srijeda, 05.09.2007.

Big Brother ( ja u njemu)

Image Hosted by ImageShack.us
Ova slika...
moje mjesto. Točno, ja sam u Big Brotheru, ali ne u hrvatskom nego u L.A.
Ne pada mi na pamet da se dođem doma sramotit. e pa ovako...došla sam na audiciju i primili me naravno, zato što vide da sam malo priglupa. K tome još i jedina poznata i slavna u kući. Znači da bi moglo bit zabavno. Odmah prvi dan su me svi ispitivali kako je to biti manekenka, ali su pomislili da sam propala manekenka pa mi nisu ni davali tako pažnje. Mislili su da se furam na Zagreb Hilton. Naučena sam da moram bit u središtu pozornosti, a tu sad nisam. Zato sam im napravila spačku.
Jednog sam jutra ušla u ispovjedaonicu i tamo ostala najprije 15 minuta.Al morala sam izać van pišat. Pitali su me oni iz režije zašto sam ušla a ja sam počela blebetat neš na hrvatskom da me nisu mogli razumjet. Rekla sam i da sam prošvercala marihuanu i hašiš i preklela im sve po spisku al kad su ti Ameri mutavi do kraja pa ne razumiju moj jezik, mogu im reć kaj god hoću i ne mogu mi ništa. I tako sam ostala cijeli dan unutra. Prijetili mi da ću bit diskvalificirana ako ne odem van. Ja otišla i u satu privatnosti se napušila marice i vratila se unutra.
Rekli su mi kasnije da su zvali neke ljudove iz moje džungle i sve preveli šta sam rekla na majmunji jezik. Sklužili su me. K vražičku, a ja sam samo htjela malo pažnje... I ništa mi nije bilo jasno...morala sam izać van jer bi me izbacili. I dobila kazneni zadatak da moram bit budna cijelu noć i stražarit pred vratima. Bilo mi je dosadno i hladno pa sam si napravila roštilj. Mali roštilj koji je postajao sve veći...pa još veći...POŽAR!!!!
O ne, zapalila sam Big Brother kuću!!! Ovo je san mojih snova, svi će me vidjet!!! SAd ću po tome bit poznata!!! Ući ću u Onu zelenu knjigu rekorda ili čega nemam pojma. Glavno da uđem. Al ne znam kak će me stavit unutra. Sprešat će me valjda. Ali ja sam sad nominirana...uz ovog nekog crnju koji je unutra ljudima bio antipatičan i ja sam nominirana. K vražićku, ja imam veće šanse za ispast. i ode miljaa...........................

GLASAJ I OSVOJI FIĆEKA!!!
Ako želiš da...

Your question
...lutkica napusti kucu, nazovi 060889988
...crnjo napusti kucu, nazovi 060998899
pollcode.com free polls

- 12:19 - komentiraj (25)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.