<body> Danas smo nešto sentimentalni... - Dnevnik jednog mada-faka Nece... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Nemanja Madžarević...
Imam 18 godina...
Na ovom blogu ću pisati o glupostima koje me trenutno zanimaju...
Ne odgovaram na komentare COOL BLOG, POSETI MOJ...
Odgovaram u svojim komentarima, samo na one komentare koji se odnose na post...
Pišem svakog dana, pa neću javljati za novi post...








Linkovi

CREDITS

picture: deviantart
thanks: x

• Danas smo nešto sentimentalni...
subota, 11.07.2009.



Kiša... Kamenosivi oblaci... Tišina...
Predivna atmosfera...
Mada, prijalo bi da je malo toplije, ali Sunce je zaspalo negde iza oblaka... Nadam se da će ga neko uskoro probuditi...
Nisam baš toliko romantičan tip... thumbup
Face mi je tako neobičan bez onih silnih obaveštenja, ali prija malo pauze...
Za promenu, skinuo sam se sa Interneta i konačno nakon pola godine pogledao nešto na TV-u... yes
Prvo sam gledao emisiju Room 401 ( zamalo pa 483... cerek ) i mnogo mi se dopada emisija. Nadam se da ima svaki dan... Moram pogledati na Internetu malo više o tome...
Za kraj ovog posta vam odgledam nešto što sam gledao nakon toga... Moj omiljeni TV šou ikada...
Proročica Kleopatra! yessmijeh
Moji se jako nerviraju što to gledam, ali nije poenta u tome da ja verujem u to nego što je ta žena jako smešna... Ona uvek napada ljude i u svakoj priči se pominju vradžbine, seks, bitange i tako to...
Ako nekog zanima da se malo ismeje nek pogleda video...



8 • KomentirajIsprintaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.