petak, 12.10.2007.

Pet smrtonosnih dana kod Naomi CAMPBELL sa Žalfijom

Image Hosted by ImageShack.us
''Draga moja Kosturko, sad vidiš kako je meni bilo. Jel ti lijepo?'' –kaže ona meni izbacivjući krznene kapute van iz ormara koje sam ja morala spremati u neke kutije jer su u modi bili prošle sezone. Mislim da će ih dati u onaj kartaški klub koji ima zaštitni znak crveni križ. U udruzi su učlanjeni svi siromašni kartaši. Kako jadno!
I tako..iako smo si bile službeno dobre i na svakoj reviji smo se pozdravile i ispusale pa smo kasnije otkrivale novinarima kako i jedna i druga imamo grozan zadah, ona mene svejedno nije pošteđivala. I ja sam nosila modne vrhunske marke kao i ona dok je morala radit. I njoj se ništa od toga nije svidjelo. Rekla je da Britney ima bolji stil u odjevanju od mene. Pa kaj ta prasica uopće ima stil?! Jel ona zna kaj ta riječ znači?!
1.dan. Uredno smo se pozdravile i ispusale i napravile grimase smrda jedna drugoj okrenuvši glave. Zatim mi je dala toliko posla da su mi zglobovi otišli i potrošili jer sam se svako malo morala saginjat za njenim kaputima na podu. Izrugivala se mojim smeđim pramenovima koje ja uopće nemam. Nazvala me glupom plavušom, al sve to onako u šali. Tak sam i ja nju nazvala 'crna pantera za Sanaderom se tjera' a ona nema pojma ko je Sanader i da je on frontman neke tamo rock grupe. Mislim stvarno, opća kultura joj je na nuli! Sramota. Iskreno, poželjela sam je počupati za kosu.
2.dan. Uredno smo se opet pozdravile i ispusale i napravile grimase smrada jedna drugoj okrenuvši glave. Zatim mi je dala toliko posla...morala sam zbrojati sve kalorije koje je ona taj dan pojela. Pojela je jednu jabuku i dvije puter štange (ona nema pojma da to stvara toliko celulita na bedrima, pa tolko ni Heidi Klum nema!!!) i požvakala hrvatski Orbit i rekla da je čisto sranje jer ima previše klora unutra od kojeg pucaju vrhovi. I sad, ko da ja znam sve to zbrajat. Nazvala me glupačom jer nisam znala kolko je 7+8, pa to znaju samo genijalci! Čitala sam da je za prosjećan kvocijent inteligencije dovoljno znati da je 2+2=4, a ne 22! Iskreno, poželjela sam joj nategnuti te čube preko čela.
3.dan. Uredno so se pozdravile i ispusale i napravile grimase smrada jedna drugoj okrenuvši glave. Zatim mi je dala toliko posla... Morala sam rješavat sve njene papire s nekog suda, i to sve pisano poslovnim jezikom. Mislim, i ja sam poslovna žena al ovaj jezik ja nisam učila. Pa sam joj priznala da ne znam i onda mi je rekla da sam nesposobnjakovička i dala mi da joj operem pod. Kad sam joj rekla da ja to ne kužim od užasa joj je pala šalica kave na novi bijeli mucasti čupavi tepih od bijelog majmuna. Ja sam to sve morala izribat s venišem da mi se kičma ispupčila van i cijeli sam dan hodala pogrbljena. Smijala mi se i rekla da imam kičmu ko staru palmu. Iskreno, poželjela sam joj stavit nogu za vrat.
4.dan. Uredno smo se pozdravile i ispusale i napravile grimase smrada jedna drugoj okrenuvši glave. Zatim mi je dala toliko posla... Morala sam joj sašit haljinu koju je ona trebala obuć za neki fotosešn u koju ona za čudo Božje nije stala pa je haljina pukla! A znala sam ja da su puter štangice opasne. Pa sam joj išla to sašit i slučajno sam i pomislila da bi bilo dobro sašit haljinu za nju, pa sam provukla iglu kroz haljinu i kroz mali djelić njene tamne kože. Mislim si, koža je tamna pa neće ni skužit da krvari. Vrisnula je tako jako i okrenula se da će me udarit, al nije stigla kad sam se ja skoro onesvijestila od buke njenog glasa. Zatim je krenula u torbicu po novi mobitel kako bi me pogodila u glavu. Al kad sam joj spomenula da je njen novi menađer nazvo ženu s njenog mobitela, poludjela je. Mrzi kad joj netko dira osobne stvari jer tada mora sve dezinficirat. Al nije nego je došla do mene i smo obrisala mobitel u moju novu tuniku. Rekla sam joj da može slobodno jer je to ionako meni samo predzadnji dan na papiru, a sutra se neću ni pojavit. Odradit ću to doma pred tlkom ako naučim kako se pali. I zatim sam joj nabila taj mobitel u usta (nije bio problem kad ima velike čube i otvara ih maksimalno kad priča) tako da proba okusiti sve te čarobne bakterije njenog menađera. Nazvala me Žalfijom. I onda sam ja otišla doma. Iskreno, bilo mi je drago što se sad muči s mobitelom u ustima. Unutra je bilo lako, van nije!! Hehe...
5.dan. Nismo se pozdravile ni ispusale a nismo se ni vidle. Poslala sam joj pisamce u kojem je pisalo: Draga moja Kosturko, sad vidiš kako je meni bilo. Jel ti lijepo?ovu rečenicu više nikada nećeš izgovoriti!!!

- 19:14 - komentiraj (24)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.