Mijauuuuu!

nedjelja, 01.01.2006.

Sretna nova godina

Mijau! Sorite šta me dugo nije bilo. Po cijele dane se izležavam po kući i mazim se. Gazda me obožava! Zadnjih par dana mi je nadjenuo novi nadimak - zove me Krzno! Prvo mi se to baš nije sviđalo. ali mi je postalo simpatično. Novogodišnju noć sam provela spavajući, jedino mi je oko ponoći san prekinulo pucanje. Ali zaćorila sam natrag za 5 minuta.

Iz dana u dan sam sve ljepša. Krzno mi nikad u životu nije bilo tako divno. Predivno. A tako sam lijena... Gazda me uhvati za špek na trbuhu, zna me boljeti, ali mi se ne da bježati... Jučer sam skočila na peć i tek sam tad skužila da je vruća. Malo sam si cape osmudila. Ipak sam pažljiva jer je jedna od mojih prethodnica (Buba, poznata po iznimnoj šašavoći) jednom išla krasti hrenovke iz lonca (kuhale su se). Dok je jednom capom pecala po loncu, druga se naravno zapalila. Nije bilo ništa strašno, najstrašnije je bilo to što joj je Gazda bacio lonac vode na nju da se cijela ne zapali. A spaljena dlaka užasno smrdi.

E da. još je novost da držiom dijetu. Ipak se moram pripremit malo za nadolazeće proljeće. Istina, daleko je, ali ne mogu postati fit preko noći!

- 18:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #