i dalje peder... koji malo manje plače.....

ponedjeljak, 19.09.2005.

čestitajte mi .. postat ću peder.....

Image Hosted by ImageShack.us
pričao sam s Zloćkom.. znam sve o njemu.. znam kakav je... znam da nema teoretske šanse da me intelektualno,a kamoli emocionalno zadovolji...a svejedno ću se potrošit* s njim... svetica u meni bit će zgrožena... drolja pošteno zadovoljena.... romantična dušica silovana..... neću u njemu naći dječaka.. neću ga ni tražiti..... samo me zanima... koliko kurve naplaćuju ovih dana?
hvala svima koji su dali svoj doprinos ovome... tako će mi biti lakše... nema zaljubljivanja... prijatelji i jebači.. jer budimo realni ... oboje u istom neću naći....

nemojte na to gledati kao na autodestrukciju... više kao na autoredukciju... na duže vrijeme.... samo onda jednom kad u neko doba svog života stanem i pogledam oko sebe i shvatim da sam sjebana stara pederčina pocjetite me da sam nekad bio ovakav.... možda ću plakati za samim sobom... možda ne?

vrijeme će pokazati


*primjetite kako ne koristim neki drugi termin tipa : sex,ševa, jebanje... ovo savršeno opisuje ono što mi treba... trošenje...emocionalno.... jer kad me već jebu, barem nek me za kurac drže.....
- 03:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>