madamvalentina

četvrtak, 14.08.2008.

35 Amerika

Nakon par godina primijetili smo da nase djete nema drustvo, jer od svih rodjaka i susjeda djeca su bila razlicite dobi.
Pocela mi se radjati ideja o jos jednom dijetetu sa Pierom , ako se to moze tako reci.

Pitala sam mamu i ona me ohrabrila , Osim sto je tribalo Piera uvijeriti u to, tribalo je i uskladiti tu moju zelju sa donatorom sperme, kojeg sam tek morala pronaci.

Dok smo setali i gledali djecu u parku sa kojima se igralo nase djete, rekla sam Pieru da nase dijete nema drustvo za igru i ucenje, jer su moja djeca starija. Pitala sam Piera sto misli o tome , bili zelio jos jedno dijete , a on je bio odusevljen mojom idejom .

Obecala sam mu da cu ja odabrati pravi trenutak , obzirom na nase poslove i da to nece negativno utijecati na nas spolni zivot. Ovo moram malo pojasniti . Naime kad smo prilikom pokusaja zaceca prvog naseg djeteta radili na tome, vaginalni sex nam je bio kao neka duznost , i nije nam donosio onakv sexualni uzitak kakav smo ocekivali , nego je sve skupa bilo prozeto sa nekakvom obavezom, da nesto moramo tocno tad i tocno na odredjeni nacin napraviti , sto ni meni ni Pieru nije donosilo opustajuci orgazam.

Nakon mog saznanja o Pierovoj sterilnosti, znala sam da moram sve sama precizno isplanirati, tako da i Pier bude uvijeren da je djete i spermom njegovo, sto je jako vazno svim muskarcima.

Tako smo sredinom menstrualnog ciklusa po jedan dan obavljali vaginalni odnos u kom sam ja bila sa nogama na grudima a kasnije kad bi Pier svrsio u mene stala bi u onu smijesnu pozu sa nogama na zidu , iako sam znala da to nicem ne sluzi, ali sam morala imati alibi, ako naleti pravi donor sperme .

Svakodnevno sam promatrala muskarce koji bi dosli u obzir .
Imala sam precizne kriterije, morao je biti visok , kao i Pier, a zbog toga je odma otpalo 90 posto svih potencijalnih donora.
Drugi kriterij je bio intelektualc , i tu ih je mnogo otpalo a malo ostalo .
Treci kriterij je da bude koliko toliko simpatican i da malo bar po necem slici na Piera.

Kako sam se oduvijek volila baviti analizama i proracunima , izracunala sam da se takav muskarac moze pojaviti sa vijerojatnoscu od 1 na 100 tisuca.
Hm, dosta tesko ce ga biti pronaci.

Vrime je prolazilo .
Dok smo neobavezno pricali , a to je jako vazno u svakoj vezi , non stop pricati, pa makar i o bilo cemu, Pier mi je rekao da ce negova firma kao najbolji trgovac opremom u Evropi za americkog proizvodjaca, dobiti jedan primjerak najnovijeg Roengena iz Amerike. i da neznaju kome ga dati jer su sve bolnice zainteresirane , a iduci komplet ce doci tek iduce godine i opet ce biti pitanje kome ga dati.

Pitala sam ga:
- I kome cete dati taj uredjaj?
Pier: - Ne znam ni sam , obzirom na moj polozaj u firmi , najvijerojatnije cu ja morati odluciti, samo neznakm kako, cak je i vasa bolnica zainteresirana za to .
Ja : - A bili ti ja mogla sugerirati, da to, bude nasa bolnica ?
Pier: - Moze.
Ja:- Dobro , dogovoricemo se kad neke stvari ispitam.
Zamolila sam Piera da mi donese nekakve tehnicke informacije o tom Roengenu.

Iduci dan Pier mi je donio prospekte, tehnicku dokumentaciju i opise.
Prostudirala sam ih na poslu , u popodnevnim satima , jer tad nije bilo guzve sa papirologijom .

Preko tajnice generalnog direktora (GD) sam dogovorila za sastanak sa GD.
Uzela sam prospekte i otisla kod njega .
GD me primio i malo smo neobavezno pricali , a onda me upitao sto je pravi razlog mog dolaska.

Ja : Znam da nasa bolnica zeli imati ovaj najnoviji Roengen. Ja bi to mogla srediti , preko jedne osobe .
Moje i Pierovo prezime su razliciti, jer se jos nismo uspijeli vijencati , tako da GD nezna u kojoj smo vezi.

GD: Jeste li vi sigurni u to , pa za taj uredjaj se natjece cijela Italija , ne vijerujem da to mozete srediti. Kad bi vi to mogli.., ... pa odma bi vas unapredio...
To sam upravo zelila cuti.
- Onda dogovoreno Gospodine GD.
Pruzila sam mu ruku i otisla., GD je ostao malo zbunjen.

Kad malo bolje razmislim GD je bio visok , zgodan , malo ali samo neznatno deblji, a mogao je imati oko 45 godina ,

Pieru sam rekla da nasoj bolnici dodijeli taj Roengen, jer cu i ja imati koristi od toga.
Nakon par tijedana , Pier mi je rekao ce on sutra obavijestiti GD da je nama dodijeljen taj Roengen.

Pitala sam ga
--A u koliko sati da se dogovorimo , da i ja znam , imm jedan plan....
On je rekao da ce GD -a zavti telefonom tocno u podne , i samo mu nacelno to reci , da bi mogli dogovoriti sastanak.

