Cifra kaže:

MA3CA

ponedjeljak, 20.09.2004.

SPITZA

Prvo sam sam sebi rekao:»Večeras neću! Opustit ću se uz TV i zaboraviti na pisanje», koje, uzgred rečeno i ne prakticiram prečesto. Ali, ne lezi vraže, žena je zaspala uz sitnu djecu pa sam imao potpunu kontrolu nad daljincem. I tako nakon što sam oprao pod, ispeglao dječju robicu i sebi košuju za sutra, uvalim se ja u fotelju. Glegam hateve. Latinica, zadnjih par taktova, zanimljiva tema: Zlatko Sudac. Žalim što sam Suca podložio peglanju, da sam bar znao…

Ali za par minuta krenula je reinkarnacija Svilanova Glamoura – Spitza! Ajde da vidim i taj šou za mase. BTW bio sam u subotu na Špici, vidio sam Vlatku s Eninom malom, Radeljaka sa sinom i još pokoju facu i odma' mi je bilo jasno da se na špicu ide s namjerom i što će se narodu prikazivati u nedjelju (Red Carpet)i ponedjeljak (ta neka Spitza). No da se ja vratim na dotičnu emisiju koja me izvukla iz fotelje i prikovala za računalo da u ovo gluho doba noći tipkam.

Jadno, neduhovito, blijedo, kopija kopijine kopije!!!!! Svilane sad se sigurno okrećeš na Novoj TV (ili RTL-u, gdje si ono otišo?). Pazi sad bisera: nakon par bezveznhi pitanja «selebtitima» sa Špice ide reportaža iz Venecije sa filmskog festivala. I sad naša pacijentica od reportera uspije upitati Đoni Dipa sljedeće pitanje:

«Koje bajke volite?
«Molim???», ovaj će začuđeno
«Koje bajke volite?»
«Sve, one sa princezama».

Toma Kruza je pitala «Koga bi najradije ubio?», na što je ova ostala iznenađena i pitala zar ne bi Bin Ladena, jer on je ipak Amerikanac, a oni su ludi za ubijanjem bin ladena.

Roberta de Nira je pitala da li se boji ajkula?!!!!!! (ima li netko ko ih se ne boji), A Vil Smitu je postavila očito isto pitanje jer je ovaj odgovorio: Ma ja bih nju šakom u nos, vježbao sam u zadnje vrijeme za film u Muhamedu Aliju.

E moj Svilane, dobro je što si otišo s hatevea, ako si im'o ovakve surabnike shvaćam da ti nije bilo lako!!!!

Sad sam olakšao dušu i mogu s mirom stavit kuhat ručak za sutra. Kaj mislite jel bi ženica više volila jetrica na žaru s prilogom ili šrek fileke? Ipak ću skuhat špek fileke, kupil sam friške danas na placu, a i stan da se prolufta do sutra ujutro.

Moj recept uspješnog braka: «Svaki dan iznenadi ženu s nečim novim i neočekivanim!!!!»

- 22:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #