i dalje peder... koji malo manje plače.....

subota, 31.12.2005.

sve neke priče kad se zbroje, kad stvari konačno sjednu na svoje (ovo me užasno pocjeća na neku pjesmu.. ima netko ideju koju ?!)

stara godina...kasno popodne. noć se već odavno navukla na nebo iznad zagreba...u vrijeme dok su se nebom jos provlačile natruhe sunčanog zimskog dana razmišljao sam o istoj stvari o kojoj ću sad pisati.... riječ je naravno o rekapitulaciji 365 dana iza nas... fuj kako užasno teatralno, zar ne ? moja i dalje najbolja prijateljica A. i ja sjeli smo (relativizirajmo sjedenje, budući da je oko zdenca bilo metar i pol snijega, a koji bi peder pri zdravoj pameti u TO uvalio guzu pošteno utopljenu u zarin kaput?) na Zdenac života i pročešljavali sito i reseto kroz koje smo prošli zajedno...nisam siguran koje od ta dva je ono loše sito ili rešeto? možda bi pomoglo da znam sto je rešeto? kako bilo ... spetial thanx to A. budući da je zavrtila ringišpil u mojoj glavi koji me doveo tu , tu gdje želim zapisati sve pluseve i minuse prošle godine.... za sebe da ne zaboravim...za vas da pročitate....ajme sad si mislim kako da počnem... moram li grupirati to posebno u kategorije? ako da - po kojim kriterijima? samo na pluseve i minuse? ili na ljude, stvari, dogđaje? uf . ovo bi moglo biti teže nego li sam si ja to zamislio... kao i obično mogla bi pomoći mala digresija? pomogla li ne - jedna slijedi :)
inače ja sjednim za mužićevim laptopom (da vam odmah bude jasno da ima qwerty tipkovnicu po kojoj se jedva snalazim, što mi daje opravdanje za osjetno povećan broj tipfelera po rečenici i naravno apsolutni izostanak dijakritičkih znakova kao takvih), zamotan u njegov debeli mucasti schlafrok.... on pava metar i pol od mene... ljubav moja jedina. bili smo budni cijelu noć, ja sam odspavao sat i pol dok me on čuvao da ne zaspem za posao.... uvijek sam želio nekoga tko će me držati kao kap vode na dlanu... bebe ne radi to.. bebe me čuva kao da sam posljednja kap vode u svemiru.. :okreće se prema svom mužiću, mazno ga geda i zadovoljno se češka po trbuhu: pardon... morao sam ga ići poljubiti prije nego nastavim.....awwwwwww..... protegnuo se kao mica maca...awwww.... hm.. sad sam se sjetio... trebam li nahraniti miceka ako je jeo ujutro? "ne grebe me po nozi, ergo neće jest" logika je koju sam usvojio cijeli život u društvu pasa.. valjda je isto s mačkama... hope so.... ajme odlutao sam dalje nego obično u svojoj digresiji... dapače napravih upravo digresiju unutar digresije....gdje sam stao.. da : bebe me budio ujutro s kavom, kako bilo pokušao je s kavom..probudio me puno ljepse. dvaput ;) hrabro preživio moju standardnu dramu koje je inače pošteđen - moje sjedenje bezobrazno rano ujutro u hrpi odjeće na krevetu sa suzama u očima kako palim treću cigaretu i urlam kako ću dat otkaz jer nemam što obuć.... heh... peder, šta ćeš....ipak sam otišao na posao / nevjerojatno ali istinito kasnio sam samo 15 minuta, a bebe se zasluženo upakirao u krevet i zaspao.... ajme kakav gušt je uvući se iz mokre bljuzge, punog tramvaja i glupih ljudi na poslu (cici znas da ovo ne ide tebe) u krevet koji je doslovno vruć... unjonjiti se pored svog osobnog plišanog mede i zaspati... probudila me kombinacija triju stvari. ili ih je bilo vise? petarde, glad, potreba za wc-om i šezdeset četiri kave i red bull koji sam popio danas na poslu... nisam imao srca maltretirati mužica svog, koliko god primamljiva na opip bila kvrga pod poplunom ... samo sam mu dao pusu, otpakirao se iz kreveta, popiškio se vrlo obilno,pojeo komad kruha koji bi nahranio afričko selo ili dva u pratnji veličinom jednakog komada sira i sjeo za tipkovnicu da napišem post. BUDIO SEEEE !!!! IDEM SE SEXATI, PISEM NAKON ;)
nista od toga ... pun mu je nos maznom malom mom medi... hoće pusu.. hmmm . pokusaj drugi.. držte mi fige ;) buhuhuhuhuhuuuuuu.... ne paše mu kava, ne paše mu sex.... bit će da je bubini.....ajde - barem se glede kave predomislio. opa! izgleda da ću biti zauzet kroz 15ak minuta...
SJEO SAM ZA KOMP S NAMJEROM !!!!
dakle prošla godina u natuknicama...
nikakvim redoslijedom..samo kako dođu...uživajte...
- brak s Bebeom
- gubljenje nevinosti s frajerom
- prvi dečko
- šlatanje u javnom wc-u u grazu
- SFR hvar
- kondukter koji drka na mene u vlaku (personal favorite)
- nekim čudom dana godina na faxu i upis 2. konačno
- legendarni Tron (vidi cici velikim slovom!)
- neon underware
- slomljeno srce dva puta
- otkrivena savršena formula za kvarcanje
- prvi pravi posao
- nošene dvije revije
- godišnjica samopriznanja vlastite sexualnosti
- Hollyn odlazak u beč
- prestanak komunikacije s Prvom
- rješavanje fobije od mačaka(bebe kaže da sam zaboravio napisati posjedovanje)
- ljubljenje s princezom (eeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwww)
- pobacano godinama akumulirano smeće iz ormara
- prva aktivna uloga u sexu (hihihi - da mi BlogistiKa ne bude tužna ;) )
- prvi sex u autu (kad pomaknete terenac s pogonom na sva četiri kotača- koji su u tom trenutku zablokirani - znate da ste napravili posao)
(bebe mi je skrenuo pozornost na to da mi je jezik bio podešen na engleski - što objašnjava naglo pojavljivanje dijakritičkih znakova... eto ajde - ne budi lijen idem ispraviti do sad napisano... brb.)
- srebrni sat na lančiću koji sam oduvijek želio - pogađate Bebe moj mi ga je poklonio
- ljubljenje na kiši
- upoznavanje Punice
- rucak (čak dva) kod Punice
- teatralna dvotjedna svađa s Princezom
- isprobane analne kuglice (hvala Mandi i Mirandi za božicni poklon)
- receptivna uloga u sexu ispred ogledala (Bebe mi redom fantazije ispunjava)
- sex na javnom mjestu (Bebe i ja imamo svoje Drvo)

he... sad - vrišteći orgazam i jedno tuširanje kasnije (Bebe me zaskočio na putu prema kupaoni... end aj lav him for it ... ) nemam živaca gledati iza sebe i skupljati trenutke iz prošlosti... i onako se ne bih sjetio ni jedne osmine svega bitnog.. sve je to tu negdje u i oko mene čuči i gradi me u osobu koja ulazi u novu godinu sretna i zadovoljna....

volim svog muža, volim svoju Princezu i volim ju svijetu moju jedinu A. i sad razmišljam da preimenujem blog u pedera koji voli ? hmmm ... staviti to u planer za sljedeću godinu

a sad bježim papati sarmu jer Bebe ne voli jesti sam... uživajte mi i do godine

sve vas voli
M.
- 23:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>