Molitva Siouxa




Dozvoli da se moje ruke pune poštovanja dotaknu stvari koje si Ti stvorio.

Izoštri moje uho da čuje tvoj glas.

Učini me mudrim kako bih spoznao nauk koji si ti tajnovito stavio u svaki list, u svaki kamen.

Tražim snagu, ali ne da bih nadjačao svoju braću, nego samo da bih nadvladao svog najvećeg neprijatelja - samoga sebe.

Bože, daj mi mirnoću da podnesem stvari koje ne mogu promijeniti,

daj mi hrabrost da promijenim stvari koje mogu promijeniti,

i daj mi mudrost da razlikujem jedno od drugoga.

Neka ne budem zaštićen od opasnosti već da se bez straha suočim s njom.

Neka ne molim za smirenje moga bola već za jako srce da ga savladam.

Neka ne tražim saveznike u životnoj borbi već da se oslonim na vlastite snage.

Neka ne preklinjem za spas od straha već za nadu da osvojim svoju slobodu

01.08.2008. u 11:32 | 5 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Modus vivendi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Net forum