< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

MALO O MENI



Image Hosted by ImageShack.us

Ime:Tomislav
Živim u: Dugoj Resi
Naj boja: crna,narančasta
Škola: šmrc(4 godine)
Slušam: Thompson, techno, prljavo kazalište...
Volim: sve što vole mladipartythumbup, i jasno Dinamo
Naj film: titanic, step up, američka pita 5, green street hooligans
Naj grupa: scooterpjeva
Mrzim: školuheadbang
Msn:frka93@hotmail.com
javascript: void(0);
Pogledaj

LINKOVI

birc
moniqe
Frkica
pepe
fish
saby

Ostavi svijetlo na putu kojim
Želiš Poći
Pomozi mi da snivam,
Sretan i nasmijan da mogu ti doći.

Podigni ruke, u bijeli hram
Uspavano kreni
I reci tiho svima da ostat
Ćeš dijete među anđelima

A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
Neka mi nebo dojača sluh
Da čujem te i vidim
U svakom snu

A ti?
Neka ti Bog podari krila
Neka ti nebo podari spas
Da pjevaš, pjevaš svima
Da zauvijek čuju tvoj glas

Ova te zemlja voli i čuva uspomene
Na dane kad si bio tu,
A dragi ljudi nose te ko vječnu ranu.

A ona?
Na jastuku leži. U nebo gleda,
Sklapa ruke i suze skriva što
Nisi s njom dok letiš s anđelima.


BOG I HRVATI !

Kad prvi cjelov blagoslovan plane,
kad vjera vjeru sveze kod oltara,
na plamnu grud kad prva suza kane,
i 'ljubim' drhtne usna puna zara -
nad prvu srecu kad se slegne mir
i draga dragom o vrat kad se svije,
naoko noc se vije,
a ljubavi slavi pir -
oj, tad, oj, tad nek sretnik se spomene:
milijun brace da u lancih pati!
Pa nek sapnu prsi zaljubljene:
Bog i Hrvati!

Kad sretni ljudi iza sretnih ljeta
plod ljubavi si ugledaju vruce,
kad borac novi stupi na tlo svijeta,
a majka cedo ogrli drscuce -
kad vas mu put iz majcinog krioca
u narucaje oca,
jedinom stazom - trn gdje niknut ne sm'je -

tad one tuzne nek se sjete pjesme,
uz bugar-zice sto nam narod prati,
dok trpi i dok pati
zaludu vapec sunascu da grane!
U trenu tom, oj, usna nek im sane:
Bog i Hrvati!

I kad se milce nad prah zemni digne,
na raskrizje kad udes ga navrati,
iz tihog raja kad do bura stigne
a ne zna vjetra, koj' k postenju prati;
kad kane suza, prva suza jada,
kad drhtne grud, a dusa mlada
pod vjecno nebo goni ruku
i zavjet zbori: 'Prezirat cu muku,
naprijed krenut,
nikad blijedit -
pa il mrijet, il pobjedit!
I prezret zamke i omame bijesa
ja - na vas kunem, gromna, oj, nebesa!'

Ah, tad, ah, tad, kad dusa zavre,
nek sjeti se: koliko l' jos ih pati
pa na tu usnu nek prisegom navre:
Bog i Hrvati!

Da, svud i svud - od kolijevke do groba
nek to nam bude vjerovanje sveto!
Uz takvu pjesmu dignut cemo roba,
uskrisit srce mrtvilom sapeto!

U saptu prve rajske srece,
pod krunom Bozjeg milja,
iz duse burne i trpece,
il' majci iz okrilja -
mi sapcimo,
dok kliknemo
ko grom, kad vihor prati:
'Pod barjak taj,
za puk, za raj,
a uz nas Bog -
da, Bog i svi Hrvati!





 

[subota][21.06.2008.]

napokon gotovo.........

e da piplsi evo ja nemam pametnijeg posla pa pišem post... svaki dan sam na internetu al mi se baš i neda pisati........Da,da gotova je i ta prokleta škola napokon.................i sada ide ono najbolje....ljeto.... hmmm...o da zadnji dan škole bio je totoalna ludnica....pozz ekipi iz 1.at....najbolji .....eh da hrvatska nažalost nije uspjela pobijetiti Turke...sve zbog onog sudca kaj nije sudio kraj utakmice a jbg....ali dobro je bilo..... bravo vatreni....e da u četvrtak nam počinju dugoreški danithumbup...nastupiti će redom Halid Bešlić, Luka Nižetić, Jasmin Stavros i Mate Bulić.......vidimo se pozzwave
Bili cvitak


Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene zove domovina, slobodna ćeš ostati.

Ne bojim se ja umrijeti, za slobodu i za dom,
Već se bojim kada odem, da ti krila ne slome.

Ptico moja, kad rat prođe, raspast će se okovi,
Tad poleti čistim zrakom, iznad zemlje slobodne.

Spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kijeva,
I spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kruševa.

Bili cvitak je na spomen, jednoj vječnoj ljubavi,
Za svoj narod i za tebe, morao sam umrijeti.

Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene uze domovina, slobodna ćeš ostati.


Image Hosted by ImageShack.us




[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.