petak, 28.09.2007.

Vozim se ja sto na sat!!!

Krenula sam ja lijepo putem Las Vegasa...da vidim te pedere. Kad mene vide, zgadit će im se pederstvo jednostavno ću im oduzeti dah...oni će se zaljubiti u mene...kao i svi miškarci na ovom planetu i sve djevojčice. Oh, kako je dobro biti slavan....
Ja nikada do sada nisam vozila auto. Uvijek je auto vozio mene. Zato sam ja danas po prvi put u životu sjela za upravljač automobila. Zaustavila sam neku ženu na cesti i ljubazno ju zamolila da mi pokaže osnome onih tipki za vožnju. Kad je ženka prokžila tko sam i što sam, napravila je facu kao da joj se gadim i odjurila. Ha valjda opet smrdim po cigaretama, trebala bih promijenit dezić.
Zaustavila sam još nekoliko ljudi i svi su odbili. Onda je neki mali klinjo sam prišao k meni glumeći onog pesa Bernanda. Sline su mu curile a gledao je u moje grudi tražeći krafne.
Sorry, ja ne držim krafne.
I pokazao mi kak se vozi auto. Poslao me na neku autocestu...dugačku i tvrdio da je to najbliži put do Vegasa. I tako se ja upalim nekako to vozilo. Malo me zanašalo u početku ali kako je autocesta prilično ravna bilo je dovoljno ispusti volan iz ruke i što jače pritisnuti gas tipku.
U to vrijeme dok je auto vozio ja sam marljivo popravljala maskaru.
TRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za nešto sam zapela i auto se okrenuo za 180 stupnjeva.
Ajd niš, izašla sam van da vidim tko je to bio. Na podu iza moga auta je ležala mala curica. Bilo je očito da nije poštivala pješački prijelaz. Stala sam u oim svojim štiklama s visokim petama, toliko visokim da kad je podigla glavu da me vidi prvih petnaest centimetara je pretila moju štiklu. Kasnije je smogla snage da pita: Zar mi ne želiš pomoći?
-Ne, zašto? –upitam rašpajući nokte.
-Ti si moj idol. I moj idol me je skoro ubio i sad mi ne želi pomoći.
-Oh, to je tako lijepo od tebe...nisi mi trebala davati komplimente jer se lako umislim. A zašto sam ja tebi idol? Što je to idol?
-Idol si mi ti zato što si lijepa i mršava. Ja imam 12 godina i 35 kilograma i predebela sam. Čim skinem još samo pet kila, bit ću kao ti poznata i popularana...
-E nećeš! Nitko ne može biti kao ja! Pa čak i ako imaš manje kila od mene! I da ti to više nije palo na pamet da me kopiraš! Al svejedno, neka ti ja ostanem idol. –rečem to posprdno s olakšanjem i po zadnji put pogledam u to malo štene s krvavim tijelom kako plače gledajući me tugaljivim pogledom. Odvratno.
Okrenula sam se i nastavila svojim putem. Malo mi je blatobran otišo al ništa zato. Nabavit ću nofi auto u Vegasu. I tako ja se vozim i pušimmm...i slušam onu kuju Pink i zamišljam se da imam njenu kosu. U nekim mi trenutcima zaista dođe da ju počupam....
Nakon sat vremena vožnje istim načinom ko i do sad samo što sad nije bilo mrtvih na putu, lovi mene neki auto koji svijetli crveno iza mene. Još malo i prestigli me i preprečili put. K vražičku.
-Izlazi van!!!- preodere se neki mujo glumeći policajca. Izašla ja van sa maricom u čubama.
-Uhićena si! Sve što kažeš bit će upotrijebljeno protiv tebe na sudu. –k vragu, sad ne smijem ni pričat. A šta ću...sve je lakše kad si napušen....bleeeeeeeeeeeeeeeeeee.................................
rekli su mi da za kaznu moram odradit pet dana dobrovoljno kod Naomi Campbell i spremat za njom stvari!!!...ubit ću se pred njenim šapama i moj će život doseći vrhunac.
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:23 - komentiraj (52)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.