Click here for Myspace Layouts
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MALO O NAMA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipa. vjerovali ili ne mi smo vam najfrendice.
TINA & SUZI!!!!!!!!!!
Idemo u TEKSTILNU i škola je prejeebena...nama je super.
Nevolimo bahate i umišljene ljude koji drugima ližu šupak da bi imali neke koristi.
Imamo duge jezićine i nemamo dlake na jeziku...uvijek sve kazemo odmah u facu
i tak....
Obožavamo se zekat...hehe....pričamo gluposti ...obožavamo se cerekat....i tak..to je u kratko..hehe
NAŠ HOBI; zajebavamo ekipu i radimo spačke
a kaj ja znam kaj da vam još napišem...mislim da će vam sve bit jasno kad počnemo pisat na blogu..sve ćete
shvatit........
na ovom blogu će bit dosta naših slikica...pa da nemoramo stalno objašnjavat koja je koja
da to odmah razjasnimo.....SUZI=ona crna...TINA= ona crvena...
to bi bilo za sad...ak nam još kaj padne na pamet napisat ćemo...
pusaaaaaaaaaaaaa

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

NaŠe pRoVaLE ;)
..daklem..
-tina udiše h2o..
-rulja puna ljudi..
-profa iz kemije tvrdi da je Italija grad..
-pičku mile deve..
-SEZAME..primi se.. (tina govori automatu sa slatkisima)
-buši me buša..
-profa mogu vas molim vas na wc
-mamu ti obiđem..
-ti to mene strucno zajebavas il me zajebavas tek tolko da me zajebavas iz zajebancije??
..... ja tebe nikad nebi zajebavao iz zajebancije jer nisi osoba da te zajebavam iz zajebancije,a ne zajebavam te ni stručno jer se uopce ne zajebavam sa zajebancijom zbog zajebancije jer nebi bilo lijepo da te zajebavam zbog zajebancije... (pa vi skuzite) :)
-kak si ih je sad se ih je nakupilo je .. ???? wtf?? hahahaha ;)))
- U mojem srcu tvoja slika..drito me za pluca pika :))))

Tina..
volim :
-suzi
-svog cucka
-taekwondo
-čokoladu s keskom
-setat se sa Suzi po gradu
-shooping
-jednog decka ;) ..
-zezat ljude sa Suzi..hehe..
ne volim :
-bahate i bezobrazne
-ucit
-profu iz matise
-kad moram skidat kile
-kad stara ide u skolu


Suzi..
volim :
-Tinu..
-plesat
-ic van
-neru(pas)
-setat se sa Tinom po gradu
-zezat ljude s Tinom
-ugl..sve sto i tina..hehe
ne volim :
-jednog kretena..
-skolu
-kad mi se mjesaju u zivot
-ulizice
-guzoljupce
-roditeljske sastanke i informacije
-definitivno nevolim učit...nisam do sad neću ni u buduće........
ugl.....nevolim sve što ima ikakve veze sa školom...osim zajebavanja profaća i izleta..hehehhehehe

..

subota, 29.03.2008.

partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

e ljudi moji kako ćemo se danas ubit...inaće kad smo vani ne pijemo toliko da se napijemo jer nam se neda puzat do doma....a pošto većeras imamo slobodan stan..uhhh možemo se napit ko stoke a nemoramo se gegat doma...bit će pre pre pre pre jebenoooo......da vi samo znate kaj se nama sve izdešavalo od kada smo vam zadnji put pisale.uh ..morat ćemo neki roman napisat tu......lzajebancija žešća i onda naravno škola mora sve pokvarit...al to ne znaći da ćemo mi prestat radit sranja i spačke...upravo suprotno...sad će bit još više spaćki i sranja...jeeeeeeeeeeeeeee. ....to je jedino ćem se veselim zbog početka škole ....hehehe....ajde uzivajte a ja odo.....moram se priremit za većerašnje kupanje u alkoholu.....iiiiiiiii.................kisssssssssssssssssyyyyyyyyyyyyy kissssssssssssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyy



| komentari (0) | CRNO NA BIJELO | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.