srijeda, 15.08.2007.

Ja ću si kupiti kućicu..skromno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gledam Exkluziv neki dan. I divim se. Čudim se. Ja sam slavna i popularna svi me znaju i vole, a živim u malom gradiću od milijun stanovnika i kao podstanarka na nekoj adresi. Nije fer. Ona Holmesica sa Tomom Cruisom koji je trebao bit moj muž, imaju viletinu sa 9 kupaonica!!! I Scarllet Johanson također. I Beckhamovi. K vragu, selim se u Los Angeles. A da, tamo je i Neven Cigan, zaboravljen i izopačen stilist. Sjećam se na jednoj je reviji rekao za mene da ja nisam za modne piste jer imam celulita iako sam dosta mršava. Zato ga ne volim.
I kupit ću si kućicu za nekih 30-ak milijunčića...sitnica.
Kad sam došla tamo...tražila sam kuću koja obavezno mora imati 9 kupaonica, i mora imati hodnike cijele u ogledalu. Ja sam jako narcisoidna...oh. Čovjek mi je ponudio neku adresu na kojoj se navodno nalazi kuća mojih snova. Odmah sam ostavila lovu, prošla sam čak jeftinije no što sam očekivala, samo 29 milijuna. Ušla sam unutra...vaaaaauuu...ja sam u raju...
Ne samo hodnici, nego cijeli zapadni dio te kuće je u ogledalima...raj...poželjela sam tamo ostati odmah i više nikada ne izaći. Naravno, prokrijumčarila sam nekoliko grama koke i 3 tabletice tripa iz Hrvatske a da ovi nigdje nisu skužili. A budaleeeeeeee....
I pojela sam sve. Onda su ogledala postala još ljepša...bistrija...čišča...zaspala sam.
Nakon nekoliko sati (ili dana, nemam pojma) kad sam se probudila, čak sam bila pri sebi i bilo mi je vrijeme da zađem van. Da pogledam i ostatak kućerine. Al sve je u ogledalu, k vragu, kako da izađem van?! Ok, vidim vrata, krenem prema njima, kad ono ogledalo! Idem na ta ista vrata samo s druge strane, ono opet ogledalo! I ajde, valjda psećom intuicijom sam našla prozor. Imam lijepi pogled na sva susjedna dvorišta. Vidim Britney kak mijenja pelene. Uzimam mobitel i zovem 911.
-Halo? Upomoć, izgubila sam se u kući, možete li me izvući van?
Sljedećeg dana, na naslovnici nekog časopisa vidim sebe kak telefoniram na prozoru. Ispod mene piše PTIČJA GRIPA HARA LOS ANGELESOM U članku piše:
Naravno da na ovom podrućju nema ptičje gripe, ali ako bi ikada došla, naša slavna manekenka bi se mogla razboljeti prva. S pilećim prsima i ostatkom svog tijela veličine vrapca jedva se vidi u ogledalu, a sa kokošjim mozgom od ogledala se ne odvaja pa ne zna izići iz kuće. Možda je jedino mogla dovući svinjsku kugu iz svoje države, al ipak, i svinja zna pronaći izlaz.
Kažu da sam ja to krivo pročitala jer sam bila pod raznim drogama, tak tvrde. I tvrde da uopće ne spominju ptičju gripu ni svinjsku kugu. Novinari bi za takav članak dobili otkaz. Zapravo je pisalo da sam samo glupa kao kokoš, i da je svinja pametnija od mene. Sad smo Paris i ja 1:1.

- 19:37 - komentiraj (30)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.