<body> Negde zaspalo je najlepših dvoje.. Zašto budiš me? - Dnevnik jednog mada-faka Nece... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Nemanja Madžarević...
Imam 18 godina...
Na ovom blogu ću pisati o glupostima koje me trenutno zanimaju...
Ne odgovaram na komentare COOL BLOG, POSETI MOJ...
Odgovaram u svojim komentarima, samo na one komentare koji se odnose na post...
Pišem svakog dana, pa neću javljati za novi post...








Linkovi

CREDITS

picture: deviantart
thanks: x

• Negde zaspalo je najlepših dvoje.. Zašto budiš me?
srijeda, 15.07.2009.



Ja inače i ne slušam nešto puno našu muziku ( nije ovo sad neko proseravanje "ja sam cool, slušam samo MTV" ), ali uvek ima izuzetaka... Nedavno me je oduševio bend Etar...
Oni su debitanti i imali su baš zapažen nastup na izboru za pesmu koja će Srbiju predstavljati na Eurosongu. Odmah mi se dopao njihov stil jer ne kopiraju nikoga. Naši čim žele da budu drugačiji iskopiraju momke iz US 5...
Trebate da vidite cirkus koji vlada sam kod nas... Sve seljačine koje su ceo život nosile trenerke, a sad su preko noći Jesse McCartney...
Uglavnom, ovaj bend Etar mi se skroz dopada... Pevačica ima prelep glas i tekstovi su ubitačno dobri...



9 • KomentirajIsprintaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.