ponedjeljak, 24.12.2007.

Božić...o...božić!

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo sam vam ja dok sam bila mala....tamo nekih 11-12 godina dok me pubertet, kao što se vidi na slici, prao po gačama. Nisam ja kriva, bila sam toliko uzbuđena što sjedim u krilu nekome tko ima 'ono nešto veliko' na sebi. Uglavnom svi to vole. Nešto tako lijepo...veliko...bradu, naravno. I od onda su se izdogađale svakave stvari...naime, kao retrovizor ove godine trebala bih napraviti na kraju ove godine, ali pošto nemam blage hoću li to ja to doživjet, pišem ga danas. Kažem da ne znam hoću li preživjet jer sam našla, kiteći lipu danas, ispod kreveta u ogromnoj hrpi prašne koja nije počišćena od moje 7.godine života, u ogromnoj hrpi psećih kakica od svim moji pasa, od ogromne hrpe uginulih žohara od poslijedice mojih čarapa, pronašla sam vrećicu bijelog. Tj. vreču bijelog. Samo 500 grama... slonovske količine...nije da će to sve stat u mene jer ja i dalje imam jako malo kila, tj. previše za mene, ali...trudit ću se da budem bolja od Amy Winehouse. U prijevodu je ona Amalija Klet. Da živi kojim slučajem u ovoj našoj zemlji ne bi joj trebao kokain, ona bi se danonočno napajala vinom.
Treba mi odred za čistoću. Al me je sram uopće pozvat ih u kuću. Čim sam pomislila na njihov izraz lica kad uđu u moju kuću, odmah sam pocrvenila od srama. ajme!!! Da se iskupim sama sebi otišla sam do svoje prijateljice, tamo neke kreatorice koja je napravila božićno donje rublje, da pogledam reviju. Namjeravala sam na nos nabit velike bijele naočale kakve nosi Hiltonica, i sjedit u prvom redu, al kad me je vidjela, rekla mi je da ću ja nositi njenu reviju! Da treba baš mršavice poput mene, jer se na sve nove natječaje ljepote prijavljuju samo debele cure. To mi je tako godilo, i pristala sam!!! Nakon nekoliko mjeseci pauze moje će nožice ponovno kročit na modnu pistu!!! Na sam Badnjak, ja odjevam minimalističko donje rublje crvene isfurane boje s bijelim krznom sjevernog medvjeda, i obuvam visoke crvene štiklice koje još dodatno pol metra produžuju moje šape. Koji osjećaj! Ljudi ponovno upravljaju mnome!!! Opet isto: sjedni ovdje, uspravi se, uvuci trbuh, nasmješi se....uživam u tome!Toliko mi od užitka idu na živce da da sam čak i ranije otišla na pistu vidjeti tu publiku užasnutih pogleda kako zuri u moje nove bokove, kako zuri u moju bikini zonu koju nisam obrijala,,,ups, al ne mogu se sad vratiti! Kako zuri u moje grudi koje nemam, kako zuri u moje ekstenzije koje su već pastarjele na meni...to je predivan osjećaj! Na pisti su neke klinke koje nose božićne večernje haljine iste kreatorice, vjerojatno su prvi put stale na pistu i u viskoe pete, i ja kao prava manekenka, radim cirkus na pisti i hodam ravno, šapu pred šapu....Pogled mi je istovremeno uperen u sve kamere i fotoaparate, svi me slikaju jer je ovo spektakl! Ovo je uživo na novoj TV, Umjesto Showtimea...Da mene nema u ovom trenutku, sve bi bilo božićno dosadno. Nastavljam ja podignute glave šepuriti se po pisti dok ove klinke padaju u publiku, naravno ja sam ih gurnila, uf, baš sam zločesta....i najednom, dok sam došla skoro do kraja, dok sam stavila smille na svoju facu, moja peta puke i .... NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"!!!! to nije moguće,,,ja padam dolje i .-..pala sam. Sad se svi oni meni smiju. Mislim, sad je sve propalo u vodu...Ja ću se rasplakat...to više nije spektakl koji sam ja zamislila.... bleeeee...
Nešto malo kasnije, veli meni organizatorica koja me jedva dovukla u garderobu od najezde novinara, da me htjela prijavit policiji zbog nastalog i neočekivanog skandala. ali moj pad, za kojeg sam mislila da je najgori događaj godine, kaže da je spasio sve! Da su svi modni kritičari oduševljeni jer se ovo još nije događalo. Time sam pokazala kako je rublje tako nepredvidljivo, tako žestoko, tako nježno i nevino...tako...bezeveze. I ono, sad mi oni svi zahvaljuju što sam to učinila. I grle me i ljube me i ne obaziru se na to što ih pri grljenju žuljeju mojke kopsti. Ma glavno da su oni sad na naslovnicama, tj. ne oni, nego ja. I sad me svi napadaju, stalno sam na meti novianra. Kažu da sam im tolko zgodna da im se muti pred očima od mene. Proglasili su me modnom kokoši godine. Pogledajte me sad.Image Hosted by ImageShack.us


btw. dok ne zaboravim, ajde da vam nešt šapnem...tiho:

SRETAN BOŽIĆ SVIMA!!!

Provedite ga sa dragiom ljudima, sa svime što volite, nemojte puno jest masnu hrani i svi budite lijepi i debeli! pozz...mah

- 12:32 - komentiraj (31)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.