nedjelja, 02.12.2007.

Kako su nastali prevaranti?

Dakle, kad gledate u zvijezde noću, gledate u prošlost. Zašto? Zato što zvijezda od zemlje živi tako daleko da njezina svijetlost putuje do Zemlje čak 500 godina!!! Niste imali pojma o otme, kaj ne? E pa, ta vam se zvijezda zove Blj. Njena svijetlost se trudi čak 500 godina da dođe do najljepšeg planeta na kugli zemaljskoj i kad napokon stigne, lupi u Zemlu, razočara se i kaže- Bljak.
Taj bljak su zapravo bljak ljudi koi žive na ovom planetu, zvani prevaranti, hackeri ili kak već očete. dakle, našli su se tamo neki budale koji su mene htjlei skunuti s moje blogerske vlasti, prekriti moje postojanje, sve! Ljubomorna gamad, samo da znate, ako želite biti veliki i popularni i bogati i mršavi i poznati kao ja, nećete morati jesti još puno žganaca. Samo budite na dijeti, i ttu i tamo se progurajte na neku naslovnicu. To bar nije teško, slikaš si cipelu, pošalješ u 24 ure i dobiš 200 kuna. I baš će zato ove godine Nova godina početi na petak 13. E da, čula sam još da će tamo neke 202i neke godine past meteor na Zemlju. time će ubiti cijelo čovječanstvo, al samo na jednom kontinentu. Tak da se dvoumim di da se preselim, zauvijek u LA ili zauvijek u Zagreb? I to će se dogoditi baš na petak 13. !! a meteor će past ravno na Avenue Mall, jer sam jučer bila tamo i skužila da ima jako puno ženki koje liče na mene. Rade u izlozima i ne kreću se uopće. Ni da bi okom trepnule. viodla sam čak i jednu kak se presvlači u izlogu. I nije se sama presvlačila nego ju je neka debela žena presvlačila! Sram je bilo! ah, prošla sam ja vremena, kad su me drugi morali navlačit u jednu haljinu... al dobro, danas svejedno nije petak 13Image Hosted by ImageShack.us
...al svejedno sam ustala na krivu šapu, ili bolje rreči , pala... Moj novi pas, bernandinac koji je težak ko ja na desetu, spava sam nom i samo je pomaknuo šapu i gurnuo me njome ko da me gura neki kamion, i pala sam ravno dolje na pod i ozljedila sam si šapu i glavom sam lupila u njegovu nepojedenu konzervu hrane. Imala sam sreće pa su bile i jučerašnje novine na podu...mislim to ti je tak, kad je pes muškarac u kući, novine, konzerva, samo još i daljinski i šta će ti više!

- 14:03 - komentiraj (24)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.