Cifra kaže:

MA3CA

ponedjeljak, 13.10.2008.

Posijedih u trenu, ni noć ne dočekah

Spremamo se danas ujutro Mala i ja na bankomat po neku paru, kad nas klinac broj 3 prokuži i hoće i on s nama. Mala ga molećljivo pokuša uvjeriti da je vani hladno i da se odmah vraćamo, ali mali ostade uporan. Ona je takop žarko željela biti sama sa svojim tatom. Dobro, popustim ja (jer svoju ljubav uvijek moram dijeliti bar na četiri dijela): „Neka ide i on s nama“. Uto se zaću plač od Male: tata ja , ja vidim mutno, aaaah. Mala mala povikah, što je? Tata ne vidim dobro, sve mi je mutno, tata ne vidiiiim teeee. Buuuuuuuu ahhhhhhhhh buuuuuuuuuu!!!!! Pogled prazan, gleda oko sebe a ne vidi. Duignem prst, pa lijevo desno, lijevo, ne prati!

Sto mi je stvari proletilo kroz glavi, jer sam imao jednu tragičnu epizodu sa sličnim slijedom u životu. Odnesoh je na krevet i uptah: Mala od kad ne vidiš dobro? Već 2 tjedna, od onda kad sam se vratila s izleta, isplaće Mala. E tu mi je nešto postalo sumnjivo jer ni jednom rječju to do danas nije spomenula. Kad sam se nakon par minuta uvjerio da to nije „zamućenje“ od danas nego ima tome već dosta vremena smirih se malo. Rekoh ženi da ćemo je voditi doktoru pa vjerovatno kod okuliste....

Povedoh je ipak sa sobom na bankomat kad sretoh poznanicu čije dijete ide u vrtić zajedno s mojom Malom i ispričah joj epizodu od prije 10 minuta. Ova prasne u smijeh i ispriča mi da je istu priču njena Mala provalila prije 2 dana. Dakle priča kruži.....


Mala me je cijeli dan cimala da bi ona naočale i čak je isprobavala moje kako bi me uvjerila da bolje vidi.

Popodne sam je odveo na trampolin i pusti da skače pola sata. Kad čuješ nju na kraju: Tata, tata ja sam progledala više mi nije mutno.

I dobro kaj da si sad čovjek misli? Takav stupanj manipulacije čovjek ne očekuje od jedne šestgodišnjakinje. Jasno je meni da je ona željela moju pažnju, ali oduzela mi pola godine života ili kao da sam popušio 120 šteka cigareta. Pogledah se večeras u ogledalo i vidjeh tri nove sijede.

- 10:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #