nedjelja, 18.11.2007.

Da, opet nevjerojatno, al za mene istitnito!!

Image Hosted by ImageShack.us
Dugo me nije bilo....sorryte al imala sam puno posla. Bila sam na audiciji i za dlaku me pobijedila Paris Hilton, i sad ona glumi u onom horror mjuziklu...ma, vidit će ona kad dobije
Zlatnu jabuku....
Al nea veze, ja sam krenula stopama Jelene Veljače i pišem scenarij...da, fascinirali su me Ratkajevi i naveli me da napišem ljubavnu priču...
...radnja se odvija u središtu Zagreba, na trgu, ja-glavna glumica, upoznajem svog princa na bijelom konju...on silazi s konja i mi se kissnemo i svi ljudi Zagreba nam plješću...oh, kako li je to lijepo...Zapravo sam ja vidla onog tipa koji vječito jaše na konju al sam bila tolko napušena da sam vidla zbilja nekog princa na bijelom konjiću...
I tako ja organizirala snimanje. Pada snijeg, ja nosim najnoviju zimsku ovogodišnju robu poznatih talijanskih kreatora, kosa mi je puna uvojaka i onih umjetnih dlaka od kojih će mi kasnije ispast kosa. Ja, kraljica u bijelom, s najnovijom maskarom na okama, hodam s visoko podignutom glaom kroz predbožićnu gužvu. Odnekud se čuje You are beautiful, i moj princ silazi s konja i daruje mi novi Vipov poket Soni Erikson K780000000 i njekšn. Uf, i onda dolazi kiss.... san mojih snova.
Nakon petsto puta REZ! Kojeg je nonstop vikao tramo neki tip, rekla sam mu da je to MOJ film, i da sam JA glavna glumica, i da je on MOJ zaposlenik i svi če plesati kako JA sviram!
Kvragu, još nisam skužila note. I tako nakon snimanja, upoznala se ja s likom koji glumi mog princa. Kak je on ZAaKON! (ovaj a je kratkosilazni) Tip se zbilja zaljubio u mene...
Mi provodimo cijele dane zajedno i on je savršen za mene! Nije kao ostali koji svojim curama s celulitom na guzici lažu da se pale na obline, a okolo gledaju ženke poput mene; nije kao ostali mužjaci koj isamo sline, ovaj upotrijebi jezik kako treba; nije poput ostalih koji slijepo prate nove trendove kupujući skupe satove i cvike a imaju kratke noge i koji se briju od glave do pete....moj dečko je savršen, prirodan, dobar...on je sličan Austinu Pwersu i Pokosicinom bifšem, on je star kolko i dva moja bivša pesa zajedno!!! Znate kak se veli, ženke su kao vino, što starije to bolje, u ovom slučaju mužjaci! Mi smo zaljubljeni jedno za drugo...mi smo stvoreni jedno za drugo, al se nećemo vjenčati.
Drugi dan na snimanju sam ja morala u filmu pasti na nekoga mlađega, čvščega, zgodnijega, šarmantnijega, na zagrebačkog Bad Blue Boysa...On ima glas poput pravog navijača, on ima oke poput boje Manđukićevog dresa, on je sav u plavom ko da mu je Modrić kaj u rodu. I mi se moramo upoznat i bit ljubavnici zlih namjera u filmu, ali kad je moj dečko to vidio na snimanju poludio je. I onda je on mene prevario s mladim zgodnim pločastim kamermanom. Ovaj se zbljuvao kasnije kad je stari svoj dlakavi jezik gurnuo u njegova silikonska usta. Nea veze, ja njega još uvijek volim. Al prevario me!! Nemogu a da se ne rasplačem pred kamerama. Scenarij je sad ispao i bolji no što sam očekivala...
Idući dan se nisam pojavila na snimanju. Bila sam preuvrijeđena. Sad znam da su svi mužjaci svinje. To dokazuje i utakmica Makedonija:Hrvatska, kad su igrači cijelu utakmicu odigrali u blatu. To je dokaz da su mužjaci u prošlom životu bili svine!!! Al meni niko ne vjeruje.
I zvoni telefon. Još jedan muški izum. Javim se i dobijem naredbu da se pojavim na trgu. Dojurim brzinom munje u nadi da će biti nešto dobro. Kad ono tamo na pozornici stoji moj dečko. Okej, bivši dečko. Drži se na štaki i na veliko ekranu piše: Hoćeš li se udati za mene?
Svi ljudi na trgu su umuknuli i gledali u mene. A kaj da mu velim, mislim, kad se već tak potrudil, zakaj da mu velim ne? Uostalom, mislim da je njegova kućica na Pantofčaku dost velika. Viknem : Hoću! Zazvonio moj glas cijelim trgom i mi smo na licu mjesta bili vjenčani jer se u toj gomili purgera našel neki pop. Nakon što sam ja došla na pozornicu i oboje smo rekli zajedno da, i kad me je trebo poljubit, opal je u nesvjest. Infarkt. Neeeeeeeeee!!!!
Moj dečko je mrtav!!! Nee..... svi su zbunjeni, svi su užasnuti svi vrište...neki tamo zovu hitnu..ja cmizdrim, a zapravo sam sretna!! Udala sam se za njega, on je uginuo i sad je kuća na Pantofčaku MOJA!!!!!!!!!!!! I da, ima bazen.

- 16:34 - komentiraj (26)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.