vidjelo kroz prozirnu plastiku , a plastika je bila jako mekana i bila je bas za medicinsku namjenu.
Stavili smo lokot za probu i sve je stimalo.

Da osim sto je lokot bio metalni, ali sam obecala Pieru da cu i to srediti i poljubila sam ga u celo .

Iducih dana sam tragala za plasticnim lokotom i pitala svoje dobavljace , niko nije imao takvo sto , i svi su me pitali cemu to sluzi , a ja sam im odgovarala da moramo zatvoriti neke uzorke i prati ih , da ne znam tocno , ali da su moji ljudi iz bolnice nesposobni to nabaviti , pa sam zato ja htjela pokusati.

Svi su mi se malo cudili a ja nisam uspjela nabaviti plasticni lokot i stvar je uskoro zaboravljena .
Ali ja sam i dalje tragala za rjesenjem , a rjesenje je bilo tu, ispod nosa, samo ga je trebalo vidjeti.

Kutije sa uzorcima iz drugih podrucnih ambulanti koji su nam dolazile u nas centralni laboratorij smo nekad zatvarali sa lokotima , ali kako su se kljucevi mijesali i gubili sa vremenom smo prosli na jednostavnie rijesenje , to su bile one male trakice , strip ili vezica koje se mogu stisnuti , ali ne i otvoriti , nego,samo presijeci.

Danas se te trakice upotrebljavaju na svim ambalazama i svugdje , ali prije 20 godina su jos uvijek bile rijetkost i bilo ih je tesko nabaviti posebo ako su trebale imati oznake na sebi .
A upravo te vezice su imale na sebi utisnut serijski broj , koji nije nista posebno znacio za nas u bolnici , jednino se razlikovao po tome sto nije neko sa strane mogao ga zamijeniti sa obicnom vezicom, jer bi nase vezice imale broj, a ostale nisu.

Cijelu vrecicu trakica sam donijela doma , bile su od broja 001, pa do broja 1000, oznacene i pakirane po sto komada.i svaka slijedeca je bila broj vise .

Pieru sam ujutro stavila plasticni kavez i umijesto lokota provukla vezicu .
Naizgleda je sve bilo uredu , ali dva sata kasnije mi mje zazvonijo telefon ,
Pier je bio na telefonu i rekao da ga je ona plasticna vezica toliko iziritirala i da nemoze vise . rekla sam mu da je prerezei izvadi .

Popodne kad je dosao doma pregledala sam mu njeznik , frenulum mu je bio crven i skoro je isla krv.

-Ne brini Pier , smislit cu nesto.

Ali ovaj put nisam ja smislila , nego Pier.
Pier je od komada zlatne zice , koje smo imali u raznim velicinama napravio klin , koji je na jednoj strani imao glavu a na drugoj kroz tijelo klina je bio prorez , kroz koji se mogla provuci vezica .
Tako smo i to zajednickim snagama rijesili Zlatni klin je bio toliko mali da ga metal detektori nisu registrirali na aerodromima , a Pier je za svaki slucaj naopravio isti takav klin od nailona , to je isto jedna vrsta plastike koja se upotrebljava u medicini.

Svako jutro bi Pier sam sebi namontirao zastitu od nevijere na njeznik , a ja bi mu dala novi broj , koji bi predamnom stavljao , kad bi dosao sa posla ja bi sa skarama prerezala vezicu i on bi se isao oprati .

Pier vise nije nrekontrolirano masturbirao , nego bi to napravio samo ponekad za mene , kad bi ja pozelila vidieti kako to radi i kad bi mi njegovi sokovi bili potrebni za masku na licu , jer sam doznala da imaju najvise proteina i da su jako dobri za ten i za pomladjuvanje koze .

Uvecer bi Pier tako masirao svoj njeznik , a ja bi ga gledala , kad bi doslo vrime za ejakulaciju , ja bi stavila ruke kao kad se umivam i skupila spermu u ruke , i onda je namazala po licu , osijecaj je u pocetku bio zaisata poseban , ujutro bi se umila na uobicajeni nacin
Ovu praksu smo drzali nekolio godina , dok nije valda izasla iz mode , a meni dosadila.





Zahvaljujem M na lektoriranju

05.09.2008. u 23:13 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina