nedjelja, 28.10.2007.

Nije lako biti poznata osoba

Dakle, mislim da mi je krajnje vrijeme da odrastem. Nema više cigareta jer to puše samo klinci koji žele biti odrasli. Ja jesam i želim biti odrasla ali bez cigareta.
I krajnje mi je vrijeme da poduzmem nešto da ne propadnem kao Britni Spirs.
Doduše, meni nema ko uzet djecu kad ih ni nemam, al ću si kupit nekog malog afrikanca i uzgajat ću njihovu rasu u središtu metropole. Možda kad se svi pomnože i razmnože, Zagreb zbilja postane metropola. Imali bumo Bad Black Boyse i Črni Zagrep Grad.
Malo me žderu oko ovih izbora. Ne mreš se odlučit za kog buš glasal. (vratila sam se doma, i kao prava zagrepčanka pričam svoj materinji jezik. Ja sam purgerica i ko mi kaj more!!!)
I tako je, ako može Glatki i Vlatki Marković (mogel si je zet prezime Eurović ako već želi u EU, i marke su već odavno zišle z mode) ČokoLino Červar, i kaj ja znam koje još budale ne uključujući mene biti političar, mogu i ja. Ja sam, bajdvej, čista purgerica, a Červarovo prezime samo ime govori.
Analiza: Čer-Var -može biti japanac;
Čer Var(a) –prevario kčer pa dalmatinci kažu čer...ma kaj ti ja znam nisam ja dalmošica;
Marković – vidi se da nije odavde jer se ovdje još uvijek plaća kunama, a sad mi malo dubljeg đepa možemo i eurima;
I to je to. Moja stranka bi se treala zvat AIBPM,SSIP+MUS. Ali je bio predugačak naziv i nisu me pustili (Anoreksijom I Bulimijom Protiv Mode, Svih Stranaka I Politike + Mir U Svijetu) Pa sam ja zmislila novu stranku : PMS (Protif Moje Stranke) Naravno, za moju stranku će glasati svi oni koji me ne podržavaju, pa kasnije kad se napuni broj ne podržavanika, ja ću biti TA, i onda ću zmislit nove zakone. Uostalom,Image Hosted by ImageShack.us
kaj će nama zakoni, pa mi smo slobodna država!!! Nek vlada ANARHIJA!!! A ne, to mi je malo prepankerski. Mislili budu ljudi da sam još v pubertetu. I reklamiram se: neću otvorit blog, to mi je malo već isfurano...dakle, ja ću se nastanit na Cvetnome trgu i bum ljudima davala krafne, lampaše, narcise, cvijeće, letke, kondome, časopise, knjige, lego kockice, tu i tamo koju kunu i to ti je to. Kaj će nama više, mi smo skromna zemlja. Zasitimo se obećanja i niš nam drugo ne treba.
Jel tak? Sad da vidim ko oće za mene glasat?
Moto: 1. Glasajte za mene ukoliko želite sreću u noćnim morama...
2. Glasajte za mene ukoliko želite svijetlo na kraju tunela...
3. Glasajte za mene jer je sutra uvijek bolje...

- 15:30 - komentiraj (32)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.