Dotijerana , kao i uvijek u zacrtano vrijeme sam se pojavila kod GD.
Ja : - Sad ce vas obavijestiti da cemo dobiti Roengen.
Ma ne vijerujem vam , vi me zafrkavate.
Tad je zazvonio telefon.

GD - Molim ...... da ..... ne mogu vijerovati , .... da da dobro.
Ja :- Dali nas dogovor jos uvijek vrijedi ?
GD: - Ja sam to onako rekao.... , jer nisam mislio da cete uspijeti .
Ja :- Ali sam uspijela , a ako ne dobijem mijesto Direktora svih laboratorija , nisam sigurna ni da ce Roengen stici u nas grad.

GD: - Oh , da da, to cu ja sreiti ... samo ne znam gdje cemo sa sadasnjim direktorom laboratorija....
Ja : - Pa mogli bi ga unaprijediti u direktora one lokalne bolnice u predgradju , ionako vam tamo niko ne zeli otici , to je samo ideja , vi cete odluciti .....
GD: - Pa vi zaista imate odlicne organizacijeske sposobnosti , dali ste mi dobru ideju

.Pier je posijetio GD -a , i Potpisali su pred ugovor.
Nakon par tijedana , Pier mi je rekao da ce uredjaj biti spreman za isporuku za 10 dana i da bi trebali otici u Ameriku Generalni Direktor , radi potpisivanja ugovora , sef radiolofgije , onako radi uzanse, rengenolozi koji ce na njemu raditi , da bi se obucili i jos par negovih tehnicara, radi preuzimanja i obuke oko montaze.

Jos sam samo ja tribala sebe ugurati u tu pricu , ali kako ? Razmisljala sam i dosijetila se . Direktor nije znao engleski , kao ni njegova tajnica . Sigurno ce trebati prevodioca i nekog ko dobro pozna obicaje, ko ce organizirati putovanje , a to bi mogla biti ja.

Opet sam otisla kod GD , vise mi se nije ni trebalo najavljivati unaprijed kod tajnice , nego bi me pustila unutra kad bi GD bio slobodan.
Ja -- Znam da uskoro idete u Ameriku , a jeli znate engleski ?
GD - Ne.
Ja: - A vasa tajnica ?
GD - Ne .

Ja - Pa kako mislite tamo boraviti ? Amerikanci vam nista ne govore osim engleskog .
GD -- Da imate pravo , samo neznam ni koga bi uzeo .
Ja : - Pa ja bi se zrtvovala za nasu bolnicu , stojim vam na raspolaganju , naravno ako me zelite, vi cete odluciti o tome .
GD: - Da imate paravo , a vi govorite engleski?
Ja : - Da evo na primjer ova tehnicka upustva koja su vama na stolu od Roengena , to je recimo specifican engleski , evo pokusacu da vidimo jeli mi ide .

Islo mi je i to zatvorenih ociju , ne zato sto, sam dobro znala engleski , nego zato sto sam to upustvo kopirala i prevela u miru u mojoj kancelariji , i naucila skoro na pamet . Upustvo je bilo puno medicinskih i tehnickih izraza , koje ni najblji prevodioc nebi bio preveo cijeli dan , a ja sam ga procitala kao na taljanskom.

Ja :- A znate da triba i organizirati putovanje....

GD je ostao duboko impresioniran , a jos vise jer mi se kao slucajno suknja podigla visoko na bedra.

GD : - Gospodjo Valentina vi definitivno idete s nama .

GD se slatko zagledao u mene i dao mi ljepi kopmpliment za moje prevodjenje i za moju eleganciju .
Da bio je simpatican.

Kad sam dosla doma Piera sam pitala dali i on ide u Ameriku , a on mi je rekao da je on bio prosli mjesec , i tad su vec sve dogovorili , te da sad nema potrebe ici.
Tad sam mu rekla da je sve sredjeno, da Ja idem u Ameriku kao pomoc, prevodilac i organizator putovanja.

Pripremiti put nije bilo tesko , jer je Pier stalno putovao i znala sam kako se to radi preko putnickih agencija .

Pripremila sam se za put i spakirla najnoviju odjecu koju sam kupila zadnjih dana.
Pier me odvezao do aerodroma, poljubila sam Piera i otisla u na chek in , tamo je vec bila cijela ekipa .

Letjeli smo najprije do Rima i tu dok smo bili na aerodromu i cekali za avion za London, zapocela sam razgovor sa GD.
GD je bio pricljiv i svestran muskarac, doznala sam da ima petero djece .
Sjedili smo zajedno od Rima do Londona i ugodno pricali. GD se pobrinuo da sjedimo skupa i do New Yorka.

Sletili smo u New York, a tamo su nas docekali predstavnici putnicke agencije sa onim smijesnim papirima na kojima je bilo pogresno napisano ime nase bolnice . Prespavali smo u dorom hotelu blizu aerodroma .
Sutradan smo nastavili put do grada gdje je bila tvornica.

Vec na aerodromu su nas docekali predstavnici tvornice kao kraljeve, sve je bilo pomno isplanirano od prijevoza , obilaska , rucka , vecere , smijestaja u luksuzni hotel u blizini
Kao prevodilac i organizator sam stalno kontaktirala sa njihovim predstavnikom, pa i onda kad sam kao posrednik dijelila kljuceve soba.

Zadnja dva kljuca sam ostavila za mene i GD-a, brojevi su bili jedan do drugog.




14.08.2008. u 01:11 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina