Mijauuuuu!

četvrtak, 22.12.2005.

Kožna garnitura, skijanje i dosada

Jučer je došla Gazdina sestra, tj. moja prvotna vlasnica (vidi u životopis sa strane). Mi smo si u dobrim odnosima, samo što je meni ipak bolje imati gazdu koji me voli takvu kakva jesam. A to je moj Gazda. Ona je jako željna mačaka budući da doma nema niti jednu i onda poludi kad me vidi, a onda i ja poludim. Tako mi je počela grapsti po tepihu, zajebavast me s prstom, vuć mi špagu po dnevnoj sobi... Ja sam pošašavila totalno za tim. E, ali ona ne zna da se ne smijem igrati na kožnoj garnituri, jer moji oštri papci baš nisu dobri za to. Ali se ne znam kontrolirati, tako da sam pošteno zgrebla tabure kad sam jurila za špagom koju je ona vukla preko njega. Gazda je skužio, ali naravno da nije ništa rekao jer bi ostali ukućani popizdili i ja bih dobila trenutni izgon iz kuće. Malo je to pokušao sanirati kad nitko nije gledao. Inače, on se nikad ne igra sa mnom na kožnoj garnituri jer zna do čega bi to dovelo.

Gazda već 2 dana za redom gleda skijanje ujutro. Jutros sam mu ja spavala na krilu kad je on navijao za Janicu. U žaru navijanja se zanio pa me malčice prejako uhvatio za naslage špeka, tak da sam dreknula i zbrisala. Bio je ljut šta je Anja ipak bila malo brža od Janice.

Život mi je i dalje dosadan i moram hitno napraviti neku pizdariju. Danas mi je najveće uzbuđenje bilo to što sam skužila da mi se jako zabavno igrati kutijicom od filma za fotoaparat. Ali nakon 10 minuta divljanja i to mi je dosadilo. Samo ležim na naslonjaču uz prozor i promatram ko kakva baba tko ide ulicom i što se vani događa. Čak ni kakvu frendicu dobru nemam. To me baca u bad.

- 23:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #