Mijauuuuu!

utorak, 20.12.2005.

Nutella

Totalno sam zbedirana danas. Skužila sam da je Gazda kupio kantu punu Nutelle! Sigurno ima kilu. To znači da neće doručkovat salamu dok god ne pojede sve to slatko sranje. A je to ne volim. Uspjela sam baciti pogled u frižider jutros. Sve same slatke stvari unutra! Iz protesta glumim da ne jedem niti svoje kekse (koji ipak nisu toliko loši) niti mlijeko. Glumim, kažem, jer ipak malo žvaknem kad nitko ne gleda.

Gledala sam se jutros u ogledalo. Prekrasna sam! Udebljala sam se, nabacila zimsko gusto krzno, sva sam sjajna! Ma milina! Sivku iz susjedstva sam dala nogu jer je jednostavno preofucan za mene. Moram se malo kočoperit i preseravat po ulici. Iako sam ludo zatreskana u njega. Samo, pojavio se još jedan sivi tigrasti slatkiš prekoputa. Nemam pojma kako se zove, ali mogla bih malo i oko njega se poigrati. Ali čekat ću veljaču, eventualno kraj siječnja. Do onda soliram i glumim šminkericu!

- 14:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #